Přejít na obsah

Tyro

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Tyro

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Edit: Kontrolka zase svítí, vypadá to skutečně na lambdy. V pondělí jedu měnit
  2. Tak dnes jsem byl v servisu. Chybové hlášky se týkaly lambd (dokonce obou). Technik mi vymazal chyby, kontrolka se po pár kilometrech zatím nerozsvítila, tak uvidíme. Říkal, že může být vadná jen jedna lambda a ovlivňovat tu druhou, nebo špatný benzín. Když si ale všímám své spotřeby, docela by mi tam i vadná lambda seděla. Případnou změnu dopíšu
  3. Zdravím, nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru (exhalací), zároveň už nějakou dobu vnímám vyšší spotřebu a velmi neklidný chod zvlášť po nastartování. Už jsem tu trochu projížděl forum a byla tu několikrát zmíněna lambda sonda. Jelikož mám motor AZF, tedy 2 lambda sondy, jaká je šance, že technik zjistí, která z nich je vadná? Jde mi o to, abych nedal skoro 4K za výměnu obou sond. Taky bych se rád dotázal, jak dlouho výměna té sondy asi trvá? Nerad bych odstavil auto na více než den. Poslední dotaz se týká výmazu ŘJ. Jeden servisák mi říkal, že je poté nutné najet cca 200km, aby se do jednotky znova načetly veškeré potřebné údaje, jinak auto na STK neprojde. Nevíte o tom něco? Samozřejmostí je, že se mi kontrolka rozsvítila 9 dní před vypršením STK... 200km nenalítám jen tak :-/
  4. Zdravím, dnes jsem měnil čidlo teploty a všiml jsem si, že v místě čidla je nějaký kus kovu a pružina. Po troše hledání se zdá, že jsou to součásti víka termostatu. Máte někdo zkušenosti s výměnou termostatu, popřípadě pouze jeho víka? Docela rád bych do toho vrtal co nejméně, ale nerad bych víko kupoval a měnil zbytečně...
  5. Tak čidlo vyměněno, nicméně při výměně jsem si neuvědomil, že motor ještě zcela nevychladl a čidlo jsem vyndal... (jsem idiot). Krom čidla a trochy kapaliny se v "nádobce", kde je čidlo namočeno, objevila nějaká pružinka a kus kovu... Nemám představu, k čemu slouží či odkud se tam tyto předměty vzaly... Volal jsem mechanikovi a ten mě ujistil, že vůbec nemá představu... Upevnil jsem nové čidlo, zajistil, připojil, zadekloval a pak už jsem neměl problém, ikdyž se mi zdálo, že teplota se mění v docela rychlých intervalech(lítá mezi půlkou a čtvrtinou)
  6. Zdravím, dnes jsem jel do práce a všiml jsem si, že se mi celou cestu nepohnula ručička teploty chladící kapaliny. Pak jsem potřeboval odjet z práce a když jsem natočil motor, hned po nastartování klesly otáčky a chcípl. Až na třetí pokus (když jsem pořádně sešlápl plyn) se motor chytl, i potom ale prvních pár metrů poškubával a byl na umření... Zbytek cesty už byl v pohodě a při dalším nastartování (cca po 40min stání) chytil a jel bez problému. Nemáte někdo ponětí, čím by to mohlo být?
  7. Dobrý den, chtěl bych se zeptat, do jaké míre je možná oprava zadního nárazníku a na kolik cca výjde přelakování. Bohužel jsem ho dnes ťukl a těžko odhadnout, na kolik se bude dát opravit. Zdá se, že sehnat zadní nárazník Agave na Fabii je taky docela problém...
  8. Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda se dá sehnat taková ta krytka/mřížka, která je vedle mlhovky. Nevím jak, ale někde jsem ji potratil a má fabka teď vypadá jako bez zubu. Nevím, pod jakým názvem to mám vyhledávat :-D Taky jsem se chtěl dotázat na výměnu repráků v autě. Bratr užíval auto přede mnou a jeho techno na plné obrátky zanechalo značný problém na vysílání basů. Nemáte někdo zkušenosti s tím, kolik může stát výměna?
  9. Zdravím, nějaký dobrák mi u domu na parkovišti probil nějakým ostrým předmětem nádrž a kvůli 20l mi ji zničil tak, že nejde nijak zalepit. Scháním náhradní, nicméně se zdá, že 1.4MPi ze světa prostě vymizely a všude narážím jen na nádrže z 1.2 nebo 1.0. Nemáte někdo zkušenosti s tím, jestli jsou nádrže těchto dvou motorizací zaměnitelné?
×
×
  • Vytvořit nový...