-
Počet příspěvků
23 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení zelvacz
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
zelvacz si změnil profilovou fotografii
-
Vadné čidlo řízení
-
Tak a uz kontrolka zase sviti :-) palubovka ani svetla nepoblikavaji. Po napojeni na VAG pise zkrat na kostru. Kdyz zavadu smazu opet se rozsviti po nastartovani. Tak ted uz nevim co vymenit a promerit :-(
-
Bych to zkusil obalit hadrem a nastříkat WDčkem pořádně a nechat to přes noc třeba to trošku povolí
-
Kdyz odejde cidlo a blika to porad jet stim v noci neni mooc prijemny a jeste musi vsechno dostavat na prdel servo,elektrika,zarovky,baterka. Treba to nekdy poznas
-
Takže senzor po zapečení fungoval 14 dni a ted už zase blikaji světla odpojil jsem ho a dneska jdu obědnat nový :-( Doufal jsem že poběží aspon pul roku
-
Dneska vyměněny svíčky místo svíček brisk které tam byli jsou tam bosch. Brisk měli sice tři elektrody a bosch jen dvě ale po nastartování citelný rozdíl v běhu a plynulosti když byl motor studený ještě zbíva otestovat v delší jízdě pro jistotu sebou budu mít ty staré očištěné a klíč na svíčky :-) Vždycky na všech benzínkách v okolí měli přívěšky fabia na klíče ale ted nikde žádnej takže dneska vlastní výroba :-)
-
Takže dneska namontováno automatické rozsvícení domácí výroby. Všechno šlape jako hodinky nastaveno že po nastartování se rozsvítí obrysová světla hned a potkávací asi za 8s ještě se to musí otestovat delší jízdou nevím co budou říkat dráty které tam jsou na dálková světla která jsou 2x55w
-
No ono to pojede i bez senzoru v nouzovim režimu ja tak jezdil par dni a nic se nedělo. napřed bych ho zkusil vysušit a zapict co to uděla až pa bych kupoval
-
Vnější průměr ? To je snad relativní u každého klíče každé značky je to jiné záleží na tlouštce stěny
-
Dneska jsem kupoval nové svíčky i s klíčem ale ejhle pruměr 19mm ne 21 zítra jdu klíč vracet :-)
-
No pokud se servo nesmyslně spouští na plno bez pohnut volantem a poblikávají světla začal bych svazkem drátu v nosníku. Jestli je ten OK tak to bude pak čidlo dost častá závada. napřed bych ho zkusil odpojit co na to bude říkat servo jestli se hodí do nouzáku nebo ne.
-
Takže dneska rano servis při studeným motoru a nastavení škrtící klapky a egr ventilu a cukání je slále tak těsně po překročení 2000ot. to parkrát pocukne co stím mužou byt zanesený svíčky ?
-
Dotaz z EGR ventilu vychází tenká hadička která pokračuje ke klapce ale tam končí v žádném návodu ve kterém je zobrazena ale není vidět kde má být připojena po ohledání klapky, filtru a všeho kolem jsem nezjistil kam patří neví to někdo ?
-
Ted jsem přes vag napřed uložil chyby pro pozdější zjištovani chyb a pak je vymazal ale jelikož je to neoriginální kabel nelze sním nastavovat hodnoty. Všechny kontrolky zhasly nicméně stejně je chod motoru nerovnoměrný budu muset do servisu aby to přenastavili a pak se uvidí jestli je to tím. Prozatm jdu leštit světla :-)
-
No chystám se ke známímu na nastavení. Myslíte že by jen vyčištěním bez nastavení by vznikla taková fatální chyba ? předtm jen svtila kontrolka a ted chyba v chodu ?