Přejít na obsah

Tudo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

729 zobrazení profilu

Oznámení Tudo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Já ti mohu odpovědět pouze na poslední dotaz, já jsem si 2 dny před technickou chytře vymazal závady a nedošlo mi, že vymažu i readiness kódy. Provedl jsem testy, které jsou popsané zde v bodech 1-4 http://forum.skodahome.cz/topic/134504-readiness-k%C3%B3dy/?hl=readiness a všechny kódy se v pořádku vytvořily.
  2. To je správně. Když zapneš rádio tak se tam objeví 12 V a bude to napájet ten zesilovač.
  3. Určitě tam bude nějaká malá volná. Jinak objednací číslo těch dvojitých ISO pinů je N90421901
  4. Možné to určitě je. Před reléovým boxem je přívod od akumulátoru. Je schovaný pod plastovou krytkou a vede do něj jeden černý a ostatní červené silné vodiče. Tam se dá v pohodě připojit okem pod šroub. A nezbývá než doporučit zařadit do cesty pojistku. V pojistkovce jsou pro malé pojistky použity standartní ISO piny a pro velké dvojité ISO piny.
  5. Tudo

    Zásuvka 12V

    Podsvícení je modrošedá, + je černobílá a - hnědá.
  6. Tudo

    Teploměr

    Já jsem teploměr nainstaloval do jedné z volných záslepek na liště tlačítek. Finální úprava a maskování sice zatím není ideální ale účel to plní výborně.
  7. Já bych jako nejrychlejší řešení zvolil vytáhnutí zámku a uříznutí oné páčky která točí se zámkem. Potom by se zámkem dalo otáčet ale nic by to neodemykalo.
  8. Já jsem připojoval výstupy na blinkry na centrální ŘJ na svorkovnici XS6-T16a piny 14 a 16 a předpokládám, že to tak dělají všichni protože je to asi nejpohodlnější. Na kufr jsem stále nevyzrál protože mám dojem, že po zamknutí auta jsou mrtvý oba dráty co vedou na motorek. Ale plán mám takový, že přivedu signál na otevírání kufru, + a - až k motorku, všechno odstíním diodama a vzniknou 2 obvody na ovládání jednoho motorku. Tím bych rád zachoval funkci odskoku kufru pomocí DO bez odemykání auta.
  9. No určitě bude nějaká možnost jak to vyřadit z provozu bez dálky. Mám dojem, že u Jablotronu bylo nějaké skryté tlačítko, kterým se to dalo deaktivovat. Jinak myslim že po výměně baterky to bude fungovat hned samo. Jinak asi bude nejlepší najít jednotku alarmu a zjistit co je to přesně za typ a pak si k němu najít dokumentaci.
  10. Má někdo tip kam poslat jaký impuls pro zamykání bez SAFE systému ? Potřebuji zapojit tlačítka pro zamykání/odemykání ale našel jsem návod pouze na DO kde to zamyká i se SAFE.
  11. To může být origo funkce nastavená v komfortu, ve VISu píšou: kanál 03: Automatické uzamykání při rychlosti vyšší než 15 km/h, popř. po zapnutí zapalování a kanál 04: Automatické odemykání při vypnutí zapalování a vytažení klíče ze spínací skříňky.
  12. No ony ty Power Disc mají teď na skoda-dilech v akci takže jsou asi jenom o 100 dražší než ty obyč takže pokud by měly být lepší tak bych je určitě vzal. S autem se nikdy nejezdilo nijak drasticky, spíše předvídavá jízda ale i přes to vydrželi origo kotouče asi do 40 000 km a je v nich vyjetá hluboká drážka takže už to nemá cenu ani na soustruh.
  13. Zdravím, pročetl jsem zde všechny příspevky a vyšlo mi, že pokud chci trochu lepší kotouče+desky tak značku ATE ale potřeboval bych poradit zda zvolit kotouče klasické ATE nebo ATE Power Disc a u desek jestli klasiku ATE nebo ATE Ceramic ? Nebo případně úplně jinou kombinaci ? Je to na F I 1.4 MPI.
  14. Ta patice je nejspíš pro relé varovných světel dveří. 2 červeno-žlutý vodiče z pozice 2 a 4 jsou přívody z pojistky č.5 pro varovná světla dveří. Pozice č. 6 na patici relé by měla vést do jednotky centrálního zamykání (šedo-hnědý vodič) a pozice č. 8 je odvod k varovným světlům do dveří (červeno-modrý vodič).
×
×
  • Vytvořit nový...