Přejít na obsah

alex.333

Uživatel
  • Počet příspěvků

    52
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 798 zobrazení profilu

Oznámení alex.333

  1. Proč 2x za rok? Pěkný nesmysl, pokud nenajezdí "nesmysl". Píše, že bude měnit každých 15 tisíc. To je za mě až zbytečně často, ale asi to bude optimální - budiž. Oleje 0w-20 mají kupodivu výbornou mazivost - v testu byly lepší než 0W-40. Takže souhlas, že zůstat u 0W-20 a měnit stejně často, jako u vyšších viskozit.
  2. alex.333

    Brzdy

    Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
  3. alex.333

    Brzdy

    Ty nějak ošetřuješ třmeny proti korozi? Na ten nájezd vypadají velice hezky. Jinak pěkná práce a koukám i na nářadí - ty máš servis?
  4. Jó, bejvávalo. Jak se Čína dotahuje s autama, tak už se dotahuje i s gumama. Když jsem Karoqa pořizoval, tak ve specifikaci byly 2 možnosti pneu - Goodyear a GITI. Našel jsem si testy a parametry porovnatelné (sucho, mokro, opotřebení), ale GITI kupodivu o třídu tišší. Dostal jsem auto na nich a jsem naprosto spokojený. Bohužel cena už tak moc čínská není. Nejvíc se mi však líbí dojezdovka - slovutná značka LINGLONG😂.
  5. Hele, buď v klidu. Dnes jsem opět kontroloval stav zadních dveří (mám jen těsnění navíc - viz. mé příspěvky nahoře) a po několika tisících km bez mytí (přes zimu auto nemyju) je tam stále úplně čisto, bez jediného zrnka písku. Blatníčky už mám doma, ale asi je pustím do prodeje, protože je nepotřebuji. To dotěsnění 100% stačí.
  6. Na 17" antracitové SCUTUS mi pasují krytky 56mm z Alíka.
  7. Má někdo zkušenost s faceliftem? Mám 9/23 a tam žádné takové nastavení nemám. Samostatně musím ovládat jak sedačky tak volant. V menu žádná nabídka společného výhřevu a když podržím tlačítka výhřevu sedačky nebo i výhřevu volantu, tak se nic neděje - jen se normálně zapnou. Že FL znamená šetření jsem věděl (například zmizela klimatizovaná přihrádka spolujezdce), ale že budou šetřit i na software, tak to jsem opravdu nečekal.
  8. Celé vlákno je o tom, že BY SE MĚLO. Mě osobně to taky nedá a olej měním dřív než dle intervalu výrobce. Mám zásadu rok a víc ani ťuk. Ale spíš se mi jedná o fundované vyjádření někoho z praxe typu: Když ho tam necháš dýl, stane se tohle a tamto.
  9. Je to přesně jak píše "deto". Chtěl jsem si nastavit TA, aby fungoval s pACC a aby vypnutí TA zároveň znamenalo jen ACC. Bohužel to nejde nebo jsem na to aspoň nepřišel. Buď funguje pořád pACC nebo pořád ACC. To je škoda.
  10. No právěže dle studie, co je pár příspěvků zpět, by to neměla být pravda - výsledek zkoušek je takový, že opotřebený olej má paradoxně lepší mazivost.
  11. Poctivě jsem přečetl celé vlákno (druhou půlku spíš přetrpěl) a chtěl jsem položit otázku, kterou mi vlastně zodpověděl příspěvek McMateje. Ale přesto: Setkal se někdo s tím, že motor provozovaný na prodloužené výměny byl výrazněji (viditelně, slyšitelně) opotřebený než motor na krátké intervaly??? Kdysi se p.Janda (Cimbu) vyjádřil, že motory na LL interval jsou výrazně poch.cané díky "rozežraným" těsněním. To bylo za doby PD TDI. Zda to byla pravda a zda to platí i dnes? Ale o vlastním opotřebení motoru jsem nic neslyšel.
  12. Těsnění je 12x14mm. Schválně dávám foto po cca 3 tisících km najetých teď v těchto srač.kách bez mytí. To druhé těsnění bude chtít taky delší, protože vrchem se něco malinko ještě procpe.
  13. Slovo "žalostná" je velmi slabé. Mě to začalo těsnit až po dolepení druhého těsnění - viz. foto nahoře. Odstřikující nečistoty dokázaly první dolepené těsnění "prostřelit" ve spodní části dveří. V tom místě je totiž větší mezera mezi dveřmi a karosérií a přítlak "gum" je tak menší. Teprve po nalepení druhého těsnění je prostor za ním zcela čistý. Opravdu naprosto čistý a to i bez blatníčků z Alíka, které mi pořád nepřišly.
  14. Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ??? Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů. Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat.
  15. Ta "páska" tam myslím byla vždy. Já jsem lepil to těsnění přes tuto "pásku".
×
×
  • Vytvořit nový...