Zdravím všechny,
začala mě zlobit má Fabie I 1.4 16V 74kW AUB r.v.2000 najeto 179,5 tis. km.
Budou to tak dva měsíce co se to stalo poprvé, přijdu k autu otevřu dveře - zatlačí čerpadlo. Sednu za volant zapnu zapalování - zatlačí čerpadlo. Nastartuji, motor škytne a zhasne. Když vypnu a znovu zapnu zapalování čerpadlo už nezatlačí (není slyšet jak hučí). Normálně hučí docela hlasitě a dlouho.
Zkontroloval jsem pojistku několikrát zamkl a odemkl auto a najednou po několika pokusech čerpadlo zatlačilo, nastartoval jsem a v pohodě jezdil a startoval dál.
Bohužel stalo se to znovu a to zhruba po měsíci, ale opět se to nějak samo vyřešilo a jezdilo se dál.
Po dalších dvou týdnech ovšem nastal stav kdy nezbylo nic jiného než odtah.
Pojistka 61 je v pořádku, zkoušel jsem i jinou. Palivové relé spíná (cvaká). U palivového čerpadla na konektoru naméřím 12V, ale čerpadlo neběží.
Vyndal jsem čerpadlo z nádrže, celé ho rozdělal, proměřil kabely, které jsou v pořádku a vyzkoušel samotné srdce čerpadla připojit ke zdroji 12V - čerpadlo se rozběhlo. Vše jsem složil do původního stavu a auto v pohodě nastartovalo.
Stejný scénář se opakoval zhruba po týdnu.
Dnes mě však trápí jiný problém - při jízdě zhasíná motor. Auto přestane reagovat na plyn a motor se jen pomalu dotáčí přes převodovku (otáčky pomalu klesají, když vyšlápnu spojku okamžitě spadnou na nulu).
Ovšem včera motor nezhasl úplně ale točil jen 2000 otáček a nereagoval na plyn jak kdyby byl v nějakém tom nouzáku či co. Po několika přeřazeních, ale spíše šlo o čas se motor vzpamatoval.
Aby to nebylo moc jednoduché za celou dobu se nerozsvítila žádná kontrola (krom rezervy) a byť i přes to připojím VAG není v jednotkách žádná chyba.
Setkal jste se s tím už někdo? Co bylo špatné? Pomýšlel jsem na samotné čerpadlo, ale nesedí mi tam ta jízda s omezeným výkonem. Navíc problém s nastartování když projdu k autu se zatím znovu neopakoval.
Uvítám jakýkoliv nápad, děkuji.
Kuba