Přejít na obsah

JOKINEN

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

873 zobrazení profilu

Oznámení JOKINEN

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím pánové, prosím Vás o kontrolu a potvrzení, že je váha vzduchu K.O... Nejsem si úplně jistý. Díky moc.. LOG-01-011-003-03 váha.CSVLOG-01-011-003-02 váha.CSVLOG-01-010-003-01 váha.CSV nebo https://uloz.to/!YdAFbabdd0EH/logy-vaha-zip
  2. Zdravím Vás škodováci. Nevím, zda to sem úplně patří ale taky se s vámi podělím o svou zkušenost. Stává se mi velice divná věc VŽDY KDYŽ MI SVÍTÍ REZERVA. Už asi 4x se mi stalo (2x na úplně stejném místě) že mi auto asi cca po ujetí 100 metrů chcíplo a nejede. Stalo se mi to také prvotního startu, ještě před jízdou. Startér točí a točí třeba i 10 vrteřin a nic. Nakonec po nějakem tom mordování startéru vždy motor chytne a je klid (vždy studený motor). Potom můžu v klidu jet třeba na benzinu. Při opětovném startování není problém pokud auto nestojí déle (cca 3 hodiny). Nikdy předtím mi to nedělalo. Nevím zda to s tím souvisí, ale po dostudování školy jsem začal čepovat naftu až po hrdlo (předtím na to nebylo :-D) a někde jsem četl, že když to delší dobu takto člověk přelévá, tak může docházet k neodvzdušnění nádrže. Ještě mě napadlo, že jsem začal jezdit pouze na naftu z Benzina (Top Q). Ale kdyby byla vadná nafta tak mi to nedělá až u rezervy, ale pořád. Setkali jste se někdy s touto anomalíí ?? Dikes za odpovědi
  3. Zdar chlapi. Mam mozna hloupy dotaz, ale koupil jsem si nove repro 13 cm Hertz EV 130,5 namísto puvodních vedle zadního plata (Liftback). Bohuzel jsem docela zklamany a v podstate se da rici ze jsem nepoznal rozdil oproti origos reprakum zejmena postradam jakekoliv basy. (V recenzich nekdo motoval do octavie I a vynachvalil to do nebe....) Ty Herztzy maji ovsem vetsi membranku tak jsem musel repro vypodlozit dvema matkama a tak tam vznika volny prostor mezi prirubou repraku a tim plastovym nosicem plata. Myslite ze kdyz dam distancni podlozky nad repro pomuze mi to? zlepsi se tim "akustika kufru" a budou tony hlubsi ?? PS:Kdysi jsem si takove to repro namontoval ve felicii do plata a hralo to velmi obstojne (akorat se nedalo poslouchat ze zadnich sedacek) Predem se omlouvam za mozna blby dotaz ale stve me ze jsme zaplatil 1500 a nevidim v nicem rozdil... Dekuji
  4. Potvrzuji, včera jsem byl v servisu a také to vidí na ložisko.... FAG koupen v RALLU a vydrželo rok (15 tis. km)...
  5. To je asi fakt.. A ještě z jiného soudku. Nestalo se Vám, že by vůle v tahle řízení způsobovala hučení v autě dost podobné vadnému ložisku? (ložisko je loni měněné a tak soudím že v něm to není). Hukot se projevuje v rychlostech 110 + a změna hloubky tónu "hukotu" se projevuje už při sebemenší změně směru jízdy (čili v podstatě jen pomyslím na to že mírně zatočím = váha auta se v podstatě nepřenese a tím se nemění zatížení na ložiska). Bohužel nevím kdy a jak se poprvé toho hučení začalo objevovat, neboť jsem měl vadné ložiska na opačné straně auta takže to výrazně hučelo a hukot té tyčky se (asi) za ty ložiska schoval. Po výměně v servisu bylo auto ticho, ale při první jízdě po dálnici jsem zjístil, že auto zase hučí ale jinak a jindy...
  6. Podle mě argument, že škodovka nedoporučuje výčet závad z ŘJ nic neřeší.
  7. Zdar kluci. A podařilo se Vám to vyměnit aniž by jste museli na geometrii ?...
  8. Caute skodovaci. Snažím se doma zapojit tempomat al nějak se mi nedaří rozlousknout tu pojistku na svorkovnici ( fialovy plastik) . Neporadite fígl jak ji rozebrat děkuji ;-)
  9. Připojoval jsem včera svou octávku (rv. 99) a taky to napsalo tuto hlášku. Čili, soudím, že jde o jakési "defaultní" upozornění. Každopádně díky klucí... ;-)
  10. Omlouvám se, nedošlo mi to prvně... Nemám totiž ještě žádné zkušenosti s VAGem. Čili, jestli jsem to dobře pochopil, tak jsem schopen vymazat (zhasnout) kontrolgu Bagu aniž bych se připojoval na řj. Airbagu ?? Diky..
  11. To: Wojnar To je mi jasné, ale při připojení přes verzi 30X to vypsalo něco v tom smyslu, že tato verze VAG je pro napíchnutí na řj. Airbagu použitelná pouze do roku 2000 :-/.... Tak mě napadlo, že vyzkouším 403-jku...
  12. Zdravím zase pánové... Mám dotaz.... Šlo by přes VAG, nastavit dovírání oken a šíbru, pomocí neoriginální dálky, která neumí posílat kontinuální dlouhý signál (držení čudlíku). Lze pouze nastavovat délku impulzu na řj. toho neorigo dálkového centrálu. Jde mi o to, že by se mi okna a střecha zavřeli prostě pokaždé, když zamknu auto. Pomocí klíčku okna zavrat a otevírat lze. Předem díky za nápady.
  13. Dobře diky... Musím se na to podívat, protože mu to už dříve vymazával nějaký mechoš a bylo to bez problému.. Uvidíme po kontrole toho označení řj. Ještě zkusím VAG 409....
  14. Tak VAGA jsem dneska úspěšně rozchodil ale bohužel teď nemám auto tak jsem s tím skočil ke tchanovic octavce rv 2003 a při pokusu o diagnostiku rj airbagu to napsalo varování ( cosi o staré verzi diagnostiky ) a že může dojít k trvalému poškození pytlů. Myslíte že se toho mám bát ?? Ps: VAG COM 304 na obyc (modrém) KKL kabelu... a potřebujeme zhasnout kontrolku airbagu čas od času se mu rozsvítí... Předem díky
  15. Tak vyřešeno ..... nějak se to nesnáší s mým notesem tak jsem to hodil na druhý komp který má Win 8 a jak už tu někdo psal spustit jako správce a nastavit kompatibilitu na XP SP 2..a fachaa to
×
×
  • Vytvořit nový...