Přejít na obsah

Roman_Š

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Roman_Š

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. výfuk vybroušen a svařen, je po problému.. jako celek to drží dobře, bylo to asi už trochu uvolněné předtím a proto to klepalo..
  2. Zdravím, mám bolístku na moji Octávě (12/1999, 66kW 1.9TDI 4x4) upadla mi výfuková trubka v místě viz fotka. Jakoby se vyklepala z příruby, nebo prostě urvala, visí mi od motoru jen trubka bez příruby.. Řeším teď opravu ale ani za boha nemůžu najít ty kovové držáčky pro držák přední části výfuku, to co je klasicky na všech octavách, takové tva "bodce" které se nasadí v přední části výfukového potrubí do držáku, který je připevně k kostře auta.. takhle ale ten výfuk visí až za zadní upevnění a klepe se tam vepředu, proto se to možná i stalo. Když hledám originální díl, tak to vypadá, že tam snad ani nejsou, že jsou až od 74kW verze 4x4ky. Nevíte někdo jak to tam teda doopravdy má být chycené?
  3. někde na fóru to už tady kdosi řešil, výměna ložisek v diferu i s matrošem a prací vyšla okolo 2.500,-, byl to nějaký servis někde za Frýdkem-Místkem myslím, nemám čas to tu teď na fóru hledat sorry ale koukni se po tom tématu..
  4. Tož jsou vyměněné všechny 4 ložiska FAGy, veškeré zvuky a podivnosti od přední nápravy to odstranilo Zadní náprava tam to bylo prý peklo, zarezlé atd takže si naučtovali v servisu peklo.. páč je to 4x4.. no nicméně hluk od zadní nápravy nové ložiska neodstranily, mám ale špatné přední siletbloky zadní nápravy takže tohle ještě a pak tedy ty ložiska v diferu (to drahé moc není) a uvidíme
  5. zakoupeny ložiska jak na přední tak na zadní nápravu, po výměně dám vědět jak to dopadlo
  6. Roman_Š

    spojka pro 4x4

    takže ti brala"bere" spojka až nahoře a když jsi vyměnil přední pravy homokin tak to bylo ok?
  7. Dělá mi to zřejmě úplně to samé, přerušovaný hluk jako bych jel po krajnici se zvukovou stopou, při zatočení doleva a rovně to je slyšet a cítit v podlaze více, doprava to nedělá nic. Zkusím rovnou vyměnit levé ložisko
  8. Takže, olej + filtr v hladexu měněný asi 2 měsíce zpátky (první výměna po předchozím majiteli, nevím kdy to měnil on) olej v zadním diferu taky před 2 měsíci Vag mám k dispozici jen ten základní a ten neukazuje nic. Zadní brzdové kotouče a destičky vyměněné tak před měsícem (Brembo MAX), tady šlo vracení pístu trochu ztuha ale pak to krásně šlo, auto brzdí slušně jen mě zlobí když vícenásobně zmáčknu pedál tak se ztrácí tlak a musím víc tlačit, když ale nechám protočit motor vše je zase OK Ta rána je taková tupá jestli je to kov na kov mi ani moc nepřipadá.. No každopádně, teď jak napadl sníh tak jsem měl možnost využít nejednou a nemálo haldex a tváří se funkčně, všechny 4 hrabou, žádné rány a ni divné zvuky se při připojení nedějí, řekl bych že šlape jak má. Vím, je toho víc Chci to postupně právě dát dokupy, ty homokiny a ložiska nejsou zas takové položky právě
  9. Dobrý večer pánové, prosím o Váš názor. Mám Octavii 1.9TDI 4x4 AGR 66kW Když vytočím skoro plný nebo plný rejd a začnu couvat, auto se mi celé hodně rozvibruje. I když vyřadím nechám takto auto v neutrálu, pořád vibruje. Když to ignoruju a chci couvat dále, autu jako by se nechtělo bylo takové ztuhlé ale jede a pak najedou prásk taková tupá rána a zacouvám v pohodě. Do toho slyším od zadní nápravy při jízdě tak od 10-150km/h hučení od zadní nápravy jakoby hučely ložiska ale nevím jestli to nemá i náhodou něco společného s výše popsaným. S tím může souviset i zvláštní pravidelně přerušované hučení závislé na rychlosti, od přední nápravy (jemné vibrace s tím do podvozku k nohám) od 30km/h a výše, které ale skoro vymizí když zatočím volantem doprava, na levou stranu to zesiluje. Nechci Vás tu nějak zahlcovat ale sám nejsem přes auta expert ale nechci v servisu naletět nějakému rádoby poctivému mechanikovi.
×
×
  • Vytvořit nový...