Přejít na obsah

jendam

Uživatel
  • Počet příspěvků

    163
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli jendam

  • Narozeniny 25.9.1974

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení jendam

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ještě přidám Fabia II combi 1,2TSI 63kW dovolená v Itálii 80% jízdy dálnice, zbytek okrsky, Jízda ve dvou lidech a plný kufr, najeto 2500km a průměrná spotřeba 5,6L, jízda s klimou a opět jizda na tempomat 115-125km/h, jízda do Itálie 1200 km 5,4L použitý benzín OMV a Rakouský ESSO, zpět spotřeba 5,8L použitý Italský benzín a pak Rakouský 98.
  2. Já na své 1,2TSI 63 kW mám spotřebu ve dvou lidech 90km po okresních cestách a 90km po dálnici spotřebu 5,6L na 100Km. Na dálnici ale jedu průměrnou rychlostí 115-120km/h na tempomat. Jinak jsem v létě byl schopen jezdit za 5,4L na 100Km ale také při razantní jízdě za 6,2L na 100km Průměr na počítači mám 5,8L na 100Km
  3. jendam

    Topení

    Hm tak to je zajimavé. Stále to testuji, protože se mi ze servisu neozvali. Nechápu to jak se to chová, někdy po výjezdu při venkovní teplotě 2 - 5°C za 5 min provozu fouká už teplý vzduch a teplota na rafičce stoupá, po cca 8-10 minutách už je ručka nahoře a teplota oleje kolem 65°C a fouká už horký vzduch. Takhle to funguje dobře. Jenže je den, kdy jedu a cca po 10min začne foukat teplý vzduch, rafička se nezvedá a zvedne se až cca po 20min provozu, což napovídá tomu, že zlobí termostat, ale proč někdy to funguje dobře a někdy ne. Vodu v nádržce mám zkontrolovanou a nevypadá, že by tam byl nějaký vzduch. No uvidím v lednu, zajedu do servisu osobně na konzultaci. Děkuji "PAWOUK" za odskoušení.
  4. jendam

    Topení

    Ano jak píše Ekkar měl jsem lov na srnčí http://forum.skodahome.cz/topic/114040-nehoda-bouracka/ a odnesl to předek včetně chladiče a klima kompresoru, auto když jsem koupil tak topilo hned a to byly teploty v dubnu blízko nule. Po opravě auta to topí úplně jinak. Ještě dodám, že nehoda se stala 6.11. a před tím taky auto topilo rychleji. Dnes jsem opět sedl do auta, teplota venku 3-4°C a opět to trvalo dlouho, než začal foukat teplejší vzduch a o rafičce teploty ani nemluvím, ta se nahoru nedostala, držela se dlouho dole, pak se dostala na čtvrtinu a tam zůstala na maximum jsem se nedostal. Takže tam musí něco být po té nehodě a servisáci opět zklamali. Opravdu to vypadá, že mám otevřený velký okruh. Mám už obavu to dát do toho servisu po té co nemohli odstranit rezonanci. Mrzí mě, že mám na tom 4 roky záruku a nemohu si to udělat sám. Jinak vodu nevypouštěli, ta odtekla sama po nehodě, takže asi nečistili chladící systém, jenže ten chladící systém ještě jednou vypouštěli když hledali tu rezonanci. Nevím co s tím, hodím jim tam info jak jsou šikovní a myslím si, že až po Novém roce se tam podívám. A to pánové není všechno, před nehodou chodil motor čistě, po nehodě kucká, kolísají otáčky při volnoběhu a chcípá. Pak si dejte auto do servisu a po 1,5 měsíci vám vráti toto.
  5. jendam

