Zdravím, rád bych trochu oživil toto téma, zda by mi někdo neporadil, než začnu rozebírat celý motor :)
Mnou výše zmíněné chování motoru se děje prakticky do dnes.
Motor při 4 a 5 stupni při sešlápnutém pedálu na max kolem 2000tis zakolébá.
Někdy se otáčky zhoupnou, někdy klesnou a poté opět začnou růst.
Nechce se mi věřit, že by to dělala spojka.. rok beze změny. Řadí mi to krásně, žádný zápach do kabiny, ani vibrace pedálu, nebo cokoliv.
Kolega mi na diagnóze kontroloval pedál, zda na 100% sem tam nehodí nějaký falešný údaj, ale to se vyloučilo. Čidla které dokázal prověřit jsou údajně ok.
Motor je jinak bez závad krom chyb tří žhavičů...to neřeším.
Máme podezření na tandemové čerpadlo, zjistil jsem, že z něj něco malinko teče, takže ho stejně vyměním.
Pokud závada bude trvat, nejspíš vymenim onu el. lištu vstřiků.
Pokud by měl někdo tip na co se mrknout.. budu rád.