Přejít na obsah

Neo.One

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Neo.One

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, pročetl jsem poctivě celé téma, ale stejně si pořád nejsem jistý "svou" závadou. Pacient: Fabia I Combi, 1.2 47kW HTP, r.v. 2007, kola 15' 195/50, najeto 25.000 a něco, garážováno v parkovacím stání pod barákem, v zimě s tím nejezdím. Symptomy: Letos v březnu jsem v jedné táhlé levé zatáčce do kopce při rychlosti cca. 40 km/h držel natočený volant jenom levou rukou ve stejné poloze s "příjemným" odporem kol, jak se snaží vrátit zpátky. Najednou volant povolil a řízení šlo zlehka bez odporu. Připisoval jsem to mokru a oleji na silnici, protože to pak fungovalo normálně. Pak jsem ještě asi týden potom jel asi půl hodiny v silném dešti a v zalitých kolejích. O té doby (asi 14 dní potom) pozoruji, že si servo posiluje jak se zrovna vyspí. Ve vyššich rychlostech někdy až moc, projíždět s tím táhlé zatáčky třeba ve 100 - 120 km/h bylo někdy o ústa, protože to nemělo žádnou zpětnou vazbu. Při nižších rychlostech ve městě mám taky pocit, jako by to chodilo lehčeji, než jsem byl zvyklý. Ale je to stylem jedna jízda normálně, druhá jízda lehčeji. Kontrolka serva nesvítí, interiér, palubka, ani světla neproblikávájí, pouze klasicky při stání na místě v garáži při plném rejdu na obě strany malinko pohasnou světla a to je v tom okamžiku slyšet pískání serva jak jede naplno. Čekal jsem s návštevou servisu na pravidelnou roční prohlídku - výsledek: Baterie - pořád původní z výroby (2007) - zátěžový test 100% Kontrola oleje v nádržce servořízení - OK. VAG - žádné chyby Snímače - čtení hodnot při natáčení kol - v pořádku. Komponenty servořízení: TRW Servismana jsem se ptal ještě na vlhkost, takže v rámci prevence vytáhl mřížku od levé mlhovky a říkal, že to profoukne vzduchem a ještě prostříkne kontakty Concorem. Nynější stav: Pořád to funguje jak se tomu zrovna chce. Při zatáčení doleva se mi to pocitově zdá již OK i při vyšších rychlostech, doprava to někdy zhruba od 60-70km změkne, jde to lehce, pak to zase po chvíli i během té samé jízdy funguje normálně. V autorizovaném servisu samozřejmě nabidnuta postupná výměna komponent servořízení. Zatím je u mě osobně na prvním místě v žebříčku snímač úhlu natočení kol, ale rád bych si to nechal posvětit od místních odborníků, než do toho začnu sypat peníze. Díky předem za odpovědi.
  2. Zdravím, přidám se do klubu. FI Combi 47kW r.v.2007, najeto cca. 15 000, parkováno v garáži, kde je stále cca. 19 až 20 stupňů. Poslední 2 měsíce začíná zlobit studený start, ale není to pravidelně. Pokud to blbne: Chytne to v pohodě a otáčky okamžitě na cca. 1200, během 3-5 vteřín je začne sundávat dolů. V okamžiku, kdy se dostane pod 900ot., motor začíná klepat, div že nevyletí ze silentbloků a otáčky padají až někam k 500. Buď to chcípne a napodruhé to chytne v pohodě a volnoběh udrží bez kolísání nebo se přitom klepání vzpamatuje a znova si otáčky vytáhne na 1200 a po chvíli už jemně sundá na normální 900ot. volnoběžných. Někdy mi to týden stojí, příjdu k tomu, natočím to, a jde hned na 900ot., kde v klidu drží volnoběh. Teplé starty bez problémů a kontrolka motoru taky ještě nikdy nesvítila. Z pročtení příspěvků na fórech začínám mít podezření buď na za*ranou škrtící klapku nebo že začíná odcházet nějaké teplotní čidlo. Může mě někdo podpořit nebo proplesknout ? Štve mě, jak to s tím občas mlátí, nemyslím, že to tomu motorku svědčí. Díky předem za jakýkoliv ohlas. R.
×
×
  • Vytvořit nový...