Jump to content

Paolo75

Uživatel
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Paolo75

Recent Profile Visitors

509 profile views
  1. Ahoj. Mám problém u Rapidu MR2015 (1,2 TSI 77 kW, 42 tis. km). Před řazením po puštění plynu (z 1 na 2 a z 2 na 3, dá se to nasimulovat i jízdou na 2 – prudším zrychlováním a pak pouštěním plynu bez řazení) se někde z podvozku ozve takové klepnutí nebo bouchnutí nebo křupnutí. Nevím to přesně lokalizovat. Nejdřív jsem si myslel, že je to někde zepředu z motorového prostoru, teď už jsem na vážkách, zda to nejde zezadu. Projevuje se to hlavně při nízkých teplotách, jak se přes den trochu oteplí, není to téměř slyšet. Zahřátí motoru na provozní teplotu na to vliv nemá, na neutrál po vytočení motoru to nedělá, pouze za jízdy. Obdobný zvuk se někdy ozve i při přerušovaném brždění při nižší rychlosti, nebo při rozjedu a současném prudkém zatáčení. Byl jsem s tím v servise už 2x. Předvedl jsem to i mechanikovi, který to slyšel. Na nic ale nedošli, prý je všechno ok a všechno je pevné, a na heveru to nasimulovat nejde. Zkoušel jsem i další 2 servisy, kde jsem zjišťoval, zda se s něčím takovým setkali. U jednoho se v tom projel i servisák, ale nějak to neslyšel. Do druhého jsem už pak pouze volal, ale nic takového zatím neměli. Holt tohle diagnostika neumí ☹️... Před cca měsícem mi měnili spojovací tyč a silentbloky předního stabilizátoru. Dělalo to už ale před tím. Zadní silentbloky mi mazali ještě v rámci záruky na podzim, ale slyšet jsou, na retardérech se projeví dorazy tlumičů. Na ty jsem se díval, špatně nevypadají. To, že se to zatím (??) projevuje pouze při nízkých teplotách mně vede k tomu, že by to mohlo být někde, kde je nějaká pryž. Nejhorší na tom je, že se to projevilo až po skončení záruky. Nepotkal se někdo s takovýmto problémem? Díky za případné rady.
  2. Bylo by možné odfotit detail horní části těsnění v místě napojení na gumové olemování okna?
  3. Dá, mám ho na obyčejných sedačkách. Je od fy. Vivanco. Dělají na 7/8" a 10" tablety.
  4. Přikládám foto konektoru modulu – jde o nový stav (zapínání předních mlhovek v poloze 1, zadních pak v poloze 2). Jsou přehozené oranžový a zelený kablík. Odpovídá to i barevně. Vědět to, tak bych přepínač nerozpitvával. to ok1zfp: zapínání v tunelech a podzemních garážích je ok. Problém je nastavit tu správnou citlivost při postupném stmívání.
  5. Nedalo mi to obrácené zapínání mlhovek u přepínače Škoda. Rozhodil jsem přepínač VW, abych se podíval na způsob zapojení a spínání. Nakonec stačilo na konektoru z modulu přehodit 2 kablíky (nechtěl jsem zasahovat do škodováckého přepínače). Zapínání mlhovek je už ok.
  6. Tenhle způsob nastavení jsem zkoušel, jak jsem uvedl výše. Parkovačky při setmění, potkávačky přes poledne na slunci. U mně to nezabralo... Kdyby to šlo nějak vypnout.
  7. Miklisek, a jaký přepínač máš Ty? Ať je to kompletní.
  8. To postupné zapínání je pravděpodobně vlastnost tohoto modulu, pospisují to i ze na VW fóru: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=290&t=312647. Já pak vždy zkoušel přepínat na dálkové. Když svítili před den parkovačky, tak jsem přešel do manuálního režimu. Kdyby fungovalo to nastavení citlivosti dle návodu, tak by se to mělo dát obejít. To jsi nezkoušel?
  9. Touareg3, jaké je číslo přepínače ze Spacebaku? Je mi divné, že to nefungovalo vůbec.
  10. Tak jsem dnes vyzkoušel fungování mlhových světel s oběma přepínači. V poloze AUTO logicky zapnout nejdou, pouze v manuálním režimu. Tam šli zapnout jak s přepínačem Škoda, tak VW. Až pak jsem si všimnul jednu disproporci. A to, že s VW přepínačem zapnou nejdřív přední, a pak zadní. U přepínače Škoda to je obráceně.
  11. Modul momentálně zpětně namontován není, po návštěvě servisu jsem se k tomu zatím nedostal. Senzor jsem zkoušel osadit kolem A sloupku jak na palubovce, tak i ve svislé poloze na sloupku (výškově těsně nad palubovkou). Přímo na palubovce v polohách v podstatě od čelního okna až po dveře, ve svislé poloze od toho lomu na palubce také po dveře. Nejlíp to fungovalo ve svislé poloze cca uprostřed popsaného úseku (myslím prvotní zapnutí, neřeším teď které světla). Pouze byl pak nesymetricky osazený (sloupek mu clonil), a asi to mělo vliv na zapnutí dle natočení auta při jasném počasí. Ideální by to si bylo uprostřed palubovky u čelního skla. Co se týče výše uvedeného vypínání při osvětlení protijdoucími vozidly, tak to nepředpokládám. V noci by na to pak musel reagovat každý senzor. Přepínač má číslo 5JA941431A. Mlhovky mi fungovali normálně, ale potvrdím to přes víkend, modul nahodím do auta. Co se týče přepínače VW k modulu, tak ten jsem tam namontován neměl, dával jsem hned origo Škoda. Ale můžu vyzkoušet. Touareg3, nezkoušel jsi, zda Ti nejdřív zapnou parkovačky? Já se to snažil obejít tak, že citlivost na potkávačky jsem zkoušel nastavit v poledne přímo na slunci, na parkovačky až při setmění, ale nepomohlo to.
