Jump to content

JayBee1

Uživatel
  • Content Count

    459
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

JayBee1 last won the day on May 12 2016

JayBee1 had the most liked content!

Community Reputation

143 Excellent

About JayBee1

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,605 profile views
  1. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    Tohle se řešilo o pár stran zpět. Už lze vývojáři zaplatit, aniž by musely být v Googlím účtu uloženy údaje o platební kartě? U F2/R CAYC konečně zase všechno zobrazuje bez chyb. Vlevo 3.2.0, vpravo 3.3.0: @marspk Je to přesně jak píše Wlady1980 - první je pasivní regenerace (všimni si teplot hodně přes 300 °C), třetí aktivní regenerace. Na to ses ale nemusel ptát tady, stačilo se podívat do nápovědy v aplikaci, kde je vše detailně popsáno i s obrázky:
  2. @Rbk151 VAG DPF funguje skoro na všem, protože toho moc nepotřebuje. Běží např. i na tomto. Problém je, že na tvém adaptéru pravděpodobně nebude fungovat Carista a podobné komplexnější aplikace.
  3. JayBee1

    El. ovládání oken - závady, nefunkčnost

    To jako za práci? Protože jestli to celé stálo 2 tKč, tak to určitě nebyla výměna, ale jenom lokální oprava poškozených drátků. Tzn. závada se může zase brzy objevit na jiném drátku z kabelového svazku nebo, v závislosti na kvalitě opravy, i u stejného.
  4. JayBee1

    Parkovací senzory - dodatečná montáž

    DP jsou zde: https://forum.skodahome.cz/topic/131796-dílenská-příručka-a-učební-pomůcky-fabia-ii-roomster/?do=findComment&comment=2021188 Před a po faceliftu je rozdílný hardware, takže úplně stejné to určitě nebude.
  5. JayBee1

    dobrej magor ve Fabii

    Asi v pořádku. Zdá se, že borec chápe, že se choval jako hovado, a jestli sám, bez donucení, neřídí a chodí k psychologovi a navíc z rozhodnutí soudu několik let nesedne za volant, potom už snad nebude hrozbou. Samozřejmě to může být účelová přetvářka, ale buďme optimisté.
  6. JayBee1

    Dálkové ovládání

    Přesně to samé řešila někdy před rokem či dvěma kolegyně a zjistili jsme, že druhý klíč normálně funguje, takže nejspíš v háji mikrospínač tlačítka odemykání prvního klíče. S jistotou to nevím, protože když zjistila, že druhý klíč funguje, přestala to řešit.
  7. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    @marspk 1.) To už se v tomto vlákně řešilo, hledej, čti. 2.) Dodržuj pravidla fóra a necituj bezprostředně předcházející příspěvek!
  8. JayBee1

    Plnění z havarijního pojištění

    Marrtinek477: Ujasni si, co vlastně chceš. Píšeš o havarijním, spoluúčasti a pak sem dáš odkaz na povinné. U havarijního je spoluúčast 5 tKč (u většiny pojišťoven 5 %, min. 5 tKč) normální střed. Řada lidí, co nemají hluboko do kapsy a neškodí, si naopak sjednává súč vyšší. Pokud chceš súč nižší, indikuje to, že často škodíš (což sám píšeš) a většina pojišťoven tak na tebe bude koukat. Konkrétně třeba u Allianz či České pojišťovny je nárůst ceny při nízké súč obrovský - prostě potenciální škodiče nechtějí. U Kooperativy už běžně nižší súč ani nesjednáš! Z trochu větších pojišťoven má zatím laxní přístup ke súč ČSOB pojišťovna, která ani nenabízí větší súč než 5 %, min. 5 tKč. Příplatek za 3 %, min. 3 tKč nebo fixní 2 tKč bez procentulání složky je potom velmi malý až směšný. Kde Allianz za fix 1 tKč nebo Česká za 1%, min. 1 tKč navyšuje o tisíce, tam ČSOBP za fix 2 tKč navyšuje o stovky. S likvidací u nového Directu zatím žádné praktické zkušenosti nemám. Triglav byl hrůza, ale to je minulost. Neodpustím si ještě jednu poznámku. Webové srovnávače jsou pofidérní nástroje pro akvizici klientů. Proč musíš povinně vyplnit mail a telefon, když nechceš "akční neveřejné nabídky", hmm? Online srovnávače/sjednávače obvykle neumožňují větší individualizaci smlouvy, viz výše zahrnutí nestandardní/mimořádné výbavy apod. Samozřejmě člověk neznalý či nepozorný může přehlédnout u levných nabídek některých pojišťoven špeky typu územní rozsah ČR (přičemž pak nabourá pár kilometrů za hranicemi) nebo povinné ručení se spoluúčastí atd. Pojišťovnám to samozřejmě vyhovuje...
  9. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    Nebo ještě líp zaškrtnout v nastavení "Enable auto-update function on start". Jelikož "Auto connect on start" je myslím zapnuté ve výchozím stavu, stačí VAG DPF spustit a všechno jede automaticky. Pokud by bylo potřeba z nějakého důvodu auto-update vypnout, potom stačí ťuknout na obrázek filtru...
  10. JayBee1

