No u mě to bylo tak, že v servisu při zátěžáku naměřili úbytek 0,1 l oleje na 1000 km takže po 10 000 se pravidelně ukázala konvička kdy jsem musel dolít 1 l.
Jinak jedna perlička od známého ze servisu.. Ten poradil ať se zkrátí servisní intervaly na 15 tis a místo long life oleje W504.00, který je řidčí, lejt W502.00 který je sice udajně "horší" než long life ale také je mírně hustčí a tolik neprosakuje do turba a motoru přes stírátka. Takže při 70 tis. km jsem nechal zkrátit na 15 t a nyní mám 79 tis Km a oleje neubylo ani kapku
Osobně mě to štve protože jsem měl již několik typů aut vč renaultu, volva nebo favorita a žádný z nich takhle nežral A to některé byly i turba.... Jediné co dokázali v servisu říct že to mizí v turbu.. A nejvíc mě štve, že jak furt propagují long life oleje, ale dle mých informací je tenhle olej co se týká vlastností vyčerpaný už někdy při 2/3 jeho intervalu..