Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

JayBee1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    418
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

130 Výborná

O uživateli JayBee1

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

1 258 zobrazení profilu
  1. JayBee1

    Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter

    robo76: Nedá. Carista je hračka na přepínání některých, vývojářem vybraných, předem daných hodnot. Není to komplexní nástroj na kódování. Servis je jistota, ale není nezbytný. Mě třeba před časem dokódovával klíč Ferda25. Jestli to máš do Strakonic daleko, určitě se najde někdo blíž. Stačí hodit dotaz do patřičné sekce tvého vozu.
  2. JayBee1

    ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **

    azriel: Hádám že o řád víc než těch, co se tomu na poprvé zasmáli, přecejen pro neznalého je to nerozlousknutelný oříšek. :) Když už tu jedou ty oborové, tak dborníci ve svých oborech dostanou záludnou otázku, kolik je 2x2. Strojař vezme logáro, chvilku s ním pracuje a povídá: "Je to 3,99." Fyzik chvilku šermuje s tabulkami a pak říká: "Výsledek leží v intervalu 3,98 až 4,02." Filosof se ptá: "Co myslíte tím 2x2?" Právník opáčí: "Předně třeba přesně definovat pojem 2x2." Nakonec se zvedne účetní, zavře dveře i okna a pak se tichým hlasem ptá: "Kolik chcete aby to bylo?"
  3. JayBee1

    ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **

    milanxx: No jo, neučil ses ozubená kola, co? Viz např. Wiki. Ten pátek mi připomněl, jak před třemi lety říkám kamarádce: "Tak budeme mít Velký pátek jako státní svátek, super, bude o den volna víc!" Ona hned lomí rukama: "To zase beztak vyjde na neděli."
  4. JayBee1

    ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **

    To jo, no. Řehtal jsem se u toho jak kůň a přišla lepší polovička, čemu se směju. Říkal jsem jí, že by to nepochopila, ale nedala se, tak jsem jí to řek a... nic no. :) Připomnělo mi to, jak nám kdysi prófák na cvíčkách z algebry vyprávěl jeden matematický (už si to moc nepamatuju, bude to trochu improvizace): Fyzik se matematikovi u kafe svěřuje: "Třírozměrný prostor známe, dokážu si představit ještě čtyřrozměrný, ale u pětirozměrného jsem v háji." Matematik opáčí: "Coje na tom? Tak si představ n-rozměrný a za n dosaď 5." Borec se lámal v pase a my koukali... asi jako moje žena na ten modul. :D
  5. JayBee1

    LED diody místo klasiky

    Tyhle silikonové COB LEDky v červené barvě jsem koupil taky, plus ještě větší, výkonnější variantu, kdyby ta menší nestačila. Svítí to do růžova a obecně nic moc. Asi jsem měl přehnané očekávání. Nakonec jsem nechal obyčejné žárovky, protože s nimi vypadá světlo líp. :( Keso 8: Jestli chceš protopit těch 5 - 8 ohmů SMD rezistory v patici, připrav si rovnou hasičák. Předřadné odpory mají smysl tam, kde potřebuješ vyšší svítivost LEDek a zároveň půjde odpor uchladit, což v T10 patici zašpuntované silikonovou zátkou rozhodně nepůjde. Jestli chceš mermomocí mít v obrysovkách LEDky, vypni pro ně kontrolu žárovek.
  6. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    Zatím jsem si všiml jediné víceméně nepodstatné změny na základní obrazovce a to chybějícího otazníku u roku motoru (nahoře 2.26.7, dole 2.28.9). V nastavení je možnost změny velikosti písma - nejsem si jistý, jestli tam byla už dřív a nechce se mi vracet ke starší verzi a znovu dávat novou jenom kvůli tomu. U 2.27.9 píše vývojář "modified Oil Ash request for CAYC engines," tak od té verze výš už možná bude fungovat zobrazování Oil Ash i u motorů se starším SW, které jsme tu řešili. Musí vyzkoušet někdo s tímto problémem. kluvi: Máš pravdu, že VAG DPF opravdu stojí za zakoupení. Škoda, že Google v ČR neprodává dárkové poukazy. Ne každý je ochotný kamsi ukládat údaje o platební kartě a dokonce jsou i tací, kteří ji nemají.
  7. JayBee1

    Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter

    Jde chybový kód budíků (Instrument cluster), který se týká navigace (NAV SD). Víc by možná napověděla pořádná diagnostika. Pokud se nějaká z těch "drobností", o kterých píšeš, týkala budíků nebo navigace, tak hledej chybu tam. V každém případě řešení chybových kódů do tohoto fóra nepatří, to si řeš v příslušné sekci svého vozu.
  8. JayBee1

    PČR - Dechová zkouška

    No počkej, nestraš mě, já chápu §24/4 zák. 65/2017 Sb. tak, že pouze když odmítnu provést dechovou zkoušku a chci "krev", musím si to automaticky zaplatit: "Pokud bylo odborné lékařské vyšetření provedeno z důvodu odmítnutí orientačního vyšetření..." Pokud nadýchám a výsledek budu rozporovat s tím, že chci "krev", jejíž výsledek bude negativní, pak bych nic platit neměl. Viz §24/3 zák. 65/2017 Sb.: "... Neprokáže-li se přítomnost alkoholu nebo jiné návykové látky, náklady nese Policie České republiky..." Chápu to špatně? Mě právě ten systém přijde smysluplný. Zastaví mě PČR, nic nevymýšlím a dýchnu. Při pozitivním výsledku dýchnu v rozmezí 5 až 10 min. znovu, případně ještě potřetí. Pokud bude výsledek stále pozitivní, budu chtít odbornou zkoušku, která prokáže, že jsem nepožil. Smůlu mají trochu diabetici apod., kteří dřív rovnou odmítli dýchat a požadovali "krev". Teď prostě dýchnou jako všichni ostatní a "krev" chtějí až potom. Slušného člověka to sice připraví o čas, nikoliv ale o peníze.
  9. JayBee1

