Jump to content

JayBee1

Uživatel
  • Content Count

    523
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

JayBee1 last won the day on May 12 2016

JayBee1 had the most liked content!

Community Reputation

161 Excellent

About JayBee1

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,321 profile views
  1. Jednoúčelovost VAG DPF je svým způsobem výhoda - díky tomu není vybíravý na adaptér. Zatímco komplexní aplikace (Carista, Carly, Car Scanner...) potřebují adaptér v1.5, VAG DPF chodí doslova s čímkoliv, co jsem mu kdy podsunul, např. s ořezaným v2.0 adaptérem s takovýmto výsledkem (SU2020 výše kecá). Protože adaptér nechávám trvale zapojený, přidám i druhý poznatek - zdaleka ne všechny to skutečně bez problému zvládají a zrovna složitější dvojdeskové adaptéry dělají problémy víc než ty jednoduché šmejdy, na kterých komplexní apky nefungují. Shrnuto, podtrženo - běhá na
  2. @Marek Bidlo Viz zde a zde. V kufru zůstane konstrukce s deskou, za sedačkami nebo na desce je hozená na části rozložená konstrukce roštu (nebo zůstane polorozložená svázaná gumicuky mezi zadními sedačkami, když je spěch nebo lenost), na kapsách nad koly je strčený složený rošt a nad ním stočená matrace stažená popruhy. Zkusím ještě pohledat nějaké novější fotky, jestli nějaké mám... Tak nemám. Ale ono je to docela zřejmé. Ty plastové spojky jeklů na poprvé bez úprav drží jak čert, ale když si s tím člověk nejdřív trochu pohraje, malinko oškrabe nebo zbrousí část, kterou chce mít r
  3. Ahoj, je to cca 80 cm. S narovnanou hlavou se tam neposadím, musím ji sklonit. Na přespání v pohodě, na "bydlení" málo. Převléct se tam samozřejmě dá, ale ne pohodlně. To by musela konstrukce níž, jenže k úplně sklopeným sedačkám už je rezerva jen 2 cm (záměrně, aby šla konstrukce použít i se třemi sedačkami). Pokud by se šlo tak nízko, aby se tam pohodlně posadil cca 180cm člověk, tak jedině bez sedaček.
  4. Všimni si, že ty screenshoty s postvstřiky 1-3 jsou ještě ze starší verze aplikace. Od verze 3.8.0 (viz changelog) jsou ve spodní řadě jenom postvstřiky 2-3, ale přibyl diferenční tlak, který předtím aplikace nezobrazovala. Myslím, že to ničemu nevadí. Naopak je to možná lepší, protože, pokud se nemýlím, postvstřik 1 se využívá i k jiným účelům (rychlejší zahřátí výfukového systému?), zatímco postvstřiky 2-3 jsou aktivní výhradně v průběhu vypalování DPF. Zobrazování popílku v g/l, najetých km nebo dalších odlišností (Nox sulfur charge místo měřených sazí) skutečně záleží na verzi
  5. Konkrétní zkušenost nemám, jen uvažuju. Buď jde o nesouvisející chyby/problémy a potom to může mít celou řadu příčin - stěrače vadnou páčku nebo zkrat v kabeláži (nejspíš přímo u páček), výhřev vadný spínač nebo zkrat v kabeláži (nejspíš v průchodce ze střechy do dveří), klima navíc závadu v jednotce ventilátoru (J126) nebo Climatroniku (J255). Pokud bych hledal společný jmenovatel, jsou to všechno zařízení s vysokým odběrem proudu a všechny jdou tak či onak přes BCM (J519), takže jestli není problém tam. Třeba ne rovnou přímo závada v jednotce, ale jenom vlhkost/oxidace v konektoru. Bude to c
  6. @vitezslav2 Viz moje příspěvky zde a zde. Nejdřív musíš buď odtlačit nebo naopak přitlačit (dle typu/tvaru) horní část konektoru průchodky na straně auta a odklopit od karoserie, pak jde vytáhnout i spodek. Pak už jen shrneš harmoniku, omrkneš dráty a nejspíš se podivíš. :(
