Přejít na obsah

MartinZvoník

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

390 zobrazení profilu

Oznámení MartinZvoník

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím Chci Vám zde všem konečně upřesnit jak přesně funguje přídavný ohřev do vody co mají motory 1,9 TDI - 66kw/81kw i PD 74kw/85kw/96kw, některé auta to z výroby bohužel nemají, vetšinou dovezené z Italie Funkce se dá lehce ověřit/zjistit diagnostikou a logováním skupiny 016 a nejdůležitější pole 2 a 3 Při zapnutí klíče se jednotka načte aktuální teplotu chladicí kapaliny a z té následně vypočítá do které teploty až bude zapnuté žhavení do vody. Například pokud je teplota vody při zapnutí klíčku -5°C žhavení budu od jednotky zaplé žhavení až do doby než překročí teplota vody +80°C. Také se od toho odvíjí kolik svíček bude fungovat (dvě jsou na velký topný odvod a třetí jedna je malý topný odvod) Vždy se konečná hodnota liší od počáteční hodnoty za studena. Po každém vypnutí kličku a opětovném zapnutí se vypočítává nová hodnota. Při teplotě při zapnutí klíčku vyšší +5°C už, ale NIKDY nespustí jednotka žhavení do vody. Naštěstí se dá úpravou v jednotce poladit prahovou hodnotu +5°C na libovolnou jinou hodnotu. Například na svém golfu mk4 1,9 TDI PD 74kw mám naladěno +17°C a vždy aby vypínalo na +80°C. Takže pokaždé když zapnu klíček a je méně než 17°C mi začne fungovat žhavení do vody a musím říct že je to krásně znát hlavně při chladných ránách kdy mi auto začne topit skoro jako benzín :) Pokud by měl někdo zájem o podobnou úpravu jsem ochoten pro členy fóra udělat email: zvonikmartin@seznam.cz
×
×
  • Vytvořit nový...