Jump to content

cosmicboy

Uživatel
  • Posts

    257
  • Joined

  • Last visited

About cosmicboy

  • Birthday 03/24/1981

Recent Profile Visitors

1,286 profile views

cosmicboy's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. Ta HELPLINKA v Mladé Boleslavi, to jsou opravdu Komici na jedničku :-D. Píšu jim mail, že jsem v jednom konkrétním místě objevil chybu v hlasovém pokynu, že to hlásím, aby si to opravili u dodavatele map a dále se ptám, kdy je v plánu nová verze map. Že mám S2, 2010, Columbus a vím, že zde on-line nic nepořeším, že jde vše jen přes prodejce a aktualizační DVD a poslední verze vyšla před 1,5 rokem, že k to přijde dlouho. Nejdřív odpověděli, že potřebují VIN. Ptám se proč, když auto nemá s on-line update portálem nic společného, oni zase odpovídají, že jinak nezjistí bližší info k mapám. Pošlu jim tedy VIN a dostanu odpověď, že pro můj vůz nejsou k dispozici mapové podklady on-line, ať navštívím prodejce. Takže toť nejaktuálnější info k dotazu, kdy budou nové mapy :-D.
  2. Občas se musím těm odpovědím z Boleslavi smát... Píšu jim, že mají chybu v mapě a jestli se už neví, kdy vyjde aktualizace map. A odpověď: Prosíme VIN Vašeho vozu. Bože, k čemu? Možná u nových on-line aut, ale u 10 let starého S2 (což jsem i v dotazu uvedl)?
  3. Já rozhodně netvrdím, že to je správné a má to nějaký důvod. Nevím, kde jsem k tomu kdysi (možná před 20 lety?) přišel. Max. mě napadá nějaké "načítání" hodnot z ŘJ? Ale asi plácám nesmysl, jak říkám, je to info hóóódně staré a kdo ví, jestli to i tehdy mělo nějaký smysl či ne.
  4. Ohledně koroze už toho bylo napsáno mnoho, přesto zkusím hodit dotaz, jestli někdo nemáte zkušenost s tím co já. Jedná se o S2 před FL (2010) a všiml jsem si puchýřů na konci obou zadních blatníků (foto přikládám). Nějaké možnosti nápravy? Zatím jsem všude jen četl, že jakýkoliv pokus o opravu je jen dočasným řešením. Tak jestli se vůbec o něco snažit nebo s tím prostě dál žít :-D. Na druhou stranu, aby se to nerozlezlo kdo ví kam...
  5. Určitě sem hodím, jak to dopadlo, ale moc šancí si nedávám... Aby to nebylo jednoduché, tak jsem nyní ve složité situaci: Pozemek pod komunikací patří největší energetické firmě v ČR, nicméně komunikace jako taková je v majetku ČR a nikoliv daného kraje, takže příslušná Správa silnic se toho zříká. Mám prý počkat na vyjádření jejich právního oddělení :-D. Jen pro názornost přikládám foto oné pneumatiky.
  6. Mně kdysi dávno bylo cpáno do hlavy, že startovat (teda klíčkem) mám až poté, co zhasnou kontrolky. Nebo-li několik málo sekund po otočení klíčkem do první polohy. Ale na důvod se mě neptejte :-D.
  7. To jsem také chtěl vědět, protože aktualizace 8557 (popř. 8555) je stará už cca. 1,5 roku. Odpověď ale asi není, max. bude tajná :-D. Zkoušel jsem oslovit přímo Mladou Boleslav, odpoveď byla klasicky alibisticky nějaká - určitě aktualizace bude, sledujte web... Bože :-D. Zde na fóru ani nikde na webu ale žádné info není.
  8. cosmicboy

    Autosedacka

    Pěkný odkaz na obrázek s životností autosedaček. Je jasný, že má nějakou životnost, ale vše se musí brát "rozumně." To, že je max. na 1 dítě a pak vyhodit jsou jen řeči prodejců, kteří chtějí vydělávat na prodeji dalších a dalších sedaček. Kdyby řekli, že je životnost "navždy", tak časem nemají co prodávat :-).
  9. A není zde podmínka, že auto musí být stále "pod proudem"? Přes nějaký externí zdroj, jinou baterií? Četl jsem názory, že jakmile bude baterie trvale odpojena, tak po připojení té nové mohou být nějaké problémy... Ale třeba se pletu, spíš aby to potvrdil někdo s vlastní zkušeností výměny u S3.
  10. Mně jde o nabíjení EFB, což je svým způsobem vylepšený běžný akumulátor. U těch AGM vím, že se RECOND používat nemá.
  11. Toto jsem také našel, ale našel jsem i upozornění, že právě při RECOND se musí baterie odpojit. Proto bych rád slyšel nějakou "osobní zkušenost." :-)
  12. Majitelé nabíječek CTEK - při režimu RECOND vyndaváte baterii z auta nebo ji necháváte připojenou? Některé weby říkají odpojit kvůli vyššímu napětí při nabíjení, jinde je uvedeno, že to platilo dříve, u starších typů, dnes to nevadí (jen tuto informaci zapomněli někde vymazat).
  13. Tak tak, mně v servisu Webasta po telefonu řekli, že na to mají vlastní diagnostiku, že to není totožné s klasickým napíchnutím na VAG.
  14. To už Ti asi nepovím, snad jen, že výfuk Webasta je v pravém podběhu. Klidně můžeš zkusit "někam" zavolat, ale obávám se, že ti všude řeknou, že bez návštěvy a vlastní diagnostiky nejsou schopni problém určit.
  15. Ještě mi napadá, jestli nemáš v menu nastaveno z léta, že jej chceš používat na větrání, místo na topení.
×
×
  • Create New...