    PČR - Dechová zkouška

    To je podle mě největší problém současného zákona - staví na roveň orientační vyšetření přístrojem, který z principu své činnosti nemůže dokázat, zda je řidič pod vlivem, s odborným vyšetřením, které kombinací více metod skutečně vliv alkoholu prokazuje. Jinak je IMO zákon naprosto v pořádku a d-fens (včerejší motosmanův odkaz) to zbytečně hrotí, jako obvykle.
  10. JayBee1

    Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter

    lumirnavrat: Viz např. zde. Ve zkratce, XDS při rychlém průjezdu zatáčkou přibržďuje vnitřní kolo, čímž redukuje nedotáčivost za cenu ztráty části výkonu (ten se změní na teplo a prach z destiček/kotoučů). Při normální jízdě, která se předpokládá u běžných Fabií, se XDS vůbec ke slovu nedostane. Navíc, pokud je ve výchozím stavu u běžných modelů XDS vypnuté, může si za jeho zapnutí automobilka naúčtovat nějakou tu kačku za příplatkovou výbavu. Sečteno, podtženo, XDS můžeš klidně aktivovat. Pokud nejezdíš svižně, nejspíš ho nikdy nevyužiješ, ale když to auto umí, proč to nemít zapnuté. Jak už tu někdo psal, poté, co se ti bude autorizák hrabat v SW, budeš muset nastavovat tyhle věci znovu (vlastní zkušenost).
  11. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    Pozor, chybná funkce senzoru diferenčního tlaku (G450) ti může hodit jedničku do readiness kódu a pak neprojdeš technickou. Nový senzor je relativně levný, výměna jednoduchá, jen se nakonec musí pomocí diagnostiky přizpůsobit. Tady návod, tady jiný se creeny novějšího VCDS. Ostatní souhlas - regenerace řídí calculated, measured je jen pojistka a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že regenerace i se závadou G450 probíhají normálně. Když člověk ví, jak se measured běžně chová u jeho auta, je VAG DPF dobrým nástrojem mimo jiné právě i pro kontrolu správné funkce G450 - jak se hodnota začne chovat divně, bývá G450 na odchodu do křemíkového nebe. :)
  12. JayBee1

    Vnútorné tesnenie dverí

    Těsnění jsem měnil, palubovku jsem nevyndaval. Těsnění tam okolo ní šlo našťouchat. Jestli si dobře pamatuju, tak jsem začal právě tím místem okolo palubovky, aby se mi s těsněním líp manipulovalo, dokud je volné.
  13. Jestli to myslíš s domácím kódováním vážně a máš notebook s Windows, vyprdni se na mobilní aplikace a bluetooth adaptéry a pořiď si nejnovější kabel s VCDS. Tím kóduješ přímo, takže vyčteš z jednotek a nakóduješ téměř cokoliv a nemusíš řešit, která verze aplikace co na jakém autě zrovna umí nebo neumí. Aktuálně má téma nejpoužívanější aplikace 46 stran, to by tě mělo trknout. Jestli ti jde jenom o tuhle jednu věc a nic dalšího řešit nepotřebuješ, tak se domluv někým, kdo ti to udělá. Jednodušší věci už dneska s prominutím dělá každý, kdo má do pr..le díru. Jestli ale trváš na kódování mobilem, potom 100% funkční budeš mít např. přímo adaptér Carista. Další možnost je nákup adaptéru z CZ/SK distribuce, kde máš při nákupu po internetu možnost vrácení do 14 dnů bez udání důvodu.
  14. JayBee1

    dobrej magor ve Fabii

    Wittmann: Ano, to je možné. Nic to ovšem nemění na faktu, že za volantem nemá co dělat. Minimálně dokud se neznormalizuje a jestli je jeho emoční nestabilita a vysoká agresivita nezvratná, tak už nikdy.
  15. JayBee1

    dobrej magor ve Fabii

    Jde o akciovku s 50-99 zaměstnanci, která patří do skupiny dalších akciovek. Hádám, že majoritní akcionáři i dozorčí rada nejspíš nejezdí ve Fabiích s firemními polepy, takže pravděpodobně obchoďák nebo tak něco. Pokud byste se někdo chtěl dotázat, co tam zaměstnávají za magory, tak můžete tady: http://www.excon.cz/cs/kontakt/ Jestli je řízení součástí jeho pracovní náplně, tak bych neměl vůbec nic proti, kdyby o tu práci přišel, protože tohle na silnici nemá co dělat. Což se nejspíš stane tak či onak, protože jestli nepřijde na nějakou dobu o papíry, tak už fakt nevím. Že někomu párkrát za život bouchnou saze a udělá nějakou blbost, kterou by normálně neudělal, se stát může, ale to rozhodně nebyl tenhle případ. Tohle hovado by si nemělo zařídit hodně dlouho!
×