  7. @David Bursa Než položíš dotaz, podívej se, jestli už se to tu neřešilo, ať se tu dokola neopakuje to samé. Odpověď je o 4 strany zpět.
  8. Sebelepší sklo se po několika letech provozu poškrábe od stěračů, což právě výměna řeší a po původním skle z prvovýroby se mi nikdy nestýskalo. Na druhou stranu pokud jde opravdu jenom o malou ťupku a jinak je sklo ok, je zcelení rozumnější volba. Podle fotek mi to přišlo větší než udávané 2-3 mm, ale jestli je to skutečně tak malé...
  9. Z vlastní zkušenosti na výměnu jedině do speciálky na autoskla - jedou tam jedno sklo za druhým a mají grif, že je radost to sledovat (obrovský rozdíl proti práci v autorizáku). Měnil jsem u několika různých aut - práce vždy rychlá, špičková, úplně virtuózní, nikdy žádné zatékání, nic. Borec si vždy vše zakryl a byl opatrný, plus jde o čistou práci, při které se nemůže upatlat od oleje apod., takže nějaké ušpinění nebo zapatlání čehokoli jsem nikdy nezažil. Navíc používají nejkvalitnější lepidla s krátkou dobou tvrdnutí, takže do hodiny od výměny může člověk odfrčet. Jinak podle f
  10. @Miro F. Ano, máš pravdu, ale tohle ti asi se 100% jistotou nikdo neřekne. Vždycky můžeš zboží zakoupené na dálku do 14 dnů bez udání důvodu vrátit (a přijdeš o dopravné). Prodejce se z toho snadno může vyzout právě odkazem na kompatibilitu dle VIN. Já to tahle běžně dělám, když experimentuju. Holt ne vždy všechno vyjde a občas pokusy něco stojí, ale zase se člověk něco naučí a může pak udělat dobrý skutek a tady se se svými zkušenostmi podělit. Někdo musí být první. Kdyby všichni vždycky se vším čekali, až to udělá někdo jiný, nikdy bychom se nepohnuli dopředu. Jdi do toho a pak dej vědět, ja
  11. @Zmijak4 Motor BLS není podporovaný, viz např. stránka aplikace na Google Play, rozkliknout "READ MORE". Lidi, čtěte!
  12. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6r0825901-spodni-kryt-motoru-cn-33740.html Rozkliknu "Do jakých vozidel pasuje tento díl?" a hned vidím: Fabia 2 Roomster Samozřejmě kdo není přizdivykonavatelpotřeby, pořídí si za ty prachy něco pořádného. :p :D
  13. Jestli tam není zobáček, tak by se neměl vršek odtlačovat, ale naopak by se na něj mělo normálně přitlačit. Potom se vršek vyklopí směrem ven, od karoserie a teprve potom jde úplně vytáhnout i spodek. Viz např. obrázek (konektor je tam vzhůru nohama) https://www.skoda-dily.cz/data/items/293/5dc5465910e15_xl.jpg, nebo https://www.skoda-dily.cz/data/items/269/5bec495ae6db9_xl.jpg (tady je konektor ve správné pozici).
  14. @standa 2 Konektor je na straně auta, tedy pod A sloupkem. Páčka zástrčku konektoru zajišťuje/uvolňuje vůči zásuvce.
  15. @Šutrák Záleží na okolním osvětlení a možná i na typu zrcátka. @Mathev píše, že má jeho zrcátko senzor, který mění jas. Nevím, jestli je tím míněný jas displeje. Já mám zrcátko se samozatmavováním a k tomu slouží právě přední i vnitřní senzor. Možná, že verze bez samozatmavování používá přední senzor pro přizpůsobení jasu displeje okolnímu osvětlení. Můj displej to neumí, což je asi největší bolest toho řešení. Když je hodně světla, typicky auto s panoramou + letní slunce, tak displej moc není vidět a vidíš dost odraz. Za normálních světelných podmínek vidíš displej a v druhé půlce odraz a pot
×
×
  • Create New...