Přejít na obsah

kocur.peto

Uživatel
  • Počet příspěvků

    52
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 182 zobrazení profilu

Oznámení kocur.peto

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ahoj Lovec ja som tiež mal octaviu s DPF a nikdy som neriešil či sa regeneruje alebo nie. vždy po zapnutí kľúčika som videl ako sa zasvietila a zhasla kontrolka filtra a za asi 40 tis. km sa mi ani raz nezasvietila počas jazdy. akurát, keď som kúpil auto /tiež z nemecka/ tak po pár km mi zasvietila žltá kontrolka /emisie do dieľne/ - tak som išiel do servisu - vypísalo to cez diagnostiku chybu G450 - Snímač tlaku výfukových plynov. Po výmene snímača sa už ani raz kontrolka nerozsvietila - podľa slov mechanika je tento snímač zodpovedný za včasnú regeneráciu filtra. A preto som to nikdy ani neriešil. Mal som prevodovku DSG a občas počas jazdy som to cítil, že sa filter regeneruje podľa toho, že auto si podradilo bez môjho zasahovania do nižšej rýchlosti a tým pádom sa zvýšili otáčky. ale myslím si že môžeš byť kľudný keď jazdíš väčšinou diaľnice. DPF býva problém ak je už v takom stave, že sa už neregeneruje tak ako treba alebo keď ani cez diagnostiku sa to nedá. /inak cez diagnostiku sa dá zistiť v akom je stave a či sa regeneruje a kedy /pred koľkými km sa naposledy regeneroval/. Ale ak chceš spraviť svoju vlastnu regeneráciu tak to urob ako ja ) chod na diaľnicu - daj si trojku - a chod rýchlosťou cca 80-100 - tak aby si mal otáčky medzi 3 - 4 tis. prejdi nejakých 5 - 10 km ... filtru neublížiš ... ani autu... a občas pozri počas jazdy do spätného zrkadla či uvidíš kúdol dymu. nech sa darí :-)
  2. MiSKO83 - je to možné ... asi na každej octavke je rozdiel iný. Mne to však vychádza dá sa povedať rozdiel skoro presne -0,5 l na 100 km, lebo keď si dám litre/prejdené km /teda najpresnejší výpočet/ tak to vždy sedí. Každopádne mi to nevadí natoľko, aby som nemohol v noci pokojne spať :-)
  3. ahoj Lovec ja mám presne tú istú octavicu čo aj ty ... combi - BLS - Nemecko - s DPF a najviac aj s DSG :-) každé moje tankovanie doplna si značím a nulujem počítadlá a pamäte na MaxDot-e - teda pri skoro prázdnej nádrži dotankované doplna, vynulované počítadlo na tachometri aj vymazanie cez palubný počítač /spotreba obe pamäte, aj počítadlo prejdenej vzdialenosti/ a pri následnom vyprázdnení nádrže a ďaľšom natankovaní doplna to počítam takto: - počet natankovaných litrov / počet predchádzajúch prejdených km * 100 ja som mal dokonca na 100 km - 5,3 l /skutočnú!!!/ Cesta z Dubnice /SK/ do Prahy a späť. plne naložené auto, diaľnica 120 km/hod, a podľa predpisov v obci a mimo obce. bolo to síce 70 % diaľnica a 30% mimo obce ale ešte nikdy odvtedy čo mám O2 DSG som nemal takúto spotrebu /takže aj s automatom sa dá dosiahnuť takáto spotreba/ a ďalšie dotankovanie a jazda nie až tak často po diaľnici mi robí spotrebu 5,5 l/100 km. /prevažne v lete/ - v zime mám spotrebu cca okolo 6 /resp. do 6 litrov/100 km/ - kažodpádne - palubný počítač na O2 neukazuje skutočnú spotrebu - resp. ukazuje o 0,5 l menšiu. to by som mal spotrebu dokonca 4,8 l/100 km :-) pozdravujem :-))
  4. na severe Moravy neviem ale dal by som ti tip na chlapíka z Trenčína, ktorý mne pomohol keď už ostatní nevedeli ale len tipovali. ak chceš ozvi a ja ti pošlem kontakt.
  5. skús starú známu prvotnú vec - diagnostiku :-)
  6. kocur.peto

    Převodovka DSG

    neviem aký si dával olej - ja som tiež nedával originál a auto ide bez problémov. vieš kde ti to menili? akú značku oleja a typ ti tam dávali? a či dali toľko, koľko treba? skús zistiť. a skús ísť na diagnostiku k niekomu kto sa tomu naozaj rozumie ... neviem odkiaľ si ale mám typ na super maníka z TN /mne pomohol keď už všetci zlyhali a tipovali zle/. a podľa videa ťažko povedať ... ale myslím, že olejom to nebude ... možno to bude motorická chyba a nie chyba prevodovky.
  7. kocur.peto

