Přejít na obsah

karpij

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení karpij

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. až se naštvu a bude čas tak tam půde obyč karburátor návod nepotřebuju stačí mi koupit si těsnění pod sání, jelikož se musí vyměnit i sání, zapalování, rozdělovač, a vyměnit trubka od chladícího okrhu na vyhřívání sytiče.
  2. Tohle je ten Legendární Ecotronic během jízdy je to vždy dobrý začne to tíct až tehdy když vypnu motor (čerpadlo se vypíná automaticky po chcípnutí motoru) a fungovalo to s ním 2 roky takže si myslím, že vysoký tlak by to být nemusel. zkusím dát ještě nový jehlový ventil. a jestly to nepomůže zkusím tam dát zpět originální vibrační čerpadlo a uvidím. Divné mi je to že to teče jen při vypnutém motoru a nejdřív cca po 1 minutě po chcípnutí.
  3. Dobrý den měl bych dotaz mam formana. Původně měl vibrační čerpadlo, to bylo nahrazeno za elektrické cca před dvěma roky. A nedávno cca 1měsíc se děje taková věc nechám auto přes noc nastartuje dobře stačí uject cca 1km vypnu motor (čerpadlo se vypne ve chvíly otočení klíčku) a po 1-3minutách po chcípnutí začne kapat benzín z difuzéru 2 komory karburátoru na škrtící klapku 2 komory, kde se udělá loužička, která po chvilce odteče do sání. poté startuju cca 30s v kuse než to opět nastartuji (doslova se to uchcává). při volnoběhu vše je ok začne to vždy kapat až po vypnutí motoru. Vratka je dobrá (lehce profouknutená), odbublinkovávač čistý, neucpaný. karuburátor jsem měl rozebraný a vyčištěný stejně to nepomohlo. Děkuji za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...