    Topení

    Ahoj, mám Fabii II Combi 1,2TSI 63 kW mám ji opravenou po nehodě se střetem s lesní zvěří, kdy byl vyměněn chladič. Teď jsem zjistil, že mi asi moc dobře nefunguje topení a tak se ptám, jestli to co teď napíši je normální. Dnes jsem nastartoval auto a nechal běžet na volnoběh cca 8 min, teplota digi klimy byla na maximum a auto foukalo i po těch osmi minutách studený vzduch a vůbec nehřálo, venku bylo -1°C. Pak jsem v autě jel a asi po 15 minutách provozu včetně těch 8 min na volnoběh byl cítit lehce vlažný vzduch, ukazatel teploty byl na nule a teplota oleje na displeji nebyla ukazována a asi po 21 minutách provozu byla teplota oleje 53°C a konečně foukal teplejší vzduch, né však horký. Vše při venkovní teplotě -1°C. Je toto normální u auta a nebo je někde nějaký problém, když jsem auto kupoval v dubnu, tak to topilo hned. Ještě jednou podotýkám, auto bylo servisováno, kde byl měněn chladič a byla dolévaná nová G12. Máte někdo zkušenosti, nebo může někdo zkusit navodit stejnou situaci, kdy auto poběží uplně studené na volnoběh a za jak dlouho začne foukat teplý vzduch. Předem děkuji.
  6. !! Auto už mám doma !! Tak uvidím, jak se bude chovat. Jinak včera v novinách ukazovali, jak má škodovka problémy s dodávkou ND do servisů a to jsem také pocítil, tak snad už to bude tak jak má. Děkuji všem za reakce a přeji vašim miláčkům, aby se vyhýbali všemu co by je mohlo poškodit.
  7. Tak já se zase vrátím ke svému případu, dnes ráno mi ukázali rozebranou palubku, abych viděl, že na tom dělali, dále k tomu opět rozebrali ty díly, které měnili a dali to do hromady a ...... auto přestalo rezonovat, ale nevědí čím se to stalo, takže dnes ho sestrojili a zítra si ho jdu vyzvednout, tak uvidím, snad už bude klid. Mám 100% chuť toto auto prodat po těch peripetií, protože člověk neví, co se tam zase objeví.
  8. Tak na rezonanci při akceleraci nemohou přijít, takže budou pokračovat dál a budou sundávat palubku. Trhá mi to srdce.....
  9. tak vánoce se nekonají, auto je znovu po jednom dni na svobodě v servisu. Celý měsíc tam bylo na opravě, aby technici odstranili škody a závady způsobené lesní zvěří. Měsíc ho opravovali a jaké bylo zjištění po jednom dni na svobodě? Při akceleraci v určitých otáčkách začalo něco z pravé části od motoru rezonovat, bylo to zrovna v těch místech, kudy srna šla pod auto. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale od čeho tam jsou??? aby jenom vyměnili díly, nalili kapaliny, nastartovali v dílně a auto je opravené?? Přeci je potřeba to auto po nehodě projet, dát na válce, zkontrolovat geometrii atd.., dnes aby si člověk vše hlídal a do všeho je nutil. Ráno v servisu to jeli se mnou projet a projevilo se to hned, pak laborovali cca 40 minut a nic, vzdal jsem čekání a nechal jsem jim to tam. Že bych mohl očekávat navýšení ceny za opravu??? Nemám slov....... Tak jsem měl telefonát po 6-ti hodinách, kdy je auto znova v servisu. Už na to málem přišli, ale znovu se to projevuje a stále to rezonuje, už na tom dělají dva a neustále to projíždějí(nechal jsem jim plnou nádrž, tak jim to nevadí, že ji vyjezdí a nic mi za to nedají), začínají si myslet, že to bude v palubce a že pokud ji budou sundávat, tak jim to pojišťovna nezaplatí a blá, blá blá. Dochází mi trpělivost, neodvedli na tom dost dobrou práci a nevrátili mi auto zpět tak jak bylo před nehodou a teď by chtěli něco platit? Vykašlali se na podstatné věci a to projet auto po opravě, jestli je vše v pořádku.Tohle už opravdu přehánějí.
  10. Ahoj všem, jsem rád, že mám havárku, platil jsem spoluúčast jen 3.500 Kč což je o proti 70.000 Kč procházka růžovým sadem a vánoce to nenaruší. Nárazník je lakován stejnou barvou, ale nevím, zda stejnou technologií jako celé auto. Jinak pozoruji lehkou odlišnost určitým úhlem pohledu. Auto jsem si dnes přebíral, bylo ve vyhřáté dílně a ještě to mistři přejeli šampónem a hadrem společně s horkou vodou a jak to vyjelo ven, pozoroval jsem zamlžení nejen mlhovek, ale i hlavních světlometů a to nejenom toho vyměněného, ale i toho původního, tak uvidím jak se to bude chovat nadále. Zatím pozoruji, že mi lítá voda :-( asi to není ještě odvzdušněné a sednuté, navíc jsem si všimnul, že po měsíci co to stálo u nich auto navštívila kuna a nahlodala zapalovací kabely, ale nemám důkaz. Ale jinak jsem rád, že autí mám doma a konečně mám zadek v teple a pohdlné autí o proti Corse z roku 2001 se kterou jsem jezdil.
  11. Tak už mám po měsíci auto z opravy doma, vypadá to dobře, uvidíme, zda se tam něco neobjeví.
  12. Já ke klíčům dostal auto Né u klíčů nebyl kód, mám ho 4 roky v záruce, tak to neřeším, ale jinak se to dá zjistit přes diagnostiku či VIN auta.
  13. Tak snad se už dočkám, dnes mi volali, že náhradní díly by měly dorazit v pátek, takže snad v pondělí po jednom měsíci si konečně sednu za volant svého autí.
  14. Tak jsem zvědav, kdy Mladá Boleslav dodá šus plasty a podběhy Autí zatím stojí v mrazu venku na parkovišti Škoda servisu a při tom je od prvopočátku garážované. Včera je ještě neměli. Nebo je mají, ale nedali je tam a čekají až to pojišťovna zaplatí a jak budou mít peníze na účtu, namontují šusy a auto předají. Od pojišťovny mi přišlo výše pojistného plnění 69.945 Kč, takže už dostali fakturu od Škodovky. Já díky havarijnímu pojištění zaplatím 3.497 Kč což je myslím slušný a adekvátní vůči ceně za škodu. Jsem však zvědav co vše měnili, protože při prvním pohledu na auto, když jsem byl v servisu, jsem si všiml, že mlhovky mají původní skla a tvrdili mi, že je měnili. Tak uvidíme jak jim mohu věřit, udělal jsem patřičné kroky než šlo autí do servisu, nebudu psát jaké, to až si to překontroluji. Pro případné dotazy mám havarijní pojištění u UNIQA spoluúčast 5% poj. pl. minimálně 1% poj. částky - což je z kupní ceny uvedené v pojistce.
  15. Tak jsem se byl informovat jak to po 14-ti dní vypadá s mým autím. Bylo mi řečeno, že auto je hotové a i jsem ho viděl, ale nemohou dostat z Mladoboleslavské škodovky originál šus plasty pod motor a nad kola. Takže zatím ještě jsem se dohodl, že počkám, protože jezdit bez toho v tom bordelu nechci. Cena mi byla řečena kolem 70.000 Kč. Jakmile budu mít autí, nafotím to a dám jsem info co všechno se měnilo a co bylo poškozené.
×
×
  • Vytvořit nový...