Přejít na obsah

MartyJameson

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

981 zobrazení profilu

Oznámení MartyJameson

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Zdravím, do chladící kapaliny mi prosazuje olej. V expanzní nádobě se pak tvoří taková mazlavá pěna. Chci se zeptat jaké je nejčastější místo průsaku oleje do kapaliny. Motor 1.9 TDI 81 kW r. 2001
  2. Tak už mám závadu, odpojený konektor jenom :-)) promiňte.
  3. Dobrý den. Mám problém, ale nikde jsem se tady s ním nesetkal ve vláknu. Dneska jsem luxoval auto a posunul jsem sedačku spolujezdce až dopředu a bych mohl pohodlně vysávat vzadu. K mému překvapení když jsem chtěl pak sedačku posunout zpátky dozadu tak to nešlo. Sedačka lze nastavovat ve všech ostatních směrech, tzn. nahoru-dolů, lze měnit náklon a lze taky regulovat úhel opěradla. Jenom posouvání směrem dopředu a dozadu nereaguje. Ani se neozve žádné sepnutí servomotoru. Bude závada přímo na spínači nebo někde jinde? děkuji za odpověď.
  4. Zdravím, vše kolem filtrů pevných částic je v poslední době ožehavé téma v souvislosti s měřením emisí atd. Zrovna včera o tom byla reportáž v telce. Mám Superb 2.0 TDI BSS najeto kolem 200 tis. z čehož tak 70 % jezdím po dálnici a okreskách. Nikdy mi ještě na palubce nevyskočila chyba DPF popř. kontrolka emisí, takže si říkám, že regenecace jak pasivní vzhledem ke stylu jízdy tak aktivní zřejmě probíha v pohodě. A i přesto jsou koncovky výfuku jak havíř po šichtě tak nevím co může být špatně, že by už byl filtr za zenitem životnosti???
  5. Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s únikem hydraulické kapaliny posilovače řízení. Dnes jsem přišel k autu a u leveho předního kola (přesně pod místem kde se nachází nádobka) jsem objevil malou mastnou skvrnu pravě od této kapaliny a taky pár kapek na spodní straně nárazníku(nic jiného to být nemohlo to bych poznal ). Tak jsem zkontroloval nádobku a hladina se nachází u spodní rysky, takže nijak rychle to neteče.....spíše kape!...Díky za odpovědi.
  6. Zdravím měl bych dotaz. Před pár dny jsem měl závadu na autě a týkalo se to oleje, Vyskočila mi červená kontrolka tlaku oleje a motor když se potom nastartoval tak bežel asi tak půlminuty normálně a pak sám od sebe chcípnul. V autorizovaném servise mi řekli, že závada je v systému olejového hospodářství a že oprava příjde na 35000 kč a to je za materiál což mě docela vyděsilo. Tak se chci zeptat jestli tohle není trochu přemrštěné a jestli se někdo s tímto druhem závady setkal. Díky
  7. Dobře, diky moc za radu ;-)
  8. Jo jo to už jsem četl v jinem topicu tak asi normalka zajdu do škodovky a budu trvat na gratis zprovoznění hlava nehlava :-D
  9. Zdravím měl bych dotaz, nedavno jsem menil baterku čímž se mi lockovala navigace i s radiem. Bohužel po předchozím majiteli nemam ten 4 místny kód. Myslel jsem, ze zkusim tovární. Nevíte jaky je ten tovární kod. Díky.
  10. http://macmarty.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0236.jpg Jsou tam fotky z několikati pohledů natočení kola.
  11. Zdravím nevěděl jsem do kterého topicu můj problém zahranout tak píšu tady. U mého Superbu se začalo projevovat občasné bouchání na levém předním kole. Bratr je bývalý automechanik a společně jsme zjistili, že je to čep horní zadní páky řízení jelikož šlo vidět jak poskakuje i u stojícího auta po zapření do karoserie. Tak bratr toháhnul šroub držící obě horní páky v těhlici což mělo za následek, že čep při zapření o kareserii už necvakal ale při jízdě zvláště po zvlněné vozovce se ozývá docela často. Chtěl bych se zeptat jestli si myslíte, že je to tím, že je ten šroub pořád málo dotažený popř. uvolněný v těhlici nebo je prostě vybouchaný čep u ramena. Superb 2007 2,0 TDI BSS. Děkuji za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...