Přejít na obsah

ZJ5.2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ZJ5.2

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak jsem to prolez a všechny 3 táhla otvírají a zavírají do krajních poloh.Jsem docela bezradnej a nevím po čem mám jít dál.
  2. mrknu na to a dám vědět,dík.
  3. Nejde vubec,je to uplně ledoví i když jedu třeba 100km,nebo stojím na místě se zapnutým motorem.A co by mělo být ulomené,vypadlé?Náké táhlo k ventilu?Když knoflíkem otáčim,tak není nic slyšet,jen při krajní poloze na studeno,je slyšet jako by uzavření náké klapky,při otočení na teplo,nic slyšet není.Co všechno musím rozdělat,abych se dostal k topení?
  4. Já jsem to prohledával,ale muj případ jsem nenašel.
  5. Ahoj chlapi,chci poprosit o radu ohledně nefunkčního topení.Do tet jsem to neřešil,ale tet už je mi fakt zima :-).Voda se normálně ohřeje jak má,na budíku ručička kolmo,nepřehřívá se ani v letních měsících,ani při tahání podvalu a do kopcu.Vrtule na vodsním čerpadle předpokládám,že bude v pořádku,přepadovou hadicí do vyrovnávací nádobky voda teče,při přidání otáček chrlí pěkně plnou hadičkou.Hadice co jde do topení u přepážky v motorovém prostoru je horká,druhá hadice co se vrací z topení je asi o polovinu chladnější(na omak).Tak jsem tu zpátečku odpojil,nastartoval motor a při volnoběhu jen tak pomalu vytékala,ale jak jsem přidal,tak to šlo zase plnou hadicí a celkem teplá voda,tak mi nejde do hlavy,proč to vubec,ale ani náznak tepla nefouká,uplně ledový vzduch.Předpokládám,že radiátor být zarostlí nemuže,když se voda vrací,je možné,že to je nák uzavřené u ovládání topení,že by nefungoval otočný knoflík studená-teplá?Nebo tam je náký ventil který otevírá teplou vodu do radiátoru a když je uzavřený,tak to koluje mimo radiátor??? Pokud někdo ví,poradtě prosím,než zmrznu :-) . Dík Honza
  6. Tak to je jenom program,tim si toho moc neudělám.Já měl na mysli,kabel + instalační CD s programem,prostě náký komplet s kterým připojím auto k notasu nainstaluju přiložené CD a mužu začít makat.
  7. To opravdu nikdo nemá odzkoušenou diagnostiku na takové to domácí nastavování základních funkcí,kterou by mi mohl doporučit???
  8. nejdřív bych to chtěl zkusit nastavit a pokud by to nešlo,tak bych to řešil dál,já mám 74kw.Je to v LPG které funguje užasně,je tam systém Princ a spotřeba pěkná ,na 46L plynu ujedu 560km a to jezdím převážně kolem baráku okrsky a je to combi.
  9. Doporučí mi někdo vhodnou diagnostiku za rozumné peníze a aby fungovala tak jak má a byla v Češtině?
  10. Vyčistil jsem klapku,všechny podtlaky jsou v pořádku a zapojené,falešný vzduch to nikde netáhne,ale pořád houpou otáčky,ale jak kdy se mu chce,někdy to nedělá,jindy zase jo.
  11. Špatně zapojené rádio,do rádia jdou dva plusové kabely,jeden neustále pod napětím,asi kvuli paměti a druhý po otočení klíčku.Jeden z nich byl bez proudu,tak je boreček propojil aby hrálo rádio a tim pádem vyřadil jiné věci i zvukový signál rozsvícených světel .
  12. Někde jsem tady na foru čet postup základního nastavení škrtící klapky přes budíky.Tet jsem vyčistil klapku a potřeboval bych udělat nastavení,ale za boho to už nemužu nikde najít jak se to dělá. Prosím o návod. Dík Honza
  13. Ahoj chlapi,z ničeho nic mi při otočení klíčku začne rychle a nepravidelně něco cvakat pod přístrojovkou ,po nastartování to zmizí,a taky jsem si dneska všiml,že auto zamyká jako by jen jednou,dřív když jsem ho zamknul klíčem tak to zamklo jako by dvakrát a začala blikat červená kontrolka u řidičových dveří a tet nebliká.Mám centrál,ale bez dálky.Neví někdo co to muže dělat?
×
×
  • Vytvořit nový...