Přejít na obsah

marrrek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení marrrek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim panove, chci se zeptat jestli je normalni kdyz problikava / sviti kontrolka dobijeni (nameril jsem 12,11V - 12,20V) pri jizde do kopce kolem 3000ot - 3500ot (2-3x to udelalo i pri 2500ot a mirnem stoupani - sviznejsi jizde resp. akceleraci). Kdyz neproblikava / nesviti kontrolka dobijeni je v aute 14,08V - 14,17V pri nastartovanem motoru, baterie je nova. Ptam se protoze jsem slysel verzi, ze pokud jde tenhle motor na maximum, tak odpojuje kvuli vykonu alternator Diki vsem
  2. ahoj, jak si to vypocital (vzorec)? velikost odporu ohm? velikost vykonu watt? stratu watt? diki
  3. Fosgen, prave kvuli snizeni spotreby (+ zvyseni svitivosti u zpatecek, interieru, blinkru atd... a v nepsledni rade zvyseni zivotnosti brzdoveho spinace - dele nez rok mi nevydrzel) jsem menil zarovky za led (fabia nema kontrolu vypalenych zarovek - takze jsem zadne odpory nastesti neresil) * interier + kufr - vse komplet led = kdyz jsou led vypnute sviti sice slabe, ale nijak to nevadi * predni potkavacky - zarovky * dalkova svetla - zarovky * predni mlhovky (HB4) - take zarovky, ale chystam se na vymenu za led * predni + zadni + bocni blinkry - mam led (bez odporu) = pri levem nebo pravem blinkru blikaji led stejne jako kdyby tam byly klasicke zarovky, pouze ukazatel na pristrojove desce blika cca 10x rychleji [uz jsem si zvykl] teda jenom pri vystraznych svetlech „trojuhelnik“ blika ukazatel na pristrojove desce normalne * zpatecky - led a vse v poradku * SPZ - led a take vse v poradku * zadni potkavacky + mlhovka - zarovky, ale take se chystam na vymenu za led * brzdova svetla - led = leva strana v poradku, ale prava strana pri nastartovanem motoru slabe sviti + rozsviti i cast 3. brzdoveho svetla a dela chybu v ASR/ESP systemu # odpor tam zatim davat nechci, protoze: → 1. se zvysi spotreba a potom to uz bude +/- jedno jestli tam bude led nebo klasicka zarovka → 2. snizi se svitivost led tj. prava strana s odporem bude svitit slabsi nez leva strana bez odporu # myslim ze neplechu dela jednotka ASR/ESP - reseni: → 1. plusovy kontakt praveho svetla odstrihnout a pretahnout plusovy kontakt z leveho svetla → 2. na plusovy kontakt [spolecny z brzdovymy svetly] ktery vede primo jenom do jednotky ASR/ESP pripajet diodu, ktera pusti napeti pouze smerem do jednotky ASR/ESP ale z jednotky zpet ne
  4. nazdar kluci, ve (Fabia I, 1.4TDi 59kW, r.v.:7.2007, ASR) pri vymene vlaknove brzdove zarovky za led zarovku na leve strane je vse v poradku - ledka sviti pouze po seslapnuti brzdoveho pedalu (pri nastartovanem i vypnutem motoru)!! kdyz vymenim vlaknovou zarovku za led zarovku i na prave strane... 1. led zarovka sviti slabe (cca 20% svitivost) i kdyz neni seslapnuty brzdovy pedal pri nastartovanem motoru - pri vypnutem motoru nesviti resp. zasviti (100% svitivost) pouze po seslapnuti brzdoveho pedalu?! 2. ve tretim brzdovem svetle se na prave strane slabe rozsviti (cca 20% svitivost) asi 4 led, uprostred cca 8 led nesviti vubec a na leve strane se take slabe rozsviti (cca 20% svitivost) asi 4 led i kdyz neni seslapnuty brzdovy pedal pri nastartovanem motoru - pri vypnutem motoru treti brzdove svetlo nesviti resp. zasviti komplet cele (100% svitivost) pouze po seslapnuti brzdoveho pedalu?! 3. a nakonec zasviti na pristrojove desce kontrolka ASR/ESP (pri mackani tlacitka ASR/ESP kontrolka nezhasne - zhasne pouze po zpetne vymene led zarovky za vlaknovou zarovku a naslednem vypnuti a nastartovani)?! podle ELSY ma leve & prave & treti brzdove svetlo plusovy kontakt spolecny!! existuje nejake reseni, aby prava led nedelala problemy?? PS. zkousel jsem to opacne - nejprve vymenit zarovku za led v pravem svetle a pak i v levem, ale vysledek stejny... leva led byla v poradku, prava led delala tytez problemy!! diki
  5. Kluci, je toto zapojeni spravne? PIN 1 & PIN 9 -> spojit a pripojit na pojistku c. 12 PIN 2 -> reproduktor PIN 2 PIN 6 -> pripojit na + od leve/prave zarovky zpatecky PIN 8 & PIN 16 -> spojit a ukostrit PIN 10 -> reproduktor PIN 1 PIN 12 -> diagnosticka zasuvka PIN 7 PIN 3, 4, 5, 7, 11, 13, 14 a PIN 15 -> neobsazene PS. chapu: - z PINu 8 jde asi cca 30cm tenky kablik - z PINu 16 jde take asi cca 30cm tenky kablik - tyto kabliky jsou spojeny do jednoho hrubsiho a ten jde na ukostreni ke karoserii ! ale nechapu: - z PINu 1 jde asi cca 1,5m tenky kablik - z PINu 9 jde take asi cca 1,5m tenky kablik - tak proc nejsou tyto kabliky take po 30cm spojeny do jednoho hrubsiho a ten pak jde na poistku c. 12 ? Kabelaz jsem nevyrabel, mam ji z bourane Fabie - cili original od vyroby (bohuzel bez pinu, pouze vystrizenou).