  12. Předpokládám, že 0 a OFF je to samé. Mně se dle návodu podařilo Leaving / Comming vypnout. Udělal jsem to hned na začátku, nějak jsem tomu nevěřil a nechtěl jem ráno dojít k auto s vymlácenou baterkou. Na to, že nejdřív zapnou parkovačky spolu s DLR a až pak potkávačky jsem došel při dojezdu ke garážové bráně, která je pod přístřeškem. Viděl jsem, že světla dle přepínače byli zapnuté, a po příjezdu po krátké době byla brána nejdnou osvícená více. Pak jsem to kontroloval několik krát na jaře ráno před školkou, když jsem čakal na manželku a měl jsem čas se s tím pohrát. Je na to také jednoduchá kontrola - když jsom dle přepínače světla zapnuté, skus přepnout na dálkové. Tak zjistíš, co vlastně svítí.
  13. Takže možná můj modul ani není vadný a to nastavení citlivosti dle návodu prostě nefunguje.... Dále jak jsem uváděl to neustálé zapínání a vypínání světel při malé změně inzenzity nebo jízdě ve stínu - to se u Tebe neprojevuje? A také při postupném stmívání nejdřív zapnutí parkovaček spolu s DLR, až později potkáveček?
  14. Přikládám návod, který jsem po urgenci obdržel od Číňana mailem: Here attached the installation instruction for your reference, could you please set according to the instruction and then see if it could work properly. This one is 3-generation module. the old one need to do the wiring. but now, all the function can be controlled by such way. A: Learn width lamp: When you want open width lamp, please do as follow: AUTO----> Width Lamp----> AUTO, If success ,the module will “Du,Du”, setting complete. When the outside light in the range of the width lamp, the width lamp will open. If the outside light was more bright during setting, please let the width lamp open firstly. B:Learn headlight: If you want headlight open firstly, please do as follow, when need to open headlight: AUTO----> Headlight----> AUTO, If success ,the module will “Du,Du,Du”, setting complete. When the outside light in the range of the headlight, the headlight will open. If the outside light was more bright during setting, please let the headlight open firstly. C: open tunnel mode: AUTO---->O----> AUTO, if “Du”,the tunnel mode open. If “Du Du”, the tunnel mode close. D:For setting " coming home function":turn the headlight switch: AUTO---->OFF----->AUTO---->OFF---->AUTO, After doing this, the modules will have a "du" sound, and the width lamps start sparking, then turn the switch to OFF,the module will “Du” again,the setting finish. if the last step made with 5s,it means to disable"back to home"fuction. if you want to enable such fuction,you must finish the action in 6-120s.to enable the function, please wait more than 5s to do the last step. E: choose light forLeaving home: By default, the module use front fog light to complete it. If you want use headlight, it need pull up the corresponding cable. Pak se mi ještě na netu podařilo najít v podstatě stejný návod, ve kterém je uvedeno (vč. přiloženého obrázku), že funkce Leaving / Comming Home by měla pracovat s mlhovkami. Mně ale zapínali potkávací světla. A o jakém jumperu je v návodě reč, se mi nepodařilo zjistit …Konektor má ve skutečnosti jiný tvar. K příspěvku touarega3: Uvádíš, že modul spíná pouze při nastartovaném motoru. To u mně neplatí. Když jsem se hrál s Maxidotem nebo s aplikací Škoda Service, tak jsem zapnul pouze zapalování. Po cca 10s modul zapnul světla. Dále k citlivosti senzora – to že jsi snížil jeho citlivost vlepením do obložení sloupku je pouze mechanické nastavení. S tím jsem se hrál i já.Měl jsem ho na různým místech na palubce, i zboku na sloupku. Ale pořád jde o mechanické nastavení. Dle návodu by se měla dát nastavit citlivost elektronicky, což mi moc nefungovalo.
×
×
  • Create New...