Přejít na obsah

Amimous

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    89
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Amimous

  • Narozeniny 24.9.1991

Návštěvy profilu

1 906 zobrazení profilu

Oznámení Amimous

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Tak 19" kola na ceske silnice je bláznovství. Jeste to pochopim na nejakym superbu s podvozkem, kterej ty kopance od nizkoprofilovych kol eliminuje, ale na sportovním podvozku 19" se nedá. Druhá věc je, jak kvalitní podvozky renault dělá, nic extra to urcite nebude.. Ja mel na OII RS 2 zimy 16" a spis jsem mel sevrenou prdel v kazdy zatacce a mel pocit, ze me prdel předjede, a to nemluvím o tom, jak to plavalo při otaceni volantem. Ted jezdim leto/zima na 18" a nemenil bych
  2. Přesně tohle mi to dělalo, kdyz byl zacpaný sací koš v olejové vaně. Stačilo vyčistit, projistotu proplach a hotovo
  3. Tak si odpovím sám. 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 010 - Open or Short to Plus 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) 010 - Open or Short to Plus tyto 2 chyby dělala nateklá voda ve svorkovnici světel, Nejspíš je to propojené a vyhodilo to chybu pro oba motorky, Vyměnil jsem svorkovnici, protože byla prasklá, vymazal chyby a přes diagnostiku provedl v jednotce č.55 test adaptace, tím zmizela i chyba 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation. Bohužel chyba: 00497 - Sensor for Vehicle Leveling; Rear 010 - Open or Short to Plus vymazat nešla, respektive po smazání se z pod auta ozvalo drobné chrčení, jakoby se to o neco pokoušelo a vyskočila chyba znovu, takže zítra sundám zadní kolo a omrknu, jestli to taky není nějak pochroumané. Výsledek tedy aktuálně je ten, že se po nastartování xenony seřídí do té defaultní hodnoty, ale nereaguje na zatížení zadní nápravy. To jen kdyby měl někdo podobný problém.
  4. zdravim, taktez mam problem se naklapenim svetel. tak mesic zpet mi prestala svitit vybojka, tak jsem koupil 2 a obe vymenil. ted vsak pri tme rano vidim, ze po nastartovani zustanou xenony ve stejne poloze. vybojky jsem menil pri odpojenych svetlech. Nevíte co by mohlo pomoci? Projel jsem to diagnostikou a vyplivla mi toto: 4 Faults Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 00497 - Sensor for Vehicle Leveling; Rear 010 - Open or Short to Plus 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 010 - Open or Short to Plus 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) 010 - Open or Short to Plus
  5. Odšroubuješ ty 2 torx šroubky a máš to venku. Ale chytni si vždy zespodu toho plastu takovej plíšek se závitem, protože by ti po odšroubování zapadl jako mě do útrob nárazniku a to fakt nechceš..
  6. Faults Found: 001089 - EVAP Emission Control Sys  P0441 - 002 - Incorrect Flow - MIL ON Po vymene elektromagnetickeho ventilu (N80) problem vyresen. Náklady 320kč.
  7. Zdravím lidi, od včerejška mi při jízdě auto vydava divny zvuk. Podvozek jsem vyloucil, protoze to dela pri zataceni, brzdeni, pridani plynu. Nedela to pořád, treba pul minuty je klid, náhle se to trochu ozve a zase na chvilku přestane, Pak se to ozve, ze je to slyset i pres zesileny radio. Nejvic se to ozyva pri pomalejsi jizde okolo 50km/h ? 33271 (zvuk auta).mp3
  8. Tak už mám opraveno, oprava na 30-40 minut komplet. Je potřeba třeba plochým šroubovákem vypáčit opatrně *železný kryt, který spojuje ty 2 ozubený kola. Pokud je opravdu hodně zareznuto, tak doporučuji zhora zakapnout WDčkem, třeba ve svěráku chytnout hřídelku za závitem a pokusit se to alespon trochu rozhýbat. Mě tímto způsobem začalo okolo hřídelky vytíkat rezavý svinstvo. Následně jsem si to postavil na pootevřený svěrák tak, aby mezera byla tak akorát na tu hřídelku s ozubením a opatrně zhora klepal. stačilo cca 10 menších ran a bylo to venku, ale opatrně na ten plast okolo hřídelky, i mě praskl. Naštěstí je tam malá trhlina, ale ne skrz. Poté řádně vyčistit a nějakým smirkovým papirem projet jak hřídelku, tak díru s futýrkem uvnitř plastu. Nakonec to napatlat vazelinou (ne WDčkem)!. Já vím, že je zrovna po ruce, ale za pár hodin by se vám odtud úplně odpařilo pryč a jedete na sucháča. Nakonec vše poskládat do původního stavu a hurá do deště. Ten původní stav soukolí, než to rozebere si zaznačte, aby se vám nestalo, že pak pustíte stěrač a místo po okně vám začne stírat špínu na kufru ? *
  9. Zdravím, taktéž mi začal v posledních měsících zlobit zadní stěrač, jednak jede pomaleji, vrže a lišta skáče po okně, ikdyž je nová. Zkoušel jsem motorek demontovat s tím, že ho rozeberu a pokusím se vyčistit hřidelku, ale zdá se, že je to z jednoho kusu plastu, dá se to nějak rozebrat? Díky za info
  10. Zdravím, taktéž mi hlásí VAG něco ohledně špatného průtoku, nebo odvětrávání. Na internetu jsem ohledně P0441-002 našel, že je to přesně ten elektroventil, co tu kolega o pár řádků výše psal. Ale při volnoběhu v motoru normálně cvaká. Navíc jsem to zkoušel vymazat a rozsvítila se mi kontrolka motoru třeba za 14 dní. a to s autem lítám 80km denně. Třeba se s tim někdo setkal přímo u tohoto motoru. Vim, dat to do servisu je relativně jistota. Ale v mém okolí se nemůžu spolehnout ani na Bosch servis, jelikož jsem tam před rokem byl s klepajícím uložením na tlumiči a dopadl jsem tak, že jsem si mezi svátkama měnil uložení znovu, přičemž jsem zjistil, že mi pitomci dali ložisko uložení obráceně a pružina se motala místo na kovu na plastovém kroužku s ložiskem, který se mi při rozšroubování rozsypalo pod nohama, pak takovým bl*cum svěřte svoje auta?. Jinak diagnostika mi vyhodila tohle. Děkuji za poznatky Faults Found: 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 002 - Incorrect Flow - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 226903 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:08:09 Freeze Frame: RPM: 760 /min Load: 15.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 77.0°C Temperature: 20.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.224 V
  11. Mám dojem, že mě dělá to samé. U studenýho startu, auto naskočí a tak 1-2 vteřiny v motoru cosi klepe, jak kdyby tam nekdo štěrchal svazkem klíčů, taky by mě zajímalo, co je to za kocovinu
  12. Cau, já to snad nad 5000 ani netočím, turbo cítím cca od těch 1800 a okolo 3000 alespoň u mého auta se mi zdá, že to začne táhnout podstatně víc. Podle mě je tech 4000-5000 docela pozdě na to, aby začalo turbo chytat druhý dech.
  13. Amimous