  6. ...tema o oleji tu uz sice je, ale nikde jsem nevidel hlasovani za ten nejlepsi - prosim tedy hlasujte, diki
  7. Kluci, nevite ktere kontakty (piny v T8a svorkovnici) se spoji a rozpoji kdyz je klic v poloze 1 - 2 a 3 popr. pri vlozeni a vytazeni klice? Diki PS. chystam se udelat tajny vypinac a jednim vypinacem bych chtel odstavit (vynechat / obejit) 2. polohu klice tj. po vlozenim klice by fungovala pouze 1 a 3 poloha - starter by tocil ale auto by nenastartovalo (protoze kontakty ktere 2 poloha klice sapaja budou tajnym vypinacem rozpojene) podobne se to chova pri poruse IMMO jen s tim rozdilem ze pri poruse IMMO palubovka normalne funguje (kontrolky sviti) a pri tajnem by pravdepodobne nefungovala (kontrolky nesviti) tak jako 1 poloze klice palubovka taky nefunguje (kontrolky nesviti)
  8. trojnozky se az tak moc neobavam, spis mam strach zda budou na loketce z Golf IV (Octavia I) dobre drzet ty kryty (dil B a C) z Fabia II
  9. držák loketní opěrky = trojnozka? ...to je jasne, ze budu muset trojnozku upravit (flexa, svarecka atd) a uz mi je jasne i to, ze pokud namontuji (po uprave trojnozky) do Fabie I loketni operku z Octavia I (Golf IV, Bora, Passat B5) mohu pouzit dil B a C z Fabia II - tim padem mi za loketkou nezustane mezera / dira bod L (mne se tam proste ta dira L nelibi, ani kdyz ji prelepim gumovou lemovkou) PS. akurat se mi povedlo sehnat tmavou operku z Golf IV dil B z FABIA II 5J0864279 dil C z FABIA II 5J0864280
  10. Drewie promin, ale google mi nasel tdipower.sk rychleji (ale uz jsem zmenil odkaz) ...asi jsme se trochu nepochopili: do Fabia I chci loketni operku z Octavia I proto, nebot je jich po bazarech na mraky oproti loketnim z Fabia II a tim padem je i o cca polovinu levnejsi ĺoketka z Octavia I nez z Fabia II ale! Plastove kryty nohy - dil B a dil C (obrazek o 4 prispevky vyse) z Octavia I nezakryje celou diru (na napoje) a zustane tam cca 1cm dira bod L (obrazek o 4 prispevky vyse), proto jsem chtel rovnou vyrezat vetsi diru a misto dilu B a dilu C z Octavia I koupit a nahodit dil B a dil C z Fabia II (ktere jsou delsi a tim padem by nezustala zadna dira za loketni operkou bod L) *jen stale nevim jestli dil B a dil C z Fabia II pasuje na loketku z Octavia I ??
  11. Rozumim, ze original od vyroby tam ten cerny konektor (na kabelazi MOLPIR v pravo dole) neni/nemusi byt... Ale pri original dodatecne montazi original sady tempomatu - BEA 400 002 tam uz ten konektor je, nakolik je lepsi (rychlejsi) jeden pin prepinovat jinde, nez neco odizolovat/pajkovat/znovu izolovat
  12. RomanR25 ze kterych aut jeste pasuje loketni operka do FABIA I krom Octavia I ? Z Fabia II jsem videl operku ve Fabia I - jen se musi o dost vice vyrezat ze stredoveho tunelu protoze Fabia II ma tlustsi kryt nohy (tady je navod http://forum.skodahome.cz/topic/116096-loketka-z-f2-do-f1/ ). Ja jsem mel spis na mysli: namontovat loketku z Octavia I (protoze jich je v bazarech mnohem vic nez z Fabia II a su za rozumnejsi peniz), vyrezat vetsi diru ve stredovem tunelu a ze skodovky objednat B a C dil na Fabia II, nasledne nahodit na namontovanou operku z Octavia I. (ve zkratce: pasuje na operku z Octavia I dil B a C z Fabia II ?)
  13. fancarhifi diki, tohle mi ale moc nepomuze protoze - to bych musel nejdrive demontovat puvodni denni sviceni BEA 409 001A (a to se mi moc nechce). Ja spis myslel vsunout na hlavni privod proudu do BEA 409 001A za pojistkou jen tu "elektroniku" a BEA 409 001A poupravit tak, aby svitili pouze predni potkavaci svetla (mozna ale bude omoho jednodussi BEA 409 001A uplne vyhodit a nahradit "elektronkiou" z tveho odkazu) Supermarine_Spitfire jeste jsem zapomnel na osvetleni SPZ jinak k tve otazce: na tom se asi shodneme, ze je totalni kravina - neprikazuje to ani vyhlaska a nema to zadny vyznam aby pres den svitily predni parkovacky [T10], budiky (s interierem) a osvetleni SPZ!! Zadni obrysove svetla podle vyhlasky svitit nemusi, ale z hlediska bezpecnosti je lepsi kdyz sviti (o nich zatim uvazuji zda ano nebo ne)!
  14. Wittmann ten cerny konektor u MOLPIR (vpravo dole) tam prave ze byt ma... (mrkni prilohu) Pepa007 mel si pravdu s tou kabelazi ale - ale podle navodu je treba vypichnut jenom pin na brzdovem pedalu! Nebo co konkretne si mel na mysli? * v priloze original navod na montaz tempomatu Skoda Fabia BEA 400 002 BEA 400 002.pdf
×
×
  • Vytvořit nový...