Přejít na obsah

fallouter32

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli fallouter32

  • Narozeniny 17.2.1992

Oznámení fallouter32

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Díky moc, to mi moc pomohlo!!! Já kupoval 164kč / kus, bez šroubu, bez podložek, tak to je pomažu hned zase vrátit... Jako šroub by se dal použít problém jsou ty podložky to bych musel někam s nima zajít a najít něco podobného, to si objednám rovnou se šroubkem a podložkama. Ono to v podstatě ani nejde sundat zkoušel jsem jednu stočit po závitu a nic moc štěstí akorát jsem ji prohnul...
  2. Pršelo? Jinak pokud ti to dělá za deště, nebo pokud jedeš za někým kdo cáká vodu ze silnice, mrkni na rozdělovač a kabely... dělalo mi podobné kusy když jsem jel za deště 40km domů najednou auto zhaslo jak svíčka a jen z baterky jsem se na parkovačkách doplazil na nějaký bezpečný místo. Něco mi ukousalo jeden kabel a když bylo vlhko tak to od něj jiskřilo všude kolem tak jsem to na jednu ránu vyměnil všechno jak rozdělovač tak kabely a klídek, mrkni se tam a uvidíš sám.
  3. Zdravím, chci se zeptat nikde to nemůžu najít, nikdo kdo jezdí s O1 nic neví... Hadice k předním brzdičům FS III drží průtokový šroub a kolem něj je pod hlavou normální měděná podložka a pod hadicí je (vypadá tak) skoro trojhranná podložka, měním brzdy 256 mm za 280 mm a chci sehnat nový šroub a podložky. Neví někdo kde sehnat patřičný šroub a podložky? Díky moc.
  4. No já jsem to nedávno měnil, protože v tom krčku to bylo prasklé a trochu tam prosakoval olej, ale membrány jsem si nevšiml, byla tam jen taková síťka, nic co by se podobalo membráně...
  5. Oh no paráda, jen k tomu EGR - počítač nezlobí nebo tak něco? A co emise, zákonitě musí být větší protože se už netočí spaliny pořád dokola ne? K lambda sondě: rozebral jsem krabičku vytáhl konektory a rozpojil, kontakty jsou jako nové - překvapilo mě 5 drátů - červený, šedý, bílý, černý a žlutý - poté v konektoru byla taková věcička, pod vlastním víčkem byla těsnící gumka a nějaký druh můstku nebo pojistka, vypadalo to jako "( (" s "+" a "-" znaménky na bílé destičce. Jinak podrobnější zkoumání nic nepřineslo, prošplíchnutí kontakt spreyem a zase do krabičky, nevymazal jsem chybu - čekal jsem že si to počítač srovná sám ale bez úspěchu. Mno jinak jak jsem nastartoval motor, předtím cca 0.5mm kolísaly otáčky - neřešil jsem beru jako normál - nyní se skoro nehne a motor má i krapet jiný přízvuk, možná se mi to zdá ale i zátah je trochu jiný, spíše línější. No jak popisuješ odpoj hadičku - co s ní pak, zacpat šroubem a svorku nebo jak? - nevím co je na tom maličkém obrázku nejde to přečíst ani poznat oč tam jde. ( 5. zleva )
  6. Mám otázku k těm gumám stabilizátoru, naživo jsem opravdu viděl jen tu kovovou pásku, podle obrázků na netu vím jak vypadá guma - teď nevím jak dál, jak těžké je nasadit tam tu gumu na tyč a přitáhnout... podle mě tam moc prostoru není, je na to nějaký fígl, nebo jsem se jen špatně díval? je potřeba zvednout auto nebo si to udělám při vytočení kol? Ohledně EGR - četl jsem tu, že se to moc nedělá ani nedoporučuje, lamda cosi cosi, prostě jen nepříjemnosti, záslepku si udělám na koleni, problém je v elektronice v servisu mi to zřejmě neudělají nebo na tučnou částku o jakou by si nejspíš řekli - jak na to - podrobně s detaily jako pro blba. Ta škrtící klapka: nevím jak to napsat, malé kapičky zaschlého oleje asi jako to co je na zadním nárazníku nad výfukem... má cenu se tím nějak víc zabývat? Jinak další věc jen tak bokem - našel jsem nějaké video jak montují volnoběžku alternátoru- na jednu stranu se protáčí - na druhou stranu do záběru je jako klasická řemenička kterou mám já - prý má motor hezky rovnoměrný chod - neví o tom někdo něco - jakou koupit, jaký to má účinek atd...? Díky moc za odpovědi.
