Přejít na obsah

Chetit

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

860 zobrazení profilu

Oznámení Chetit

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak Vis píše, skupina 066, ale já to našel ve skupině 006, už to funguje.
  2. Tak ještě jedna věc, potřebuju poradit. Kde najdu ve VAG 208,4 blok měřených hodnot. Ve Vag je blok 08 měřené hodnoty, ale podle VIS je možno zkontrolovat tempomat a to tak,že postup dle VIS: nastartovat motor, spojit se s ŘJ motoru 01,měřené hodnoty, skupinu 066,v bloku 2, je hodnota 0000 tempomat deaktivovaný, hodnota 1000 pro aktivovaný, zkoušel jsem měřené hodnoty 08,tam jsem napsal skupinu 066 a napsalo mi to nejde změřit nebo neznámý pak je ve VIS poznámka, pokud je kontrola neuspěšná, pravděpodobně vadný spínač nebo CAN-BUS VAG 208,4 mám plnou verzi, funguje s drivery pod WIN 7, 64 bit co mi pls poradíte
  3. Dobrý večer, jsem zde nový a prosím o radu zkušené. Začal jsem se zajímat o diagnostiku, jsem naprostý laik a vlastník Octavie r.v. 2000 v kombi 1,9 TDi 81 Kw. Koupil jsem na aukru kabel KKL / UBS na Octavku I, jako bonus byp přibalen VAG COM 409 a VDCS Lite 1,1 a 1,2. Instalace driverů v pohodě, instalace VCDS taky v pohodě, nicméně 409 se nainstaluje ale neotevře. Prošel jsem fora, tam jsem zjistil, že 409 na WIN 7 64 bit nechodí. Kamarád mi montoval tempomat ale prý nešel zapnout ve VAGu. Tak jsem se připojil přes VCDS, tam mi to nahlásilo, že soft není plná verze a bylo vymalováno. Tak znovu forum a našel jsem VAG 208 který kupodivu fungoval a ted jsem u jádra pudla. V řídící jednotce motoru jsem písmena G nenašel, zkoušel jsem login 11463 tuším, někde tady byl psaný a doufal, že ten tempomat nějakým zpusobem aktivuji, nestalo se ovšem. Udělal jsem následující: připojení VAG 208 k jednotce, otočení klíčekme v zapalování, v options jsem nastavil muj COM 2 , hláška found proběhla, následně označil ŘJ motoru a napsal login 11463 a proved,nestalo se nic, Muzete mi prosim někdo jako laikovi popřípadě lopatě vysvětlit, jakým způsobem tu aktivaci provest, jestli to jdem přes VAG 208, nebo musím mit 309 popř. 409, protože mám WIN 7 64 bit home premium, nemuzu si udělat přímo virtualni prostředí s XP, musel bych to řešit dělením disku a instalaci XP, Očekaval jsem rozhraní typu blok tempomat , liknu zatrhnu Yes a je vymalováno, očividně se nekoná. Díky za fundamenované odpovědi, popřiípadě pokud je někdo v okolí Znojma, stavil bych se s pivem na malé školení díky
  4. díky za odpověď, přesto pro natvrdlého novice, diagnostikou udělám přepis ŘJ nebo aktivaci tempomatu ?
  5. Dobré ráno, jsem tady nový, omlovám se, že jsem založil nový thread, ale nikde jsem nenašel odpověď na moji otázku. Mám octavii I r.v. 2000 po faceliftu, kombi, 1,9 TDi, 81 Kw, rozhodl jsem se nechat namontovat tempovat, jezdím hodně dálnice, kamarád má servis, tak ho namontuje, namontoval, ale nechodí, údajně nemá na diagnostice položku tempomat, nemůže ji aktivovat, prý jedině nechat přepsat firmware řídící jednotky, je možné tenhle firmware někde sehnat nebo to musím nechat udělat v origo servisu ? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...