Přejít na obsah

HefK

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

738 zobrazení profilu

Oznámení HefK

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdar rv 6/2015, výbava elegance a nejde také :-/
  2. Dá se to nastavit přímo přes VAG po kolika ostřiků to ofoukne pak světla, myslím že to je v 17 - intrument - Adaptace H.
  3. HefK

    Chiptuning

    No já mám spíš otázku zda to zvýšení výkonu opravduz pomůže a je alespoň trochu znát ? Ale nechal bych si to asi nechat dělat u CIMBU nebo u xtuning
  4. No já teď měním 2 x do roka jelikož mám nájezd 30 tis ročně ale zatím musím zaklepat je to Ok
  5. Jo jo jsou dražší ale zase nehučí jak originály nezvyšují spotřebu
  6. Zdar, já už mám 2 roky na Yetim tyto: http://www.yakima.cz/stresni-nosice/whispbar-s45-nosice-mezi-podelniky/ a nemohu si vynachválit Jen je u nich problém že nedáte 4 nosiče na kole vedle sebe, takhle sice dáte ale jeto pak na 2 velká a dvě malá nebo 3 velká kola a jedno malé kola BTW: Nezvyžují spotřebu (alespoň jsme si nevšimnul rozdílu bez nich a s nimi) a nehvízdají a také drží lítal jsme snimi v německu 200 a v pho
  7. No u mě to bylo tak, že v servisu při zátěžáku naměřili úbytek 0,1 l oleje na 1000 km takže po 10 000 se pravidelně ukázala konvička kdy jsem musel dolít 1 l. Jinak jedna perlička od známého ze servisu.. Ten poradil ať se zkrátí servisní intervaly na 15 tis a místo long life oleje W504.00, který je řidčí, lejt W502.00 který je sice udajně "horší" než long life ale také je mírně hustčí a tolik neprosakuje do turba a motoru přes stírátka. Takže při 70 tis. km jsem nechal zkrátit na 15 t a nyní mám 79 tis Km a oleje neubylo ani kapku Osobně mě to štve protože jsem měl již několik typů aut vč renaultu, volva nebo favorita a žádný z nich takhle nežral A to některé byly i turba.... Jediné co dokázali v servisu říct že to mizí v turbu.. A nejvíc mě štve, že jak furt propagují long life oleje, ale dle mých informací je tenhle olej co se týká vlastností vyčerpaný už někdy při 2/3 jeho intervalu..
  8. No pokud já vím tak když máš jen obyč bez senzoru tak svítí na denní (přepínač na O) jen ručičky a to zmenit nejde (nebo alespon na VAG jsem ti nenašel )
  9. Světla fungují OK ale je pravda že si párkrát postavila hlavu Třeba takhle v 10h ráno při odjedu kdy venku bylo snad 1000 ° C tak svítila furt hlavní a né denní
  10. Hele já o tomhle četl ve světě motorů že je to normální je to udajně kvůli spoji s motoru s převodovkou kde tam je nějaké ložisko které když není zapojené do převodovky (není rych. stupeň) tak to hlučí
  11. No já k němu přišel tak že jsem jednou chtil šutrem do okna a tak jsem nechával měnit okno a ňouma technik popletl objedánku nového okna kde měl byt jen senzor na světlo (co je v zrcátku) a místo toho objedna jak se senzorem na světlo tak i na déšť Takže zase proč ne ? Kabely tam udajně byly pro připojení takže stačilo zapojit a dodatečně zaaktivovat Ale otázka jse zda by se to nedalo nějak dodatečně kalibrovat ?
  12. kolíček mám uplně vlevo takže určitě ne
  13. No mě to začlo až teď a jen v předu v pravo tak je mi to hodně divné Vím že po tech kilometrech na to má nárok ale v posledním autě když to takhle vrzalo tak se musel měnit čepy na ramenech Tak by mě zajímalo zda je to Ok nebo zda se mám připravit na výměnu nějakých komponentů
  14. Zdar všem už potřetí reklamuju ve škoda plyn. pedál který po nějaké době začne nepříjemně vrzat a "lupat", jak jste na tom vy ? Nevím zda je rozumné ho někde tam profouknout WDčkem abych pak neměl kluzké pedály xD Dík
  15. Vím že to je trochu mimo, ale máte také problém se senzorem deště? Občas mi příjde že si žije vlastním životem, dám příklad jedu po silnici a leje jak z konve a vjedu do tunelu který jed louhý tak bych čekal že se po dostatečném setření automaticky vypnou ale to vůbec jedou si dál i když je sklo suché.. Nebo mi příjde že aktuální citlivost je až přílš vysoká i když jsme přes VAG nastavil nejnižší hodnoty na senzoru stejně stěrače lítají jak zběsilé i když venku jen poprchává
×
×
  • Vytvořit nový...