Přejít na obsah

PsychoWard666

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

614 zobrazení profilu

Oznámení PsychoWard666

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. Trošku jsem pokročil na eRku, dneska jsem se věnoval střeše a celkové boční siluetě. Zadní část ještě čekají úpravy.
  2. Díky, nejnovější co plánuju bude asi Favorit. Takže asi ty starší, teď dělám na eRku.
  3. Manuál na stavbu je hotový a dostupný na Patreonu https://www.patreon.com/user?u=15669189
  4. Dokončil jsem další model, 120 mezityp. Návod na ní bude k dispozici během víkendu.
  5. Už delší dobu stavím modely z lega a rád bych se o ně formou návodů podělil s Vámi. V současné době se začínám věnovat starším modelům Škoda, momentálně mám hotového Rapida a pracuji na 120 mezitypu. Dále je v plánu erko, stovka a další, ale vše záleží na zájmu lidí. Bohužel kromě toho, že tvorba kvalitního návodu zabere dost času (10-30 hodin + tvorba modelu ve 3D), tak abych vše otestoval musím podle návodu model někdy i několikrát sestavit. Proto by se mi hodila podpora. Na oplátku za měsíční příspěvek nabízím dané návody včetně seznamu kostek a samozřejmě pomoc s jejich individuálním zakoupením, aby si model mohl postavit kdokoliv doma. Podpořit mě můžete na této stránce, za příspěvek 5 dolarů dostanete návody a seznamy kostek, za příspěvěk 10 dolarů navíc i 3D modely, které se v daném programu dají snadno upravovat, měnit barvy a dále přizpůsobit podle sebe. https://www.patreon.com/user?u=15669189 Veškeré dotazy ohledně modelů a věcí kolem rád zodpovím na Facebooku a nebo samozřejmě i zde. https://www.facebook.com/PsychoWard666-LEGO-models-338105333453378 Samozřejmě budu vděčný za sdílení mezi vašimi přáteli a známými, které by to mohlo zaujmout. Děkuji všem za podporu.
  6. Zbytek výfuku je ok, ten sem měnil a měnilo se to komplet všechno za nový díly a nikde nic nefouká.
  7. Tak já vím, že je to 136B, ale i když napíšu BMM tak každý ví o co jde. Netěsnost motoru a těsnění pod hlavou zatím nevím v jakým je stavu, tlaky nemám jak změřit, ale možná kámoš bude mít doma potřebný vybavení. Oleje sem dolil cca litr za rok....nevím jestli je to moc nebo ne, výměnu sem zatím nedělal protože by to chtělo udělat rozvody tak to chci udělat při jednom, ale dělat rozvody na motoru co se takhle chová se mi moc nechce. Starty v pohodě, předtím zlobil startér, co sem ho vyměnil tak to natočím kdykoliv bez problémů. A těsnění sem měnil včera a nepomohlo to....jinak 136B má těsnění v celku, nemá zvlášť sací a výfukový. Zkusím teda zjistit, jestli by mi někdo nezměřil ty kompresní tlaky, kdyby někoho napadlo co ještě by to mohlo dělat tak napište.
  8. Bohužel jsem při hledání proč to dělá narazil na podobná témata a skončily bez vyřešení problému a vypadá to, že dopadnu obdobně....už jediný co můžu zkusit je vyměnit ten snímač otáček (asi zbytečnost) a kabelový svazek. Pokud není chyba v něm tak už fakt nevím a v podstatě asi nikdo neví. Na Felicia klubu nejsem sám kdo tohle řeší a chystá se tam vyměnit celý motor, tak uvidíme jestli mu to pomůže....pokud ano tak je někde mechanický problém.
  9. No když ho nechám chvilku běžet na místě tak se na těch 90 dostane, já to bral spíš za jízdy a v tomhle počasí, takže tam by chyba asi být neměla. Termostat sem taky měnil a ten funguje jak má, řídící jednotka použitá, ale zase by bylo divný, kdyby obě dvě měli stejnou chybu, ne že by to nebylo možný, ale měla by být z bez problémů funkčního auta
  10. Ono se to po výměně toho vstřikovače s klapkou trochu zlepšilo, ale brzdy bych řek, že nepřibržďujou, z kopečka se to rozjede samo, i když stojím někde na semaforu a je tam hrbol tak musím držet brzdu. Teplota je v pohodě, po ohřátí 80°C podle diagnostiky.
  11. Já s tím jezdím spíš do práce, takže ty 3000ot max a hned řadit, maximálně když jedu někam dál tak čtyřku vytáčím víc, protože pětka je líná, ale tak prostě normál, nejezdím jak magor, prostě tak aby to jelo a nebylo to uplně líný. Myslím, že oxidace by se projevila při měření odporu na tom kabelu ne? A tam má být max 1,5 ohmu a já naměřil asi 1,4 ohmu. A celkově ten konektor se pohledem zdá být ok.
  12. Diagnostiku mám a na nic sem právě nepřišel, závady mi to nehlásí a i měřením je vše ok.....jenom mě tak teď napadlo, jestli by to nemohl dělat snímač otáček, ten sen neměnil. To mi právě někdo teď radil na jiném foru.
  13. Výfuk se během toho roku porůznu měnil, nejdřív série, pak série a konec Soieta, pak první díl Favorit (s lambdou) střed Favorit, konec Soieta a pak to co jezdím teď, a to je první díl Favorit, střed trubka od JP a konec série.....všechny tyhle kombinace stejně způsobovali černý výfuk plný sazí.
  14. Tak vyzkoušeno a ta lambda co tam byla, když sem to koupil funguje jak má, po ohřátí plamenem vyskočí na 0,85V a po oddálení klesne na 0V. Takže tady chyba nebude.
  15. Ok, zkusím to podle toho návodu a uvidíme co zjistím
×
×
  • Vytvořit nový...