Přejít na obsah

ramrod

Uživatel
  • Počet příspěvků

    111
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ramrod

  • Narozeniny 2.7.1978

Návštěvy profilu

1 782 zobrazení profilu

Oznámení ramrod

Nováček

Nováček (1/14)

10

Popularita

  1. Hlavne mi vadi ,že je zase tesnenie na dverach iba do výšky okien. To by ich tych par kuskov gumy asi nezabilo a nepredražilo to auto. Musim stále čistiť prahy a určite aj hlučnosť z vonku, by sa znížila. Navyše to bohvieako ani nevyzera, to ma najviac štve kedže to stale vidím pri nastupovani a vystupovani. . Konkurencia to ma ako normal, to je vec ktoru nechapem.
  2. ramrod

    Zimní pneumatiky

    tak ja beriem tradične Polaris 3 k tomu plechače KFZ nejake čierne puklice a bude : Na ten zimný bordel do mesta a okolia stači )
  3. ja mam osobnu skúsenosť,, že mi v priebehu týždňa hlásil system zmenu tlaku v zadnej pravej pneumatike. Samozrejme na kontrole na pumpe bolo všetko ok.Stacilo znova ulozit aktuálne hodnoty do systemu a je pokoj. Akurat som mal nastavene eko nahustenie pneu od vyroby,tušim nejakých 2.5 BAR,čo na alu 15" ma dosť zarazilo a zaroveň hneď sa vysvetlio prečo F3 tak drca. dal som to na 2.1 a mal som ine auto 90 % jazdim sam, takže auto moc nazaťažujem.
  4. Potvrdzujem, ze v interieri je pruser - plastova vyplni dveri, na ktorej vidno vsetky skrabance a po zatlaceni pod oknom sa plast prehyba co ma tiez trochu sokovalo, Konecne mohli dat tesnenie dveri na karoseriu na tlmenie vonkajsieho hluku a lepsiu izolaciu v zime. Podla mna su to detaily, co by vela nestali. Ale da sa cez to preniest, kupoval som F3 pre vykon TSI a to ma zatial bavi a uzivam si jazdu po okreskach. Priorita bola vykon a jazdne vlastnosti,v tomto ohlade som spokojny. Pri tychto malych autach je to o kompromisoch.
  5. takze auto po jazde hore na plosinu a mechanik v servise zhodnotil, ze je to ,,pracovanie" materialu v katalyzatore a nasledne vo vyfuku. Pri chladeni to vydava zvuky a vraj sa to casom ,,vypali" a zvuky ustupia. Na otazku ci s tym tu niekto bol na novej Fabii III. mi nevedel povedat. Osobne si myslym, ze tam vyrobca pouzil nejaku low end suciastku aby usetril pri zachovani funkcnosti. .Uvidim, necham tomu cas,ako sa to bude prejavovat. Dakujem vsetkym za postrehy
  6. viem, ze ide o bike, aj tam sa to riesi. .) Ja v tom problem vidim.Ked stojis na krizovatke a ludia sa obzeraju Dam ho aspon prezriet je v zaruke.
  7. mam tiez alu CARME na kotucovych brzdach, tak neviem, vyzera to na chladnutie ale necakal som take praskanie, kurna ved ide o nove auto a cinkam ako zmrzlinar. Ked sme to pocuvali pod autom najviac sa to ozyva zospodu v mieste katalyzatora, na jame som nebol tak neviem.
  8. po vypnuti motora so zapnutym motorom ozyva sa to zospodu v prednej casti, to na chladenie vyfuku nevyzera, j keby to cinklo sem tam puklo tak ok je ale to je podla mna privela. Takyto koncert som nevidel na ziadnom aute. System sice nepise zavadu, takze mechanicka vec,Robi to asi aj pocas jazdy Nieco nie je dobre na vyfuku alebo katalyzatore povedal znamy mechanik. Staci ak prejdem 5 km vkuse a uz trochu pocut ten zvuk, to nemoze byt normalne. Ak idem 10-20 minut tak je potom koncert. Je pravda, ze zavisi vela od pocasia ked je teplo tak to pocut viac, ale aj keby sa chladil vyfuk take zvuky som nikde nepocul. Zajtra idem do servisu,
  9. pozriem sa na to blizsie, pripadne to nahram.
  10. presne je to skor cinkanie ako pukanie
  11. tak mal som FI. i feldu a tam som to nemal. ALe hold novsia technika, nove poznatky vraj to robi aj BMW, ci Mazda takze si budem na to musiet zvyknut.
  12. Zdravim, po asi 800 km mi zacalo po odstaveni a priemernej ci dlhsej jazde zretelne nieco pukat pod autom. Je to take ,,kovove pukanie: /intenzita a frekvenica zavisla od zataze motora/ Asi vplyva,aj to ,ze je viac vonku teplo. Z fora som vycital, ze sa to chladi rozpaleny vyfuk /pracovanie materialu pri zmene teploty/. Je to divne ,ze to nerobilo od zaciatku ani po zatazi a dlhsej jazde ..Vraj je to normalne...ale na autach co som jazdil som to nemal. Zda sa, ze zretelnejsie to je v prednej casti. Dik za reakcie a postrehy auto Fabia 3 TSI 1.2 66kW
  13. tak pridam aj ja zopar postrehov, prevazne okresky 2/3 a 1/3 zatial mesto. dalsi mesiac sa pomer obrati tak uvidim. dlhodoba: 650 km - 5.8 l ale 2/3 jazdy cez okresky - rovinky kopce, dediny, zatacky, takze rychlosti od 50 do 80. .)
  14. samozrejme, je to vec zvyku, ja to uz pomaly dostavam do krvy a automaticky to tlacim. Pri dlhsom cakani to chapem, ale ak mi motor zdochne pri prechode chodca cez cestu to skazi den.
  15. ja to vypinam po kazdom nastartovani, podla mna najhrosi mozny asistencny system do zakladu, mohli radsej dat asist. rozjazdu do kopca alebo jazdnych pruhov ci front asist.. Skoda, ze sa to neda deaktivovat natrvalo v menu.
×
×
  • Vytvořit nový...