Přejít na obsah

Zdeněk Fiala

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Zdeněk Fiala

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nastartoval jsem, nechal jsem to pár minut běžet aby se zahřala a pak to po presne 1500 metrech zdechlo. Možná se kus ledu urval z filtru a vletel do trubky. Jinak si to nedokážu vysvětlit.
  2. Tak záhada zhasleho motoru vyresena. Byla jen zamrzla nafta ve vstřikování, čerpadlo normalne jelo, z palivového filtru šla nafta taky ven. Pokud někdo pojedete do Itálie počítejte s tim ze tady je tak hajzl nafta jaka není ani u nas. Doporučuji přikoupit aditivum a to tady nafta stoji cca 1,5 eura. Jen se chci podělit o zkušenost ať nikdo z vás nemusí platit 150 eur za odtah a servis jak ja a to nemluvim o super zážitcích z dovolene.
  3. Omlouvám se za mystifikaci. To se šroubem jsem si spletl s Fordem.
  4. Ahoj. Měnili jste někdo olej v převodovce nebo jej tam necháváte az do její smrti? Cetl jsem o tom ze nejlépe pro životnost převodovky je měnit olej po 100 - 120 tis. km. A taky že tam samozrejme není vypouštěcí šroub tak ze je nejlepší vyvrtat otvor v nejnižším miste a vypouštění si tam vyrobit.
  5. Zdravím. Dnes ráno jsem nastartoval nechal motor chvíli běžet a vyrazil. Po cca 1 kilometrů motor zhasnul a nejde nastartovat. Pise mi to emise do dílny a špatný tlak oleje. Oleje je tam dost. Jedine s čeho jsem si předtím všiml ze včera po ranním startu se chytne ukazovali otáčky (na volnoběh 0 a když jsem přidal tak se teprv začala ručička zvedat ale po sundání nohy z plynu zase 0). Dnes ale byl otáčkoměr uplne ok. Naftu to dava (rozpojil jsem potrubí za filtrem). Symbol žhavení ukazuje normalne. Nenapadá někoho něco? Nemám možnost na vag ani větší montáž, jak na svinku jsem v zahraničí.
×
×
  • Vytvořit nový...