Přejít na obsah

kuba.svejda

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli kuba.svejda

  • Narozeniny 16.4.1994

Oznámení kuba.svejda

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, tak to vypadá že to zlobí jen když je v nádrži méně benzínu (ukazatel před rezervou). Plovák má nějakou funkci ochrany čerpadla (odstaví ho když dojde benzín)?
  2. Zdravím všechny, začala mě zlobit má Fabie I 1.4 16V 74kW AUB r.v.2000 najeto 179,5 tis. km. Budou to tak dva měsíce co se to stalo poprvé, přijdu k autu otevřu dveře - zatlačí čerpadlo. Sednu za volant zapnu zapalování - zatlačí čerpadlo. Nastartuji, motor škytne a zhasne. Když vypnu a znovu zapnu zapalování čerpadlo už nezatlačí (není slyšet jak hučí). Normálně hučí docela hlasitě a dlouho. Zkontroloval jsem pojistku několikrát zamkl a odemkl auto a najednou po několika pokusech čerpadlo zatlačilo, nastartoval jsem a v pohodě jezdil a startoval dál. Bohužel stalo se to znovu a to zhruba po měsíci, ale opět se to nějak samo vyřešilo a jezdilo se dál. Po dalších dvou týdnech ovšem nastal stav kdy nezbylo nic jiného než odtah. Pojistka 61 je v pořádku, zkoušel jsem i jinou. Palivové relé spíná (cvaká). U palivového čerpadla na konektoru naméřím 12V, ale čerpadlo neběží. Vyndal jsem čerpadlo z nádrže, celé ho rozdělal, proměřil kabely, které jsou v pořádku a vyzkoušel samotné srdce čerpadla připojit ke zdroji 12V - čerpadlo se rozběhlo. Vše jsem složil do původního stavu a auto v pohodě nastartovalo. Stejný scénář se opakoval zhruba po týdnu. Dnes mě však trápí jiný problém - při jízdě zhasíná motor. Auto přestane reagovat na plyn a motor se jen pomalu dotáčí přes převodovku (otáčky pomalu klesají, když vyšlápnu spojku okamžitě spadnou na nulu). Ovšem včera motor nezhasl úplně ale točil jen 2000 otáček a nereagoval na plyn jak kdyby byl v nějakém tom nouzáku či co. Po několika přeřazeních, ale spíše šlo o čas se motor vzpamatoval. Aby to nebylo moc jednoduché za celou dobu se nerozsvítila žádná kontrola (krom rezervy) a byť i přes to připojím VAG není v jednotkách žádná chyba. Setkal jste se s tím už někdo? Co bylo špatné? Pomýšlel jsem na samotné čerpadlo, ale nesedí mi tam ta jízda s omezeným výkonem. Navíc problém s nastartování když projdu k autu se zatím znovu neopakoval. Uvítám jakýkoliv nápad, děkuji. Kuba
  3. Dobrý den, pokoušel jsem najít téma ve ktrém se tento problém již třeba řešil, žádné jsem nenašel a tak si dovoluji založit toto. Koupil jsem Fabii 1.4 16V 74 kW r.v. 2000 najeto necelých 140 000 km. Dnes jsme jel a při jízdě z kopce (možná jen náhoda) mi auto jakoby škytlo, rozsvítila se kontrolka motoru a EPC a motor zhasl, naštěstí šel po chvilce opět nastartovat, kontrolka motoru dále svítí, nepocítil jsem snížení výkonu nebo změnu zvuku motoru. Zhruba před třemi dny se mi také rozsvítila kontrolka motoru ale auto jelo normálně dále a po giagnostice mi mechanik řekl že je to EGR ventil. Neví prosím Vás někdo co se to mohlo dmes stát ? Děkuji za příspěvky.
×
×
  • Vytvořit nový...