Přejít na obsah

premium33

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

422 zobrazení profilu

Oznámení premium33

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, už dlouho sleduji toto téma a čekám že tento divný zvuk v motoru někdo vyřeší a podělí se s ostatními. Můj motor 2.0 CR 110kw typ CRMB, při koupi měl krásný zvuk. Po výměně rozvodů sady INA + originál vodní pumpy jsem začal sledovat tento divný zvuk. Tak vás chci poprosit zda někdo bude mít řešení, aby se tady s námi o tom podělil. Děkuji.
  2. Zdarec. Mám taky CRMB 12/2015 a taky mi po vyhledávání mého VIN vypsalo že se mám dostavit: Vážený zákazníku, dle zadaného VIN kódu xxxxxxxxxxxxxxxxx byla nalezena svolávací či servisní akce pro váš vůz. Kontaktujte co nejdříve svého autorizovaného servisního partnera, který vám poskytne všechny potřebné informace a služby , aby byla zajištěna bezpečnost a funkčnost vašeho vozu. Pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na "Zákaznickou linku zákazníka ŠKODA Má už někdo po aktualizaci software? Prosím napište o co přesně jde a jak se auto chová s aktualizovaným software... Dík.
  3. Spíš si myslím, že odpověď neznal a tak řekl aspoň něco. Snad by mu huba neupadla kdyby řekl smysluplnou odpověď.
  4. Ahoj, taky jsem již přestal řešit tuto věc častou regenerací. Vidím, že všichni to máme +/- stejné. S autem jsem spokojený, nevykazuje žádnou poruchu jezdí bez problémů a naučil jsem se s regeneracemi žít. Jen jedna zajímavost: Když jsem se dotazoval přímo v servise ŠKODA, tak při mém dotazu na konkrétní motor CRMB mě pán servisní technik přerušil a řekl, že druh motoru přeskočíme a co mám za problém......? Jejich odpověď? Bylo mi odpovězeno formou otázky pro blba, že proč to řeším... že oni mají služebního superba a v něm hoří filtr pořád. To člověka zamrzí, když dostanete takovou stupidní odpověď od servisu ŠKODA a zde na fóru se dozvíte daleko více.
  5. Jaký diagnostický adaptér ELM327 používáš s aplikací VAG DPF? Kde jsi koupil? Taky si ho chci koupit, ale aby komunikoval s autem.
  6. Právě že chci porovnat hodnoty okolo DPF pomocí VCDS ale ve stejných motorech CRMB. Ale jak tak počítám, je nás tady už pět lidí co máme regeneraci okolo 200 km. Asi zajedu do škoda servis a zeptám se tam. I když už asi vím, že se nic nedozvím, protože ani oni nebudou vědět. A nebo to bude normální u těchto motorů, ale potom je to na chocholouška :-)
  7. Ano, máš pravdu. Ale já mám motor který splňuje EU6, má dva EGR, dva snímače tlaku DPF a dalších hovadinek navíc :-( . Tankuji naftu na Benzina, přidávám VIF do nafty a když probíhá regenerace tak si dám ještě kolečko kolem komínu. Prostě nevím zda je 200 km u těchto motorů v normě, nebo mám bádat.
  8. Ano, kolega má EU6+ Koukám že tento motor (CRMB) je málo rozšířený. Jinak jsem hledal a našel, že jeden je snímač diferenčního tlaku a druhý je snímač relativního tlaku. Prosím opravdu nikdo nemá správné hodnoty těchto dvou snímačů při volnoběhu a v otáčkách? Jo a pozor! Po výměně snímače se musí udělat přizpůsobení přes VAG.
  9. Nenechává mě to klidným. Kolega z práce má taky 2.0Tdi CR 110kW, ale jiný kód motoru a regeneruje asi co 500km. Dočetl jsem se, že nejčastější příčinou bývá diferenční senzor tlaku filtru pevných částic, který může dávat špatné hodnoty. Tak jsem tedy kouknul na ten senzor a nestačil jsem se divit. Na mém motoru (CRMB) jsou tyto senzory dva. První snímá tlak před filtrem a druhý za ním. Jednotka asi potom bude počítat rozdíl a vyhodnocovat zaplnění filtru. Chci Vás poprosit zda máte správné hodnoty těchto snímačů ve volnoběžných otáčkách a třeba i v jiných, abych mohl porovnat ve VAG.
  10. Dobrý den, mám taky motor CRMB (197tis) a regenerace asi co 200km. Řešil někdo dále? Nebo neřešíte a jezdíte dále?
×
×
  • Vytvořit nový...