Přejít na obsah

Grendel

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Grendel

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Zdravim, Take se me tykala stejna zavada ( A3 r.v. 2005 2.0TDI BKD 260 000tis najeto )- - zahoukani jako sova / zvuk jako blow off Ventil pri prerazeni na vyssi rychlostni stupen za studena ci prudke pridani plynu a nasledne sundani nohy z plynu za studena. O vikendu me napadlo ze vycistim EGR Ventil s Klapkou ( jsou namontovany na sobe a nasledne na Sani ). Vse jsem vymontoval, vycistil a nasledne bylo po problemu. Jisty zvuk se sice nadale objevuje ale velmi velmi slabe a jen na kratko ( 500m jizdy +/- ). Tudiz to prikladam tomu, ze EGR nezaviral / oteviral tak rychle jak by mel a proto se tam del tento zvuk. Jako prilohu davam i obrazky jak vypadal muj EGR po 260 000. Jinak Turbo puvodni, na volnobeh po nastartovani houka a pri jizde ve strednich otackach jen lehce.
  2. Asi dam na slovo mistnich profesionalu a expertu a kazdou noc pred spanim si budu predrikat Otcenas. " Otce nas, jenz jsi v Mlade Boleslavi, 1.2TSI svěť se jméno tvé, ať vůle tvá je nepreskoceny retez jeden zku...rvená. Jak v nebi, tak i v Boleslavi, spravedlnost pro vsechny Skodovaky, Amen. V nasledujicich dnech podam hlaseni.
  3. Jak jsem se ve svem prispevku zminil, nejsem automechanik, ani nejsem odbornik, ale hledal jsem na netu, na nemeckejch forech a protoze me vyzkouseni nestalo ani cent / euro, tak jsem to vyzkousel. Nedokazu si vysvetlit proc, jakto atd, ale proste to pomohlo. Oduvodnil jsem si to tak, ze nevim co za proces probehlo kdyz jsem otocil klicem a seslapl plyn (vzhledem k tomu, ze auto je plne elektroniky / rizeni ) a napinak provedl to co mel provest a dopnul retez. Prisaham, ze po tomto ukonu retez nezarachtal uz po dvacatem startu a to se pred tim delo kazdej druhy / treti start bez ohledu na teplotu venku / motoru. - jinak svuj prispevek jsem sepsal z toho duvodu, ze treba by informace a postrehy / zkusenosti mohli pomoci.
  4. Zdravim panove, dovolte mi se podelit o sve zkusenosti s TSI 63kW. Vlastnim fabii r.v 2010 (rijen) a zakoupil jsem ji jiz ojetou (najeto 110 000km, nyni mam najeto 125000), ovsem jevila se velmi zanovni a zachovala. Prvni dojmy byly pozitivni a dokonce jsem i svolil v tom, ze mi prisla lina(predchozi auto 1.4 TDI 3valec + chip). Jizdni vlastnosti -klidna a ticha jizda, presne rizeni me oslovili. Samozrejme do te doby, nez se vyskytly prvni problemy. Prvni co mi zacalo delat, tak uz zde milionkrat zminene rachtani retezu. Jelikoz ziji v Nemecku (auto jsem kupoval v cr kvuli kurzu eura) tak jsem se stavil do servisu s tim, ze mi rachta retez kdyz nastartuji ( nekdy 1s nekdy 2s nekdy 3s nekdy vubec). Pri teto prilezitosti jsem zaroven rek, ze bych rad, aby mi aktualizovali i SW v Ridici Jednotce. Odpoved na dotaz proc to rachta byla nasledujici: " Tento jev je zcela normalni a nemusim mit strach, ze by preskocil retez a znicil mi motor, kontrolovali jsme jej a je v naprostem poradku i napinak. V pripade, ze by nebylo neco v poradku a blizila se pohroma, videl bych na palubce blikajici kontrolku." Samozrejme tahle odpoved me vubec neuspokojila, protoze dle meho nazoru jestli nekde neco klepe anebo rachta, neco neni v poradku. Co mi pomohlo ve veci rachtajici retez Kdyz nasednu do auta, otocim klicem do prvni polohy, seslapnu plyn, pockam 5 vterin, pustim plyn, nastartuji a nic nerachta. Ohledne noveho Software : nejsem si jisty, mozna je to subjektivni dojem jenom, ale zda se mi, ze auto jede krapet jinak, o trosku lepe tahne, zejmena 4. kvalt , ktery byl jinak totalne mrtvy a na okrskach rozhodne pri predjizdeni dostavala slovo vzdy Trojka. Co se dvojky tyce a trojky, ty tahaj tedy pokud jedu sam celkem slusne. Zaroven tedy timto oteviram diskuzi a ptam se, zda je to opravdu realne a mozne, ze by s novym softwarem mohlo jet auto lepe. Novy software jsem nechal nahrat i z toho duvodu, ze kdyz stojim napriklad na semaforech, motor si cas od casu cukne a kolisaji otacky. Dnes jsem si vsim, ze tento jev byl mozna i horsi nez pred aktualici. Nejsem si jisty, protoze se nevyznam, zda na tento jev maji vliv svicky (nevim kdy byly meneny a zda vubec). Maji svicky vliv i na vykon auta ? Tzn. vymenim je a pojede to krapet lepe ? Celkovy dojem mam takovy zvlastni. Jo, auto jede fajn, je to tiche, dobre se ridi, prijemne svezeni, ale rozhodne to neni na sportovni jezdeni, ze se seslapne plyn a jede se. S tim jsem tak trosku pocital, nicmene tyto podivne zavady, podivne chovani, velmi divne odpovedi od Skodovky a zit s tim, ze se musim bat co vse se s tim v budoucnu stane, me velmi casteji a casteji vede k myslenkam, zda nebude lepsi auto prodat a koupit neco jineho. Otazka je ale co dnes koupit, kdyz vsichni dnes chteji, aby se nam to sralo, opravovalo se atd. Za me tedy TSI nebrat. Zvazoval jsem i chiptuning, nicmene nikde jsem nenasel nikoho kdo by to nekdy zkousel, nikdo nenapsal zkusenosti, zda ten motor opravdu neodejde totalne do kytek, protoze bych se rad aspon solidne svez. Pokud nekdo ma zkusenosti, moc rad si vyslechnu.
×
×
  • Vytvořit nový...