  7. Zdravím, jsem hrdým majitelem O1 1.6MPi 75kW BFQ 2004. Kupováno 148 xxx km - nyní 183 600 km. Pročetl jsem snad vše co se mých problémů týče a chci se jednoznačně rozhodnout jak dál. S autem nejsou problémy kromě níže popsaných jevů, měněny tlumiče Bilstein B4, přední silentbloky ramen, zadní silentbloky, zadní dorazy. O tomto motoru všichni víme - špatné pístní kroužky odchází relativně brzo - průnik oleje do spalovacího prostoru, únik kompresního tlaku do prostoru oleje, chrčení z víčka oleje, atd atd... Takže shrnu své problémy a prosím všechny co se s tím setkali, vyřešili, prostě něco ví aby komentovali a podělili se o své názory. Problém při koupi: předchozí majitel upozornil na "žravost oleje" - vyřešeno dočasně novými trubkami od váhy vzduchu s tím spojovacím krčkem pod víčko oleje, trubkou co vede od víčka oleje dolů u olejového filtru, na foru jsem viděl fotky jak to měl někdo rozleptané a zalomené dole, špatný výpustní šroub olejové vany - strhaný závit - neustálá netěsnost přes různá těsnění - nový závit, vlastnoručně udělaný šroub + gumový O kroužek. Je do delší dobu co se rozsvítila kontrolka motoru - prvně při prudkém dešti, pak zhasla, pak opět při dešti a zůstala trvale - diagnostika vysoké napětí lambda 1 + něco s EGR ventilem... nechávám svítit, problémy to nedělá, nic nepociťuji - ale chci odstranit závadu. Při dešti se mi asi 4x stalo, že auto chcíplo natvrdo, zůstala jen osvětlení z baterky cca 2 minutky nelze nastartovat - nechápu čím nebo proč... stalo se opravdu jen při velikém lijáku - alternátor v pořádku, napětí jak má být, řemen zánovní - sice nevím kolik mé odježděno ale vypadá velmi dobře. Rozvody Continental v 116tkm. Už nesnesitelně tloukli silentbloky předních ramen, výměna - ale přetrval problém při přejedu nerovností, je slyšel tlučení - soudím gumy stabilizátoru - na ruční pohyb se nezdá nic utrženého, nebo s větší vůlí ale stejně je brzy vyměním. Občas se hezky zprudka odpíchnu, mám zimní gumy na ráfcích, které potřebuji pro nové gumy - při podhrábnutí na asfaltu kola prokluzují ale motor, resp. celé auto poskakuje jako koza, myslím, že bude nutná výměna dílu pod názvem Vzpěra nápravnice zadní - myslím tím tu tyč kolmo k nápravnici do bloku převodovky nebo bloku motoru dole tuším. Takže hezky shrnu svůj názor: pístní kroužky stažené pod nánosem karbonu a spáleného oleje, tlak z detonace pak je možno "cítit" po otevření víčka oleje ( zajímavé, že z měrky oleje nejde ani lehký vánek ), tlak z detonací trhá hadice pro odvod olejové mlhy zpět do vany v tom krčku, olej se spaluje - zanesený EGR ventil - nejspíše špatná funkce, lambda sonda - chyba vlivem zničení od nespáleného oleje. Další problémy které mohou nastat - škrtící klapka - zanesení/ zničení vlivem olejové mlhy, zničení katalyzátoru ( emise naprosto v normě - zatím ), zničení druhé lambda sondy, poškození různých druhů těsnění z důvodu tlakování olejového prostoru ( nejde mi do hlavy: tlak z detonace odchází do olejového prostoru, ten vede do sání, proč tedy hadice chrlí olej z krčků vlivem zřejmě vysokého tlaku? a proč nejsou problémy v chodu motoru - váha, zváží ale ten tlak co stejně uchází se dostává do procesu a tudíž by měl nějak postihnout chod ) Můj plán? výměna pístních kroužků, gufera ventilů - těsnění spojená s rozebráním a složením motoru, nové hadice - trubky, silentbloky, vyčištění EGR ventilu, výměna škrtící klapky - možná by se dala vyčistit, není moc špinavá ale dočetl jsem se, že se akorát tak zničí, takže jistota je jistota, další věc by byla dobrá asi i spojka když to bude hezky rozebrané - je lepší udělat naráz, nebo je výměna spojky jednoduchá a nemusí se nějak extra něco rozebírat? Finančně počítám 8-10tis materiál + práce. Na závěr: snad jsem to shrnul vše hezky nějak srozumitelně, prosím tedy o nějaký koment ohledně toho nebo rady, tipy, triky a nevím co ještě. Někdo si asi říká, zbytečně vyhozené peníze, dolej olej a jezdi. Odpověď na to: zatím jsem to tak dělal, ale problémy se zřejmě začínají hromadit a to co proleju v oleji ( 0.5l - 1l / 3000km - zřejmě to podle odpovědí zde na foru není moc, ale nebaví mě to, 5w40 200kč/l ) raději vhodím do řešení problému a budu doufat, že mi auto do 300-400tkm vydrží bez větších problémů. Díky za všechny odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...