    Šelestěni z motoru. Video.

    Tenhle zvuk nejde od vstřiku. I podle frekvence, s jakou se ozývá, je jasné, že je mechanického původu. Mimochodem, protokol z měření vstřiků ti asi nedali, viď? Neříkám, že vstřik třeba nemáš načatý, může být, ale s tím šolíchavým zvukem to nemá nic společného.
  11. JayBee1

    XDS- FABIA2 FL

    Za mě trochu jo, ale nic světoborného, bez čeho se s Roomsterem nebo neRS Fabií nedá žít. Třeba bude mít někdo jinou zkušenost. Může to záviset na autě a motorizaci (jiné rozložení hmotnosti, jiný sklon k nedotáčivosti). XDS z principu ubírá část výkonu přenášenou na kola, takže podle mě bude určitě víc znát u aut s vyšším výkonem, tzn. RS a přečipovaných TSI/TDI. Naopak na autech se slabými motory to asi ani nemá cenu kódovat. Ale ta obvykle stejně nemají ESP, bez kterého nemá auto HW potřebný pro provoz EDS/XDS. Obvykle jezdím víceméně v rámci zákonných limitů (plus samozřejmě nějaký ten km/h navíc kvůli podměřujícímu tachometru) a v poklidu, takže se XDS ani nemá šanci aktivovat, ale občas, třeba když se mi lepí někdo na zadek a provoz to umožňuje, si střihnu rychlejší průjezd kruháčem nebo prudší zatáčkou a při vyjíždění pod plným plynem jde auto kapku líp ze zatáčky. Za kruháčem se pak bavím, jak mě lepič na rovině zase dojíždí. Nejlepší je to na místech, kde je víc kruháčů za sebou.
  12. JayBee1

    Aktivace asistentu rozjezdu do kopce

    Přesně tak, poface auto s ESP na první pohled poznáš podle tlačítka pro vypnutí kontroly prokluzu ASR, které označil voltys. Druhá možnost je kontrola štítku s kódy výbavy v kufru u rezervy - bude na něm mimo jiné kód 1AT. OMG, voltys, dej pryč ten bordel pod obrázkem. Zaprvé to vypadá strašně a zadruhé je to mimo téma. Mimochodem, pokud mě paměť neklame, HHC bylo vždy za příplatek a pokud ne, tak spíš u posledních ročníků před koncem výroby, kdy přejmenovali ESP na ESC. Ale samozřejmě se mohu mýlit. Ostatně je to jedno, když to jde dokódovat. Jestli ho máš z fabriky, hoď své kódy výbavy do dekodéru odkazovaného výše, jestli tam budeš mít kód pro HHC a pokud ano, poděl se s námi, o jaký kód jde. BTW, až dáš pryč ten brajgl, máš u mě za věcný příspěvek k tématu pětadvacáté plus (a tenhle odstavec smažu).
  13. JayBee1

    Aktivace asistentu rozjezdu do kopce

    chemo: HHC buď bude, nebo půjde nakódovat u každé F2 nebo Roomsteru po faceliftu s ESP. Poté, co mi v autorizáku smazali kódování od ferdy25, jsem si HHC spolu s XDS dokódoval sám.
  14. JayBee1

    Šelestěni z motoru. Video.

    Viz téma rozvodů u stejného motoru v Octavii. Zrovna nedávno se tam ceny řešily.
  15. JayBee1

    Vybijanie baterie

    .Honza.: Dát jí tam můžeš, ale do auta bez stop/start a "inteligentního" dobíjení jsou to zbytečně vyhozené peníze. Ještě koukni na test sem. Což je mimochodem téma, kam jsi měl umístit tvůj dotaz, sem to IMO nepatří...
×