Jump to content

t0m3k87

Facebook Uživatel
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About t0m3k87

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

159 profile views
  1. Všem děkuju a skutečně po výměně rozvodu včetně vodní pumpy zvuk zmizel. Po výměně mi servis i ukázal kladku, která ten zvuk po točení v menší míře vydávala. Jinak rozvody nevypadaly ještě zle. Škoda jen, že jsem nenašel žádný servis, který by do toho šel formou zjištění problémů místo kompletní vyměny
  2. Děkuji za radu. Kdybych ji neměl asi bych to už svěřil auzorizaku, protože nový vstřik se adaptoval po ujetí skoro dvou tisíc km a o motor jsem měl až strach jak byl nepravidelný. Nyní jako by ho někdo vyměnil a jede dle mého naprosto hladce. Nicméně abych se vrátil k původnímu tématu. Selesteni je tam stále. Jak jste zde zmiňovali je to mechanického původu a já si to myslím taky. Akorát jsem ještě nenašel servis, kterému by se do toho chtělo. Jeden přisuzoval vstřikům, druhý chce rovnou měnit celé rozvody, i když dle servisního plánu na to mám ještě pres 100k km čas. Když jsem chtěl zkontrolovat jen kladku nebo volnoběžku, tak mě přesvědčovali že to nepomůže a prostě domluva žádná. Zkouším řešit dál.
  3. dvojka vyměněná a skutečně se chod motoru zhoršil a při rozjezdu a při přidávání plynu až do třetího rychlostního stupně vydává vstřikovač(e) takový klapavý zvuk, který tam před výměnou nebyl. Od čtvrtého rychlostního stupně se už klapavý zvuk při akceleraci neobjevuje. Jinak je auto živější a dá se s ním jet po městě lépe, protože se tak nedusí jako před výměnou. Auto nechám teda adaptovat a snad se chod motoru po těch cca 1000km zlepší. Je na to nějaký postup? Nebo prostě jezdit v nějakých konstantních otáčkách? Díky.
  4. hodnoty vstřiků mám: 1. 0.0411993 2. 1.5760128 3. -0.612863 4. -0.965163 Takže to dle vyjádření servisu vypadá na špatnou dvojku. Zvuk se mi zdá být taky mechanického původu ale servis to prozatím přisuzuje těm vstřikům. Budu řešit dál. Stačí když prozatím vyměním tu dvojku vstřik a nebo všechny? (repas cca 12 tisic za všechny a nebo 3500,- za jeden. ) Díky.
  5. Tak dle vyjádření servisu to vypadá na špatný vstřik na druhém válci. Tak nevím, nezbývá mi než tomu věřit.
  6. Díky za odpovědi. Necham to dát do servisu. Kdyby to byly rozvody, kolik na tento motor stojí výměna i s cenou práce? Je tu někdo kdo si je nechal dělat v autorizovaném servise? Díky.
  7. ahojte poradíte mi prosím ohledně zvuku, který se ozývá z motorového prostoru a to ze strany spolujezdce. Je to takové šelesteni, které se objevuje pouze po startu, když je motoru studený. Přikládám video, které mluví za vše. Tel jsem musel dát ke kolu aby byl zvuk patrný přes hluk motoru. Děkuji.
  8. Přemýšlím zda do toho ještě jít? Nemám představu kolik to může stát a zda by ta oprava chvili vydržela? Auto má 310 tis.(origo, vůz od novoty) vše ostatní OK. Do teď se nic nekazilo. Starty zatím v pořádku a ani nepozoruji snížení výkonu. Auto se chová standardně tak jak jsem na něj zvyklí, jenom to kolísání otáček ráno při prvním startu. Další starty v průběhu dne už v pořádku. Původně jsem dával do servisu s představou, že se jedná o nějakou lehčí závadu s těmi otáčkami. Nenapadlo by mě, že tlaky budou tak v háji. Díky za názory.
  9. Ahoj, Závada - po studeném startu kolísají otáčky motoru. servis mi naměril u mé Fabie 1.6 TDI 55KW CAYA hodnoty na válcích. 1. válec = 20.0 Bar 2. válce = 17.9 Bar 3. válec = 17.2 Bar 4. válec = 17.8 Bar hodnoty to jsou špatné, vím. Otázka je zda má cenu dělat GO motoru a zda je to vůbec možné? Děkuju,T.
  10. Omluvám se, video by mělo byt už funkční.
  11. Zdravím, moje 1.4 mpi 50kw AME začala dělat toto viz video. Stává se to pouze občas. Není to pravidlem. Na plynový pedal na videu vůbec nešaham. Pouze nastartováno a neutrál. Nevíte co to může být? Díky. Tom
×
×
  • Create New...