Přejít na obsah

oneb1t

Uživatel
  • Počet příspěvků

    190
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 976 zobrazení profilu

Oznámení oneb1t

  1. Zapojit nabíječku je určitě správně ale já většinou nemám kde nabíjet a tak pustím na chvíli motor se zapnutým výhřevem sedačky. (což donutí auto dobíjet) taky jsem si odkodoval všechny světla v pozici 0 a s vypnutým ventilátorem je odběr auta cca 80w (jednotky, budíky atd.) takže to na baterku pár hodin vydrží
  2. 1.ne neodpalis ji 2.jo 3.cca 2minutky tenhle dataset je malej a firmware tak 10min
  3. https://www-drive2-ru.translate.goog/b/639294819247599097/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=wapp tady je to komplet vysveleno + stacej datasety z mibsolution neprijemna vec je ze superb nema z vyroby "pinch sensor" takze vam to muze pekne useknout prsticky
  4. Pro ODIS je to ke stažení na mibsolution.one
  5. Neni nejaka informace jestli to nakonec skodovka vyresila updatem SW pripadne od jake verze je to SW opravene?
  6. vicemene vsechny kombinace datasetu pro tyhle jednotky jsou k dispozici tady: https://mibsolution.one/#/1/9/Datasets/MQB/6D https://mibsolution.one/#/1/9/Datasets/MQB/6D/Button MOD
  7. @DavesManODIS bezi na Win 11 taky akorat je docela oser vyresit podepisovani ovladacu
  8. Tohle nemusi bejt takova katastrofa a jde to mozna zachranit i s VCDS zalezi co vsechno jsi pomackal (jestli jsi si smazal nekde adaptace tak bez zalohy uz to bude trosku horsi ale muzes postnout obsah slozky c:\Ross-Tech\VCDS\Logs\) 😄 To ze nejaka jednotka nema LONG-CODING nemusi nic znamenat je to u novejch aut casto presunute pod adaptace (ale zrovna ta jednotka ABS co jsi posilal by ho mit mela :-D). Pokud auto nastartuje tak to jeste neni uplne hotovo 😄 Kdyz pojedes do skodovky tak ti muzou rovnou ty budiky vymenit pokud nejsou kradeny 🙂 Jeste nez zacnes blaznit tak bych smazal vsechny chyby co jdou z jednotek a sel se 1-2km projet a teprve potom bych resil co kde zustalo 🙂
  9. Superb ma myslim lamely pred chladicem je mozne ze jsou rozbite nebo se musej spravne nastavit v ridicich jednotkach pro vlek to by vysvetlovalo rozdil to ze budiky ukazujou 90 je dany softwarove aby lidi neblaznilo ze teplota lita nahoru/dolu 105 stupnu muze bejt jeste uplne v poradku pro motor je takova teplota asi z pohledu spotreby/emisi vyhodnejsi na platforme MQB se myslim ECU snazi regulovat teplotu oleje u benzinovejch motoru na 107 stupnu takze totozny to muze bejt i s vodou
  10. Jo jsou k dispozici i na mibsolution pro ODIS-E a tady se muzete mrknout ktera cast to ovlivnuje pokud chcete experimentovat a kombinovat funkcionality :-) PS: @DavesMan nektere jednotky jako napr. nektere typy 5F na MQB cist jdou
  11. Compatibility of the door control units must be checked, there are 2 different hardware versions of the door control units (Lowline "3" - Highline "5") required for "hinged mirrors" is Highline To determine if you have the right door control units, the part number must be read out by diagnostics Example part number: XXX 959? 9X + index letter such as A, B, C Here is the location of? "Question mark" crucial ? = 3 = not compatible - door control unit must be replaced ? = 5 = compatible - door control unit must not be replaced e.g.: 5Q4959593X / 5Q459592X are suitable, 5Q4959393X / 5Q459392X need to be replaced In case the ex Factory installed control units are not suitable, you need to use the control units in our "Accessories" area. This ensures that the control unit has correct software and data sets https://www.kufatec.com/en/light-sight/exterior-mirrors/cable-set-automatically-dimming-outside-mirrors-for-audi-skoda-vw-mqb-44164 Takze jestli to bude nebo nebude kompatibilni zalezi na tom jake cislo je v oznaceni jednotky na pozici XXX 959 ?9X pokud je ? 3ka tak to fungovat nebude pokud je ? 5tka tak to fungovat bude
  12. zpusob jak zmenit chovani nekterejch funkci pripadne jejich aktivace/deaktivace :-) VCDS totiz k tyhle jednotce normalne nema "popisky" takze veci tam sice prekodovat slo ale muselo se to delat trosku "naslepo"
  13. Vcera jsme brouzdal po netu a narazil jsem na label file pro ABS continental MK100 zajimavej je byte 23 24 28 29 na vlastni nebezpeci :-)
  14. Já bych řekl že většího výsledku se dosáhne zvolením jiného typu baterie BMS auta si reálnou kapacitu během několika cyklu spočítá a tu nastavenou bude ignorovat (zná minimální a maximální napětí zvoleného typu baterie a nabíjecí proud z těhle hodnot je to schopna dopočítat)
×
×
  • Vytvořit nový...