OK, presne toto som potreboval, moc dakujem. Tych zdrojov informacii je hodne, a mnohe si navzajom odporuju, cert aby sa v tom vyznal.
to lbubo: neni som si uplne isty, ci 4,5l alebo 4,8 litra, v kazdom pripade by ti 5litrove balenie malo stacit
Tak teraz z toho mam uplny holej, jeden tvrdi ze nahradza, iny ze nenahradza, skusim po lopate... mozem do TDI 81kW (rotacne cerpadlo) dat olej so specifikaciou 507.00 urceny pre TDI PD?
Viete mi povedať, koľko litrov je olejová náplň? Našiel som 4,5l ale nejak tomu neverím. A ešte otázočka, po koľkých km sa menia rozvody (kod BLB), resp. neviete, či sa niekde nedá stiahnuť servisný nejaký dokument, kde je napísané, čo sa má pri akom nájazde meniť. Ďakujem
Heh, tak to som s 0,5 litrom na 10tkm dost v norme. Len ma to trocha prekvalpilo, pretoze 81kW 1,9 co som mal nevedela co je to dolievanie oleja. Ale vsak ono je skor anomalia ked si motor trocha oleja nezozerie ako naopak.
Tak ja si spotrebu systematicky meriam asi 2 roky, realnu, co nacerpam a prejdem a dlhodoby priemer za tie posledne 2 roky mam 4,8l (1,9TDI 81kW) a pod 1700 otacok moc nejdem, okolo tych 2500 uz radim vyssie, ale raz za cas po dialnici turbo "prefuknem" inak maxik ukazuje presne na desatinu. Je zasa pravda, ze chodim na 80% dlhe trasy.
Takze upgrade na HTP?
uplne najskor skus kontakry tych kablov vystriekat niecim vodoodpudivim, napr. aj WD pomoze. Moze to byt aj zvysena prirodzena vlhkost v tomto obdobi, tiez som podobny problem v tomto obdobi riesil na 206tke a pomohlo. Ak nepomoze, tak skusaj dalej ako pisali vyssie.
hadat sa ci LPG alebo nie nejdem, to nech si spocita ten, kto chce tu zastavbu... vie kolko ho to stoji ,kolko stoji liter LPG a kolko rocne najazdi. Navratnost by som riesil tak do 5 rokov, dlhsie sa to moc neoplati. O bezpecnost by som sa nebal. LEn s jednym treba ratat, kvalita LPG sa aspon u nas, pumpu od pumpy DOST lisi, a z toho dost vyplyva aj mnohokrat rozdielna spotreba. Niekedy aj 2 litre hore dole na tej istej trase pri tom istom sposobe jazdy.
Ono si clovek moc nevybere. Lak, ktory je tvrdy je zasa krehky. Mam teraz octu, ten lak je dost tvrdy, len tak sa niecim neposkriabe, ale ked napr. kapotu riadne trafi kamen tak kus odleti. Predtym som mal 307cku, te take nieco nepoznala, ale zasa sa dala poskriabat aj pohladom. Ked porovnam ten lak po rovnakom obdobi, tak ta octa je na tom o poznanie lepsie... az na tych par dier na kapote