    Chyby na VAGu

    Cauvec, na aute se mi rozsvitila kontrolka motoru, po rozlusteni pomocí diagnostiky mi vyskocilo tohle Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Part No SW: 1Z0 907 115 D HW: 8P0 907 115 B Component: 2.0l R4/4V TFSI 0010 Revision: 5BH16--- Serial number: SKZ7Z0H4983648 Coding: 0203000318070060 Shop #: WSC 00191 264 15243 VCID: 3664EA9341439C91843-8063 1 Fault Found: 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 002 - Incorrect Flow - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 17 Reset counter: 255 Mileage: 200948 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 09:50:05 Freeze Frame: RPM: 763 /min Load: 15.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 74.0°C Temperature: 15.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.351 V Nesetkal jste se s tim někdo? Díky
  14. Já mám dlouhodobý průměr 8.8 po přezutí na užší zimní, jinak na letních 235/40/R18 to mám za 9 rovných. Je to hodně závislé na trase, po které se jezdí. pul roku jsem jezdil na Brno dá se říct po rovince 30km tam, 30 zpět a měl jsem průměr 7,6, přičemž při cestě do Brna to bylo lehce z kopce, takže budik ukazoval před prací klidně 6,3. Ted po přestěhování je trasa sice také +-30km do Brna, nicméně jedu pul cesty spíše do kopců a mám průměr těch 8.8. Podotýkám, že auto rozhodně nijak nešetřím, Dálnice 140km/h a na okrskách beru cokoliv se předemnou objeví, samozřejmě zase s citem . Když jsem auto koupil a jel jsem povozit kamaráda s tím, že jsem tomu dával fakt saze a držel auto neustále okolo 4500-6000 toček, tak spotřeba výrazně stoupla a to jsem poprvé zjistil, jak dokáže RSka za hodinu takové jízdy spapat 30 litrů benzinu na ani ne 100 kilometrové trase.
  15. Mam tohle snizeni, ale sport. pruzinama + tlumicema a kola stejna jen 7,5j, je tam tak 2 cm mista nad blatnikem a to mam normalne 225 sirku pneu. Vleze se ti to tam urcite
×
×
  • Vytvořit nový...