Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Pavel CZ

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

2 Neutrální

O uživateli Pavel CZ

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

256 zobrazení profilu
  1. Pavel CZ

    Vrzání a pazvuky v interiéru

    A když se mění otáčky větráku zvuk zůstává stejný? Mě to přijde jak nějaká větvička nebo kousek plastu ve větráku. Ta rychlost auta třeba souvisí s náporem vzduchu z předního nasávání.
  2. Pavel CZ

    Přetlak při zavření dveří

    Vyklidil jsem všechny věci z té skříňky. Dokonce asi i dole nahmatal průduchu. Ale stejně jako řidič nepociťuju zlepšení pokud se zavřou dveře spolujezdce. Ty průduchy bych řekl že tak poberou přetlak od vika kufru. Zejména od sedanu. Možná má S3 lépe utěsněný interiér. Nebo dveře proti S2 nabírají více vzduchu.. Možná jsou do vajíčka. Ale pokaždé když zapomenu stáhnout okénko dostanu ránu do uší. Nečekal bych že ta malá díra vzadu pod platem, za dvířky dokáže vyrovnat zavření dveří předních dveří. Čekal bych neco podobného i vepředu. Ale třeba to dělají všechny nové auta.
  3. Pavel CZ

    Vrzání a pazvuky v interiéru

    Dobrý den. u mě většina pazvuků zmizela. Auto má přes 10tis km. Zustalo jen pískání předního skla a vrzání přihádky u řadící páky. Má smysl to řešit se servisem? Nebo je šance že to přestane samo? Ten středový panel vrže i za jízdy jak se auto kroutí třeba na zvlněné kostkové silnici. Děkuji za názory a hezký den přeju VrzaniStredovehoPanelu.mp4 SkripaniOkna.mp4
  4. Pavel CZ

    DSG - Stání, plachtění, brzdění

    Děkuji za zkušenosti. Budu teda autoholdu veřit a více používat. Neuvědomil jsem si že bez motoru zatahne ruční brzdu. To je super. Parkovaní jen s "P" mi taky moc nesedělo. Děkuji za vysvětlení. Dobrý nápad při sjezdu z kopce dolů se studeným motorem. A zařazení na vyšší stupeň a brzdit brzdama. Budu to zkoušet. Děkuji
  5. Dobrý den, s DSG se učím. Mohu se zeptat co je lepší? A) Na světlech je lépe pro auto - stát na brzdě - autohold - nebo ruční (elektronické brzda) B) Na parkovišti na rovině - ruční (elektronické brzda) - nebo pouze nechat stát na "P" C) Při intenzivnějším brzdění podřazujete ručně? Nebo se tím ničí spojka? Umí DSG meziplyn? D) Jaká zkušenost s Economy plachtěním Netušíte co aktivuje plachtění? Jen ubrání plynu? Má vliv náklon, nebo předcházející styl jízdy? Zapnuty tempomat? E) Jak nejšetrněji k autu sjíždět se studeným motorem z prudkého kopce? Děkuji předem za názory
  6. Pavel CZ

    Přetlak při zavření dveří

    To jsem rád. Tu jemnou nianci že to závisí na otáčkách ventilatorů jsem ještě neobjevil. Tak pak se s tím dá asi žít. Zkusim najít v kufru ty průduchy. Zda je nemám něčím založené. Děkuji Odesláno z mého E5823 pomocí Tapatalk
  7. Pavel CZ

    Organizér do kastlíku v loketní opěrce

    Super. Diky. Odesláno z mého E5823 pomocí Tapatalk
  8. Dobrý den, Při normálním zavření libovolných dveří (i manuál kufru combi) mi zabolí uši od přetlaku. S2 byla asi děravá ale toto nedělala. Má to S3 nějak řešené? Když si to uvědomím a jsem já uvnitř malounko stáhnu okno. Ale nestihnu to vždy. Diky za rady nebo tipy pokud máte. Odesláno z mého E5823 pomocí Tapatalk
  9. Pavel CZ

