JayBee1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    360
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Popularita

104 Výborná

O uživateli JayBee1

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

788 zobrazení profilu
  1. Funkční adaptér s poměrně rychlým dodáním (18 dnů) za cca 82 Kč podle aktuálního kurzu (objednával jsem ten černý, ale to je jen obal, střeva budou u všech stejná): https://www.aliexpress.com/item/Super-Mini-Elm327-Bluetooth-OBD2-V1-5-Elm-327-V-1-5-Android-Adapter-Car-Scanner/32815897021.html ELM327_Identifier_log0.txt
  2. Srovnávač je jen nástroj na akvizici. Provozuje ho zprostředkovatel, který dostává provizi za sjednání pojištění.
  3. Ano, první bit/byte je bit/byte 0 atd. Screen z VCDS LCode s doplněným XDS: Carista je hračka pro děti - můžeš jenom to, co ti programátor apky dovolí, když to nefunguje, nevíš proč, nemůžeš laborovat... Na druhou stranu nemůžeš nic pokazit (snad). Prostě nic pro celé chlapy s koulemi, že? Re: "Carista ale funguje z mobilu..." No právě! Umí od všeho trochu a nic pořádně. Ostatně jako všechny aplikace pro mobily. Smartphone je a ještě dlouho bude zařízení vhodné jen pro konzumaci obsahu a lehčí tvorbu, prostě hračka. Na serióznější tvorbu a složitější věci je stále potřeba "dospělé" zařízení.
  4. Po aktivaci bitu 2 v byte 16 je v přizpůsobení kanál 36 aktivní, XDS by tedy mělo fungovat. Rekapitulace: bit 0 - aktivuje HHC (00010111) bit 1 - aktivuje kontrolu tlaku v pneu (00010111) bit 2 - aktivuje XDS (00010111) e1: Tvoje kódování s aktivovaným XDS tedy bude 410148DB416D00B2822512EB82D700401700.
  5. Taky jsem na to koukal. Jednotku mám 6R0 907 379 AF, ESP8.2i front H05 0003, ale kanál 36 neaktivní a kódování je hodně jiné (až na zapnuté HHC nejspíš výchozí - rozhodili mi to v autorizáku). Díky za tvoje kódování, můžu laborovat.
  6. Mělo by to jít, před pár lety mi to aktivoval uživatel ferda25. Jestli to nemáš do Strakonic přes celou republiku, zkus se s ním domluvit. Případně, jestli máš kabel, nějaké detailnější informace jsou tady - jak dalece je to aplikovatelné na F2/Room netuším, nezkoušel jsem.
  7. Na tlumení vibrací není nutně třeba, aby se něco někde opíralo nebo zpevňovalo. Pokud je např. potřeba trochu posunout rezonanční frekvenci, stačí na správném místě přidat/ubrat trochu hmoty, což bude nejspíš tento případ. Mně se to líbí, je to elegantní, jednoduché řešení skoro zadarmo. Pokud to bude i dlouhodobě funkční, tak... To je jako tvrdit, že přecházející lidi nebo vítr nemohou shodit most vážící stovky tun. Přesto v r. 1886 shodila jednotka pochodujících vojáků most v Ostravě a v r. 1940 sfouknul vítr, který nedosahoval ani síly vichřice, Tacoma Narrows Bridge v USA, což bylo i nafilmováno. Myslet si samozřejmě můžeš, co chceš, ale fyziku tím nezměníš. Tady je na místě známé pořekadlo o ševci a kopytu. Nic ve zlém, já zase nevím zdaleka tolik o autech. Navíc jsem evidentně mimo s tím, že za těmi gumičkami není třeba hledat žádnou vědu. Edit: Teď teprve koukám, že McMatěje už ta rezonance napadla. Nu což, třeba někomu aspoň přijdou zajímavé ty odkazy...
  8. Nehledej za tím žádnou vědu, je to jenom na tlumení vibrací, které se mohou u některých aut po úpravě na vstřikovacím potrubí objevit.
  9. Určitě. Ani vyhledávání ho nenajde. Edit1: O několik minut později už to funguje. Edit2: O chvilku později už to zase nejde. Asi nějaké problémy na serverech.Tak holt trpělivost a zkoušet...
  10. Hledáš tzv. S-kontakt - ve spínačce by to měl být kontakt 86s, v pojistkovém boxu pod volantem pojistka č. 19. Vše už se řešilo zde, máš to tam i s fotkou spínačky a odkazem na schéma. Založil jsi duplicitní téma, což je proti pravidlům fóra.
  11. Stáhni si dílenskou příručku, po rozbalení jdi do složky převodovky, otevři příručku pro DSG, nalistuj opravu skupiny 34 - "ovládání, skříň", kapitolu "ovládání řazení" a tam už najdeš "demontáž a montáž krytu ovládání řazení" a "demontáž a montáž hlavice ovládání řazení". Máš to tam rozepsané krok po kroku i s obrázky.
  12. Mám nějaké nové poznatky k 2.20.7 - v sobotu se mi spustila aktivní regenerace, tam vypadalo všechno normálně, ale když skončila aktivní fáze, ikonka víc zčervenala a byla takhle výrazná celou dobu do ochladnutí DPF, kdy zase normálně zešedla. U 2.17.6P byla ikona pořád stejná, jenom zmizel symbol hodin a DPF. Jinak u 2.17.6P se mi stávalo, že přestala komunikovat s adaptérem a musel jsem restartovat telefon. 2.20.7 to ještě neudělala (ťuk, ťuk), tak uvidíme.
  13. Dneska se bohužel šetří na všem. Origo Economy je proti baterce z výroby údajně kapku ošizená na olovu. Jenže Bosche a Varty jsou na tom ještě hůř! Těžko říct, nakolik se dá věřit testům, který si dělala ŠA, ale jestli je ten test odolnosti proti cyklickému zatížení jenom z poloviny pravdivý... Škoda Economy je jistota (samozřejmě s příplatkem za "značku"), jinak platí příspěvek standavfr z 1. strany, tzn. buď Exide, nebo to nejlevnější.
  14. Základ je diagnostika, potom se dá teprve laborovat. Jaké chyby hlásila diagnostika před výměnou vstřiků? Co píše teď?
  15. Viz dílenská příručka Karoserie - Montážní práce, skupina 58, bod 1.8 Demontáž a montáž pouzdra kliky, 1.9 Demontáž a montáž pouzdra zámku - Facelift (strana 41 příručky, 49 v pdf) a 1.10 Demontáž a montáž kliky dveří (strana 42 příručky, 50 v pdf). Jestli to "plastové kolečko" není krytka, po jejímž vypáčení se teprve dostaneš k aretačnímu šroubku pouzdra a pomocí přípravku T10389 (nebo samodomo náhrady, nic s čím by si kutil neporadil) k pojistce pouzdra...