Přejít na obsah

Falador

Uživatel
  • Počet příspěvků

    52
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 173 zobrazení profilu

Oznámení Falador

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Díky a nepamatuješ si cenu, já jim určitě napíšu ale tak ptám se
  2. A jaké jsou následky deaktivace EGR na tomhle motoru? Vyšší emise a...? Díky
  3. Stejně se to projevuje jako posledně s EGR. Při jízdě se začne blikat kontrolka žhavení a auto jede v nouzovým režimu. Vypnu/zapnu motor a dobrý než se to znova stane a rozsvítila si i pak oranžová kontrolka motoru. Ale právě se sem tam stávalo, že při konstantní jízdě auto skoro neznatelně zaškubalo 1-2x... Úplně stejný projev jako posledně a tam mi EGR potvrdili 2 různé servisy podle diagnostiky. Dávám výpis z diagnostiky z 2.2019 kdy se to objevilo poprvé po výměně EGRu (03.2018) Jestli se nedovírá/zasekává .. nevím jak to poznám
  4. O tom programu jsem se dozvěděl pozdě až po výměně EGRu. I tak jsem zkoušel kontaktovat Škoda, ale to už je s odstupem skoro 3 roky od přehrání SW a to mě slušně poslali někam Ještě k dotazu: Těsní turbo ? Podívej se do sání, jestli se zde nehromadí vyšší množství oleje. Olej musíš dolévat ? Opravdu nevím jestli turbo těsní... Olej dolévat nemusím ten se drží na hladince a měním jednou ročně cca 20tis. km
  5. Originál Škoda kupovaný v Auto Kelly
  6. Já bych to taky viděl, že se EGR tak rychle nezanese a může být chyba jinde, znáte někdo šikovný servis u Prahy za rozumné peníze? EGR jsem po tom roce ze servisu posílali do auto kelly na reklamaci a vrátili ho, že je jen zanesený. I to není normální, že se po roce zanese, velkou část na tom hádám nese upgrade software z dieselgate. A jaké jsou následky deaktivace EGR? Zkoušel jsem k tomu něco hledat a všude jsem akorat našel firmy co to nabízí a ty to jak jinak než vychvakujou.
  7. díky za připomínky, do servisu pojedu to nechat zkontrolovat, ale bude to EGR byl jsem u známého na diagnostice a ten mi potvrdil, že to je EGR. Styl jízdy, ano vím a tím to nebude. Čištěný byl někde u známého na dílně a ten na to nemá profi techniku, tak je jasné, že to není 100%, ale aspon něco. Já tam kupoval v 3.2018 noý originální od Škoda (v auto kelly) a ten mi tam namontovali v neautorizovanym servisu, i jsem ho zkoušel přes servis reklamovat v (4.2019) a konstatovali, že není vadný jen zanesený a vrátili ho.
  8. Ahoj chtěl bych se zeptat na radu kterou jsem tu nenašel.. mám Octavii II, 2012, 81 kW (CFHF). - 9.2016 - přehrání SW (98.336 Km) - 3.2018 - nový EGR ventil (133.000 Km) - 4.2019 - zanesený EGR - čištění (150.500 Km) - 9.2019 - nyní mám zase zanesený EGR ventilu (159.500 Km) Tak už mě to nebaví a řeším co dál... Zatím mě napadla deaktivace EGR ventilu a zároveň přehrání SW zpět na původní Nemáte někdo prosím nějaké rady? Případně doporučení kde přehrát SW atd. bydlím kousek na jih od Prahy Děkuji
  9. Tak bohužel oni to neudělají
  10. Ok díky napíšu jim, známý mi přiveze senzory Cobra R0294 tak sháním někoho na montáž.
  11. Ahoj pánové, chtěl bych se zeptat nemáte někdo v Praze a okolí kontakt na autoelektrikáře, který umí nainstalovat zadní parkovací senzory? Děkuji
  12. Ahoj pánové chtěl bych se zeptat na jeden problém, který jsem zde nenašel. U rádia Swing bez dotykového displeje, když si připojím telefon přes bluetooth a pustím písničky co mám uložené v telefonu (Huawei), rádio v pořádku zobrazuje interpreta a název. Když ale pustím písničky přes spotify, tak mi rádio zobrazí text ''informace jsou nedostupné'' viz. Příloha Když připojím iPhone přes bluetooth a pustím hudbu ze spotify tak rádio zobrazuje v pořádku názvy. Nenapadá prosím někoho, čím by to mohlo být?
×
×
  • Vytvořit nový...