Přejít na obsah

cosmicboy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    418
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli cosmicboy

  • Narozeniny 24.3.1981

Návštěvy profilu

3 698 zobrazení profilu

Oznámení cosmicboy

  1. Trochu off-topic: A nejsou ty mlhovky také o starém pravidlu "ne abych lépe viděl, ale abych byl viděn" ? Upřímně, když dnes vidím, kolik řidičů jezdí i v husté mlze jen s denním svícením (tj. nejen bez jakékoliv mlhovky, ale i bez obyčejného rozsvícení, tudíž se zhasnutým zadkem), tak bych fakt vylítnul z kůže...
  2. Na úvod se omlouvám, jestli zakládám duplicitní téma - bohužel jsem ale nikde tento problém na fóru nenašel - pokud zde již existuje (nejlépe i s radou na vyřešení problému), nechť je zde dán před uzamčením dotazu odkaz, děkuji ;-). K věci: Superb 2, 2.0 TDI, CFGB. Poslední dobou se mi ráno za studena stává, že motor ihned bez problému nastartuje, ale otáčky začnou lítat v rozmezí 500-1200 a pak motor po pár sekundách chcípne. To se opakuje následující 1-2 starty a pak je vše OK, další starty v rámci dne bez problému. Vstřiky nové (cca. 1000 km), palivový filtr zánovní (cca. 5000 km), diagnostika nehlásí žádný problém. Mohu poprosit o radu, kterým směrem se ubrat v hledání problému?
  3. Tak mě asi čeká nejhorší možné pátrání... Dnes jízda naprosto OK, žádné chyby. To bude asi hledání a výměna dílů pokus/omyl... :-(. Pokud zde někdo stejnou kombinaci chyb měl, určitě budu rád za jakýkoliv tip, kam své pátrání směřovat.
  4. Motor 2.0 CFGB, 125 kW, najeto 230 tis. Dnes mi během předjíždění (vytočení motoru) začala blikat kontrolka žhavení + nápis, abych navštívil servis. Diagnostika hlásí výše uvedené chyby. Mohu se zeptat, jestli se s tím někdo setkal a co mě asi tak čeká? Při pátrání nacházím, že lidé mají buď jednu nebo druhou chybu, na obě naráz jsem bohužel nenarazil. Ještě uvedu, že text k první chybě je Turbochanger Low Boost a u druhé chyby je uveden problém s Modulem A.
  5. Vypadá to parádně, ale v tomto směru jsme trochu zbabělec - raději chci držet žárovky, která je homologovaná.
  6. Jak jsou instalované výbojky staré opravdu netuším, auto je z roku 2010 a jestli někdy dřív proběhla výměna (kupoval jsem ho v 2019) opravdu nevím. Ty LEDky zní lákavě, ale (možná jsem zbabělec), raději se držím oficiálních dílů s homologací (nemluvím nutně o dílech s logem Škoda). Podle webu by homologaci mít neměly, nemluvě o diskuzí ohledně chlazení. Abych si tím pak nepřidělal víc starostí než užitku.
  7. Nějakou dobu jsem teď jezdil s novým autem, které má hlavní světlomety LED. Po návratu do svého S2 jsem zaregistroval, že jeho xenony svítí výrazně méně. A teď je otázkou, jestli to "méně" je vlastně v pořádku, jen jsem se namlsal LEDkami nebo jsou již xenony na odchodu. V tomto směru asi těžko radit, nebo je nějaká možnost, jak ověřit, že svítí, tak jak mají? A pokud bude zapotřebí výměna, tak máte, prosím, někdo tipy na výrobce nových výbojek? Líbí se mi buď Osram Xenarc Nightbraker, který má být asi to nej od Osramu, svítivost 3200 lm nebo běžný Bosch, který má ale 3550 lm. Nebo zvolit úplně něco jiného?
  8. A když ten kryt demontuju, nebude to nějaký problém? Myslím teplotně, ochrana na špínu... Vycházím z toho, že nová auta jej nemají, ale jestli zase nejsou udělaná "jinak", že ho vlastně nepotřebují. A nebo je to jen o šetření automobilky?
  9. Tak to jsou u nás asi hluché myši :-). Jak jsem psal, plašiče se mi neosvědčily a i na recenzích (např. na Heuréce) jsou ty názory na plašiče takové rozdílné... Neříkám, že jsou na nic, určitě někomu pomohou, ale mně bohužel ne. Proto spíš řeším cestu nejmenšího zla, zda raději kryt nesundat.
  10. Dnes jsem zaregistroval, že se pod krytem motoru začalo líbit myškám, potvory navíc vykusují a cupují na kusy jeho spodní pěnovou vrstvu. Takže přímo na motoru mám teď (ale ne v nějakém drastickém množství) směs bobků a kousků této vrstvy. Takže začínám přemýšlet opačným směrem, než většina - kryt trvale demontovat, než ty potvory rozkoušou i něco závažnějšího, popř. demontovat jen toto pěnové tlumení. Rád bych se zeptal na vaše zkušenosti, jestli se s tím někdo již setkal, popř. jestli demontáží neudělám nějakou zásadní chybu. Ještě řeknu, že všechny plašiče a babské rady, co do motorového prostoru dát (vlasy, psí chlupy, šlupky od kdo ví čeho, logr...) bohužel nefungují.
  11. Teď jsem mluvil se sousedem, před X lety měnil palivový filtr na 1.2 HTP a kupoval originál v autorizovaném servisu. A říkal, že přímo na filtru bylo UFI.
  12. Shit za dvě stovky... A o tom je právě možná řeč :-). Máš k dispozici nějaký důkaz (test, laboratorní výsledek apod.), který říká, že čínský filtr za 200 Kč je shit a Mann za 800 je super? Ano, je to pravděpodobné, ale stále se pohybujeme na úrovni, že "se říká". A to rozhodně není důkaz, co když to je nakonec úplně obráceně a Mann je to samé, jen si připlatíš 600 za značkový nápis? Jinak zdůrazňuji, že nejsem příznivcem nejlevnější Číny, sám dávám Bosch, ale je to jen ze "zvyku".
  13. K těm filtrům to je dle mého názoru na pocitu každého, já jsem třeba věrný firmě Bosch. Ale i u mě to je skutečně jen kvůli pocitu, že dávám autu určitou "kvalitu", bohužel nemohu potvrdit, jestli to je pravda. Každý tě tu bude tvrdit, ať se vyhneš Číně a používáš jedině Mann, Bosch, prvovýrobou... Ale nikde jsem zatím neviděl nějaký test, který by potvrdil, že neznačkové filtry jsou nějaká tragédie. Vždy to je jen o tom, že "se říká", popř. má někdo známého automechanika a ten to tvrdí...
×
×
  • Vytvořit nový...