    Převodovka DSG

    čau ... už si zistil čo bolo príčinou zakolísania otáčok? - myslím, že s DSG prevodovkou to nemá súvis ... ale som zvedavý ak si to už poriešil ... diagnostika nič nepovedala?
  8. ahoj Fanda89 - už si zistil príčinu toho šklbania?
  9. pozri link ... http://www.servisturbo.sk/info-pre-zakaznika/
  10. ahojte prosím o radu oplatí sa repasovať turbo alebo ísť radšej do kúpy nového? máte s tým skúsenosti? ako dlho vydrží repas oproti kúpe nového - či sa to oplatí alebo nie? pomer - cena - výdrž po repase? prípadne či poznáte nejakú serioznu firmu na repas turba a aj na kúpu nového. a viete niekto označenie turba - resp. aké ide do O2 Tdi, 1,9, 77 KW, r.v. 05/2007, BLS, s DPF /DSG/ díky
  11. neboj nie je jediný ... :-) aj u nás Slovensku majú niektorí vodiči takú zásadu, že zimné pneu sa neoplatí meniť lebo za chvíľu je zasa zima :-)))
  12. šulda - tak to je fajn, že máš takú super spotrebu ... no na manuálnej prevodovke je nižšia spotreba to je jasné ... ale aj tak je to slušná spotreba. Ten ultimate diesel fakt asi robí zázraky ... lebo tie klimatické podmienky nie sú vždy ideálne :-)
  13. Pozn. pred časom som mal problém s autom /v sekcii DSG prevodovka je o tom popísané/ - turbo robilo problémy a po odstránení problému som dokonca mal spotrebu na 100 km - 5,3 l /skutočnú!!!/ - teda pri skoro prázdnej nádrži dotankované doplna, vynulované počítadlo na tachometri aj vymazanie cez palubný počítač /spotreba obe pamäte, aj počítadlo prejdenej vzdialenosti/ a pri ďaľšom vyprázdnení nádrže a natankovaní doplna: - počet natankovaných litrov / počet predchádzajúch prejdených km * 100 bolo to síce 70 % diaľnica a 30% mimo obce ale ešte nikdy odvtedy čo mám O2 DSG som nemal takúto spotrebu /takže aj s automatom sa dá dosiahnuť takáto spotreba/ a ďalšie dotankovanie a jazda nie až tak často po diaľnici mi robí spotrebu 5,5 l/100 km. - kažodpádne - palubný počítač na O2 neukazuje skutočnú spotrebu - resp. ukazuje o 0,5 l menšiu. to by som mal spotrebu dokonca 4,8 l/100 km :-) pozdravujem :-))
  14. kocur.peto

    Převodovka DSG

    tak nakoniec - vyzerá to tak, že bol problém v turbe a jeho opotrebení. zohnal som kontakt na chlapíka, ktorý mi upravil variabilitu turba - resp. reguláciu tlaku turba /vraj dávalo veľmi veľa tlaku a potom to vracalo cez sacie potrubie a ukazovalo vysoké hodnoty váhy vzduchu/. vraj ako keby mi ušetril peniaze za repas turba a predlžil životnosť turba v aute. po čase ak sa auto bude správať podobne - tak už bude treba urobiť ten repas. Ale nepamätám sa, resp. nezažil som od minulého roka ako plynule jazdí automat ... resp. dsg prevodovka ... takže vyzerá to tak, že problém je u mna "snád" definitívne odstránený a keď sa bude opakovať, už viem, kde mám hľadať chybu PS: ale odvtedy ako mi ten pán upravil cez sw reguláciu tlaku turba /ubral mi tlak na turbe/ bez zmeny resp. zníženia výkonu - auto za studena pekne a plynule bez zvyšovania otáčok alebo trasenia a dusenia a šklbania krásne preradí a naopak pri teplom motore nepočuť už to syčanie a citeľné zvýšenie /trhnutie/ otáčok a až následné preradenie /väčšinou z dvojky do trojky/ ale preradí už v nižších otáčkach a plynule ... resp. keď ide auto do záberu tak si dvojku podrží tak dlho ako je potrebné ale už netrhne tak citeľne ako keby znova zaradilo tú istú rýchlosť. a hneď ako som odišiel z jeho dielne na cestu oba problémy sa vyriešili prakticky okamžite. počas toho roku čo som mal nervy jak šlak to bola úplne iná jazda - resp. už som ako keby čakal kedy to urobí znova - a neurobilo :-) helou :-)
  15. kocur.peto

    Převodovka DSG

    ahojte tak žiaľ problém sa objavil znova - resp. vyzerá to tak, že to elektronické odpojenie EGR ventilu z RJ nebolo účinné. po čase sa zasa objavili symptomy ktoré už boli aj predtým - po rozjazde zo studeným motorom, /pri prvotnom rozbehu auta/ auto nevedelo preradiť /medzi 2. a 3. prevodovým stupňom/ po tlačení plynu nešlo plynule do otáčok ale ako keby zasekne na druhom prev. stupni, dusilo ho, pritom mierne triaslo autom, bolo počuť škŕkanie od motora - až po uvoľnení plynu a následnem prudkom zošliapnutí plynového pedála sa auto rozbehlo a už potom preraďovalo ako má .... toto robí iba za studena /keď auto dlho stojí/. za tepla je zasa počuť medzi 1600 - 2100 ot. syčanie /ako keby kdesi prepúšťal vzduch a pri preraďovaní prvých troch stupňov /najčastejšie/ ho ako keby pridusí a až potom preradí. Iba keď sa rozbieham dole kopcom alebo pri veľmi jemnom plyne tak auto preradí relatívne plynule /bez dusenia, držania otáčok, šklbania a rachotu od motora/ prosím o akúkoľvek radu ako to odstrániť. pozn. menená mechatronika, vymenená kabeláž ku vstrekom, ABS snímače a vstrekovače podľa diagnostiky v poriadku, EGR elektronicky aj mechanicky odpojený. viete niekto čo to môže spôsobovať? mám O2 combi, r. 2007, elegance, 1,9 tdi 77 kW, DSG, kód motora BLS s DPF /naj. 190 tis. km/ kocur.peto@azet.sk
×
×
  • Vytvořit nový...