    Organizér do kastlíku v loketní opěrce

    Mohu se zeptat, vleze se tam plastový váleček žvýkaček? Orbit, Mentos apod? Odesláno z mého E5823 pomocí Tapatalk
  10. Pavel CZ

    Vrzání a pazvuky v interiéru

    Vrže tunel na straně sedačky řidiče. Místo kde jsou díry na napoje. Ale jen strana u řidiče. Jak je auto v krutu. Třeba pomalý nájezd na vyšší retardér v do zatáčky. Ale dá se to opakovat i zmacknutim rukou. Motorky oken byly posádkou přirovnány k navijáku na lano. Vrzání vyklápěcí schránky v tunelu pro cestující vzadu rozesmálo na celou minutu posádku.... Zkusim zda to přejde samo. Třeba je to novotou. ... Jsem vlastně rád že hodně plastů nevrže. Odesláno z mého E5823 pomocí Tapatalk
  11. Pavel CZ

    Řidičova hlavová opěrka - nutí hlavu dopředu

    Děkuji za komentáře. Škoda že ty Sportline sedadla nešly dokonfigurovat. Celý Sportline se nevlezl, a něco z něho jsem ani nechtěl. Zatím jen sedadla jsem našel v inzerci za 50tis. Navíc mám spolujezdce mechanické. Tak nevím zda by tam šla ekwktrila. To bude poslední možnost. Zatim podle obrázku vypadají opěrky z Passatu rozumněji udělané. Zkusim to někde zkusit a změřit v salonu. Odesláno z mého E5823 pomocí Tapatalk
  12. Pavel CZ

    Nezávislé topení a Autoalarm PATRIOT X

    Tak přes PATRIOT to zapojit nejde. Ale jde to zapínat přes SKODA Connect.
  13. Dobrý den, prosím neřešili jste někdo přední opěrku řidiče? Sedadlo elektrické-látka. Po 500 km mám uplně hotový krk, Asi mám velkou hlavu? Pořád mě ta opěrka nutí mít hlavu dopředu a hrbit se. Už mě bolí krční obratle. Jsem z S3 dost rozpačitý. Ale tohle je asi nejhorší. Zdá se mi že S3-L&K i KODIAKQ mají stejná sedadla. Tak si asi člověk nepomůže. A Sportline sedadla si nedovedu představit jak by se do hotoveho auta nějak namontovaly. Nemáte nějakou zkušenost? Děkuji předem
  14. Pavel CZ

    S2- Rovná plocha na spaní. S3- Aspoň pevná z dvojité podlahy

    Pro SUPERB 3 .. Zde už dvojitá podlaha byla ... ale nosnost jen 75kg ... To teda ale rozhodně nemám. :-) Opět jsem volil lehký materiál. .. Dřevo Jsou to vlastně takové klíny. Výška za opěradly asi 11 cm Výška u víka kufru asi 8 cm Horní hranolky jsou dálka 105 cm spodní 99 cm ... ten chybející kus je u strany opěradel. Aby to šlo zandat pod hrazdičku na které je ten otočný mechanizmus dvojité podlahy. .. Když to nebudu potřebovat jednoduše se to z auta odnese. jednu vadu to má. Pokud chci pro rezervu, musím je všechny vytáhnout. Hmmm všechny zdravím P.
  15. Dobrý den, třeba někomu pomohu. Zde ukázka jak jsem řešil dvojitou podlahu Superb 2. Původně varianta MFD deska pro Octavia 2. Ale bylo to moc těžké. Pro Superb II upgradovaná verze - palubky. Dobrá zakušenost, lehký pevný materiál. jen trochu nižší než z O2. Koberec ze dna jsem použil nahoru. A dolu dal obyčejný starší koberec, ať se nepodře lak na plechovém dně. Protože v autě byla podlaha s nosiči, tak jsem na bohu vyřízl kraje. Díky tomu šly lyžiny pořád stejně používat. A navíc v boku držely 1,5 PET flašky :-) ... Jako komentář vložím řešení pro superb3 (kde už dvojitá podla byla).
×