Přejít na obsah

Ricchochet

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Ricchochet

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ale já myslím, že dělaj co můžou ...... ta hřídel byla skutečně out i ty podpálené ventily ( i když se jich možná nemuselo měnit všech šestnáct ) . Na vlastní oči jsem to viděl. U těch zdvihátek už neučtovali práci a to co dělají teď, už bude úplně zadarmo. Spíš bych nakopal AAA. Ti jasně věděli, co prodávaj. Horší je, že ten servis už evidentně vyčerpal své nápady, v čem je problém a neví dál :-( Nevím co tedy dělat dál...... pokusím se reklamovat u AAA. Pokud není jasné o jakou závadu jde, tak těžko můžou říct, že je to běžné opotřebení. Po dobu 6 měsíců by měli garantovat a důkazní břemeno je na jejich straně..... Trochu jsem čekal tady nějaké technické rady, co by to mohlo být.
  2. Svíčky vyměnili. Už vyměnili skoro všechno totiž. Fakt mi příjdou kapku mimo. Proč mění pístní kroužky, když tlaky jsou údajně OK?
  3. Asi budu muset skutečně do jiného servisu. Jinak ty lambda sondy sondy to stejně nebyly. Je fakt, že je ten servis docela drahej. Ale je to značkový servis Škoda. :-( Zítra prý zkusí ještě vyměnit pístní kroužky, ale to už je dost zoufalství asi ....
  4. teď už do toho nevrazím nic. Ale mne spíš jde o technickou stránku věci. Přeci není možné aby v 21. století nešel opravit motor.
  5. Ono se to lehce řekne. Ale jak to provést že? Na právníka jaksi nemám a navíc s nejasným výsledkem. S tou lambda sondou nevím a je mi to skoro fuk. Situace teď stojí tak, že servis přijal auto s nějakým projevem závady ( vynechávání válce, blikající kontrolka motoru ) a po zaplacení oprav v částce 35 tisíc je auto ve stejném stavu. Takže teď to stojí tak, že je reklamovaná oprava. Jinými slovy je to teď na nich, aby to dali za své do kupy, nebo vrátili peníze....
  6. No jo .... kdybych věděl dopředu, že to bude stát 35 tisíc a stále to nepojede, tak jim to omlátím o hlavu již před opravama. Jenže ta částka naskočila salámovou metodou, tak jak se postupně auto dávala dokupy. Navíc já to auto potřeboval na ježdění do práce, takže nechat ho stát na dvorku a pustit se do ročního soudění s bazarem nepřicházelo do úvahy. Máš pravdu s tou půl roční zárukou na skryté vady. Až na tu větičku, co následuje "To se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením" ... :-( Samozřejmě, že jsem ta AAA rozmázl po všech spotřebitelských webech, ale to jim je stejně u prdele. :-( Co se týče samotného motoru, tak další fáze je, že servis bude dnes zkoušet měnit lambda sondy :-(
  7. Zakoupil jsem v květnu 2014 vůz Škoda Fabia I hatchback, s motorem 1.4 16V, rok výroby 2004. Údajně najeto 137.000 km ( skutečnost cca. 160 tisíc ) . Předváděcí jízda proběhla celkem normálně. Auto jelo. Jelikož jsem běžný zákazník bez diagnostického přístroje a nejsem znalcem motorů, nejevil se mi chod motoru nijak zvláštně.Po zakoupení vozu se při první jízdě s otevřeným okénkem do vozu hrnul zápach nespáleného benzínu. Toto jsem bohužel při zkušební jízdě se zavřenými okénky neodhalil. Vůz byl odvezen do servisu, kde diagnostikovali vynechávání jednoho z válců. Následovala výměna zapalovací cívky na tomto válci v ceně cca. 5000 Kč. Zápach zmizel, nikoli však podivné chování motoru. Auto nadále za studena špatně startovalo, na volnoběh se motor třásl. Nastartovat se dalo buď podržením klíčku, ale motor se dost trápil nebo po prvním zakuckání vypnout a podruhé naskočil hned. Dva dny po opravě se rozsvítila kontrolka motoru. Znovu návštěva servisu. Laborování s výměnou vstřiků, cívek atd. Nakonec sundali hlavu motoru a zjistili, že je v motoru poškozena vačková hřídel sání ( bylo tam rozžvejkané pero, držící polohu řemenice na hřídeli a drážka v hřídeli byla nalomena ). Následkem tohoto poškození prý docházelo k vůli mezi řemenicí rozvodů a vačkovou hřídelí, čímž se motor potkal a došlo k poškození ventilů. Toto samozřejmě zaznamenala řídící jednotka motoru a reagovala odpojováním válců. Podle autoservisu se pravděpodobně ani nejednalo o závadu opotřebení, ale možná o chybně udělané rozvody! Jelikož nová hřídel stojí 10 tisíc, byla servisem sehnána celá hlava motoru z druhé ruky a z ní byla použita vačková hřídel. Výměna hřídele , řemenice + 16 ks ventilů + práce stála 27.000 Kč ( v tom byla i výměna pumpy ). Po odjezdu ze servisu auto ujelo cca. 300 km a opět svítící kontrolka motoru. Nefunkční první válec. Návštěva servisu a tam 5 dnů hledali závadu. Zkusili vyměňovat vše, ale první válec stále nešel. Nakonec na to přišli. Špatně fungující zdvihátka ventilů. Výměna 16 ks zdvihátek 5.600 Kč. Servis byl natolik solidní, že si neúčtoval skoro žádnou práci, i když na tom strávili 5 dní. Ujel jsem asi 150 km a rozblikala se na mně kontrolka motoru znovu! Auto netáhne, motor klepe a je hlučnější. Evidentně nejde jeden až X válců. Auto je ode dneška opět v servisu a já čekám na výsledek. Stálo mne to už 35 tisíc a auto je ve stavu stejném nebo horším, jak těsně před první návštěvou servisu. Nesetkal se prosím někdo z vás s něčím podobným? Co by mohlo být příčinou? Každá věc, která nefunguje musí přeci mít nějakou příčinu poruchy a možnost opravy. Druhý netechnický dotaz. Řešil někdo něco podobného s bazarem? Mě reklamaci zamítli jednou větou, že jsem podepsal předávací protokol. Díky moc.
×
×
  • Vytvořit nový...