Přejít na obsah

aenstria

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

905 zobrazení profilu

Oznámení aenstria

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. klucí - podelal se mi defend lock - strcim klic, jde to pouze o kousek otocit -ale ta packa se mi k řadící páce vůbec nevyhne. viz video - - ta packa vubec nevylejzá. nevite jak to zpravit.
  2. Zdravím, marně pátrám v servisce po servisním intervalu výměny rozvodového řetězu na FII 1,6 16 V. Něco jsem zde našel - údajně by to mělo být bezúdržbový, ale co tak čtu na VW foru tak kluci s motorama 1,6FSI řeší problémy s řetězama při startu a hlučnost motoru. Něco jsem našel v literatuře - Tento motor je jedním z nejnovějších a nejmodernějších hnacích agregátů použitých ve vozech Škoda. Svou konstrukcí je odvozen od motoru 1,6 FSI. U motoru 1.6 i - 77kw je pro pohon vačkových hřídelů použit ozubený rozvodový řetěz. Řetěz byl optimalizován z hlediska hlučnosti a je napínán hydraulickým napínákem. Pro vývoj rozvodového řetězu byly stanoveny následující cíle : - bezúdržbovost - snížení hlučnosti ( ve srovnání s dosavadnímí rozvodovými řetězi) - nízké náklady Těchto cílů bylo dosaženo použitím ozubeného řetězu s články o rozteči 8mm . Tento řetěz je přijatelným kompromisem z hlediska: - velikosti zástavbového prostoru - možností zatížení řetězu - systémové komplexnosti - hlučnosti řetězového převodu Pro pohon olejového čerpadla se používá válečkový řetěz , protože na něj nejsou kladeny žádné zvláštní požadavky. Mám najeto 160 000 km - pravidelný servis Fabia sport 1.6 16 V - a žádné hluky při startu ani během jízdy neslyším. Je lepší toto vyměnit preventivně? Je tu někdo kdo to měnil na tomto motoru ? Kluci na VW tvrdí že komplet výměna rozvodového řetězu i s přestavovačem je kolem 20 000 Kč. V servisní knize to řeší jenom kontrolou - žádný povinný interval na výměnu neuvádí.
×
×
  • Vytvořit nový...