Přejít na obsah

Boby91

Uživatel
  • Počet příspěvků

    94
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Boby91

  • Narozeniny 11.2.1991

Návštěvy profilu

1 152 zobrazení profilu

Oznámení Boby91

  1. Tak změřeno, mám vadný odpor na prvním a druhém stupni. Objednal jsem nový na Cardu, snad pošlape.
  2. Ok, mrknu na to, mám šikovného elektrikáře na dílně, auto prskni do tepla a budeme si hrát. Děkuji za schéma, tohle dost ulehčí měření. Dám vědět jak to dopadlo.
  3. Zdravím všechny, jak to tak čtu, tak odhalit problém s netočícím ventilátorem je docela kumšt. Máme Fabii 2003, když se vůz koupil, fungoval ventilátor pouze od druhého stupně rychlosti výš. Nyní mi zdechl i druhý stupeň rychlosti a provozovat ventilátor od trojky už je pro nás někdy nekomfortní. Rád bych problém vyřešil, aby byly opět funkční všechny stupně. Jak jsem pročítal na netu informace, tak předřadný odpor může způsobit jak netočení ventilátoru na všechny stupně vyjma čtvrtého... tak stupně jednotlivé. Setkal se třeba někdo s tím, že by byl špatný volič rychlosti ?
  4. Tak mám po výměně tandemu (teklo). Spojka už je na 100% potvrzena, klouže. Koukal jsem, že by to měl být tento set od Sachs: SA 2290602004 Raději bych set od Luku, ale zde si nejsem jistý, který kód je správný. Bylo by možné mi poradit zda je kód setu LK 600001600 správný? Díky moc
  5. Prokluz spojky by udělal zvýšení otáček v každém případě. Možná ten problém blbě popisuji. Mám natočené video, vložím ho sem. Po celou dobu kdy ručička otáček jde nahoru a udělá mnou zmíněny problém je pedál akcelerace na maximu. Auto necuká, neškube a jak je vidět na videu, tak se rychlost zvyšuje relativně konstantě. Jel jsem po rovince. VID_20210319_161721.mp4
  6. Zdravím, rád bych trochu oživil toto téma, zda by mi někdo neporadil, než začnu rozebírat celý motor :) Mnou výše zmíněné chování motoru se děje prakticky do dnes. Motor při 4 a 5 stupni při sešlápnutém pedálu na max kolem 2000tis zakolébá. Někdy se otáčky zhoupnou, někdy klesnou a poté opět začnou růst. Nechce se mi věřit, že by to dělala spojka.. rok beze změny. Řadí mi to krásně, žádný zápach do kabiny, ani vibrace pedálu, nebo cokoliv. Kolega mi na diagnóze kontroloval pedál, zda na 100% sem tam nehodí nějaký falešný údaj, ale to se vyloučilo. Čidla které dokázal prověřit jsou údajně ok. Motor je jinak bez závad krom chyb tří žhavičů...to neřeším. Máme podezření na tandemové čerpadlo, zjistil jsem, že z něj něco malinko teče, takže ho stejně vyměním. Pokud závada bude trvat, nejspíš vymenim onu el. lištu vstřiků. Pokud by měl někdo tip na co se mrknout.. budu rád.
  7. Nemám potřebu někoho natahovat, od toho zde nejsem. Můj dotaz má jen jeden jediný účel. V opačném případě jsem mohl jít na FB, kde by se rozjela sprcha komentářů, kde každý chrání to svoje. To snad toto fórum není. Pawouk: JJ s tím souhlasím.
  8. Nevím kolik jich tam měl, nebo jestli mu tam jezdí. Jen říkám co jsem tak nějak vyzjistil od lidí, co se kolem "nových" vozů motaj. Celkem vsichni se shodují v jedné a té samé věci s turbem, tak se ptám zde. Každopádně díky za reakce, ještě pozjistím a pak se uvidí.
  9. Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké máte s touto motorizací zkušenosti co se týče spolehlivosti. Uvažuji nad nákupem nového vozu a celkem mám strach z toho zběsilého tříhrníčku. Známý dělá na STK a prý se cellem sypou turbodmychadla.
  10. Ahoj, dokázal by mi někdo identifikovat ten O-kroužek ložiskového čepu, co by se měl vyměnit ? Díky moc
  11. Ahoj, trochu to tu oživím... Sem tam se mi děje něco podobného, ale řeším to už od minulého léta, kdy se to objevilo sporadicky sem tam. Nyní je to už téměř každou jízdu. jedu na čtvrtý, nebo pátý stupeň při 2000 ot. Sešlápnutý plyn na podlaze a otáčky se hýbou z 2k na 2,5k a vůz nezrychluje. Až po par vteřinách se to rozhýbe a akceleraci cítím až když se otáčky ustálí nad 2,5k. Na diagnostiku teprve pojedu, čeká mě i výměna oleje. Napadlo mě, že by to mohla dělat spojka, která při největším záběru klouzne.
  12. Tak mám asi vyhráno... Dnes jak jsem vůz zvedl, tak jsem na levém zadním brzdiči zpozoroval takovou zašlou zaprášenou mastnotu. Je očividné,že tam musí ucházet kapalina. Schválně jsem jako první začal s odvzdušněním této brzdy a normálně jsem na to koukal s otevřenou pusou a nevěřícím výrazem. Tolik bublin co z toho šlo by stačilo na nafouknutí balónku... Nechápu jak je možné,že předtím z toho nešlo nic. Asi to tam někde tahalo pidivzduch bez větších úniků, protože až do dneška byl ten brzdič suchý :/ Musím tedy vyměnit brzdič a snad už bude problém pryč. Měl jsem tenkrát dát nové oba a bylo by po starostech.
  13. Já čím víc nad tím přemýšlím,tak to vidím na ten hlavní válec.. Vrtá mi hlavou,že po odvzdusneni je to dobré nějaký čas a pak se to zhorší. Kdyby tam byl vzduch pořád,tak bych šlapal do bláta pořád a ne až po nějakém čase. Leda by byl vzduch někde kousnutý a postupně se pak hromadil na kolech. Dnes jedu na zvedák dál pátrat, koupím hodně kapaliny a poctivě to odvzdusnim na několikrát. Pak dám vědět.
×
×
  • Vytvořit nový...