Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

JayBee1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    439
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

137 Výborná

O uživateli JayBee1

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

1 442 zobrazení profilu
  1. JayBee1

    Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace

    Jestli jsou ve výfuku saze, tak asi nebude DPF v pořádku. 19 g popela při najetých 250 tkm s původním DPF je nesmysl, ergo se v tom už někdo vrtal. - Naprostý základ je diagnostika. Nějaké chyby? - Jak se chová hodnota Soot Mass Measured před/po regeneraci? Na první pohled je divné, že Calculated ukazuje téměř prázdný DPF, zatímco Measured plný (více zde). - Jak se za jízdy chová hodnota High Pressure EGR Closing, hýbe se? Příště dej screen připojeného a aktivního VAG DPF, kde bude vidět verze SW motoru. I dieselgate SW má už několik verzí...
  2. JayBee1

    Alu kola

    Princip je jednoduchý - disk musí obsahovat specifikaci uvedenou v TP. Nevadí, když je na disku něco navíc. Nesmí tam nic z TP chybět. Podle TP musí označení disku obsahovat "6J x 15 ET38". Platí to pro disk "6J x 15 H2 ET38"? Ano, platí. Sedí šířka (6), patka (J), prolis (x), průměr (15) i zális (ET38). Konkrétní tvar hřbetu zde TP nevyžaduje, takže jestli tam bude H, H2, FH, CH nebo třeba EH2+, je úplně jedno. Protože na stejném řádku v TP je i rozměr pneu, tak jen podotýkám, že tam funguje velice podobná logika. Viz zde.
  3. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    goldman5: Někdo určitě ano – je v seznamu testovaných uživateli. Tzn. ačkoliv nepatří mezi přímo podporované (testované vývojáři), plná funkčnost aplikace na tomto motoru je potvrzena někým z uživatelů. Stačí takto? Jestli tě zajímá něco konkrétnějšího, musíš se konkrétně zeptat.
  4. JayBee1

    Kabeláž vo dverách a jej lámavosť

    Ano, mohl by to dělat mikrospínač v zámku, už se to tu minimálně jednou řešilo v jiném tématu, např. zde. Ad demontáž zámku - stáhni si dílenskou příručku "Karoserie - Montážní práce", v ní skupina 57 (Dveře vpředu/vnitřní součásti dveří/centrální zamykání), článek 1.11 (Demontáž a montáž zámku dveří). Budeš muset demontovat výplň dveří, k čemuž najdeš mimo stejné dílenské příručky další info viz můj předchozí příspěvek.
  5. JayBee1

    Roomster - světlo v kufru

    Myslíš tuto kabelovou průchodku? Pokud nechceš platit poštovné, prodají ti jí v jakémkoliv autorizáku, číslo dílu máš v odkazu.
  6. Pravda, to je potřeba zdůraznit. Carista adaptér je svým tvarem poměrně ojedinělý (viz tento obrázek) a některá auta mají opravdu okolo zásuvky zatraceně málo místa. Druhá věc je délka. Některá auta mají zásuvku pod krytem a pokud chce člověk s adaptérem jezdit, musí být tak krátký, aby se pod kryt vešel. Tady by mohl carisťácký narazit, protože je přecejen delší než ty malé čínské. Můžete někdo potvrdit/vyvrátit, že se Carista adaptér vejde pod kryt Fabie II?
  7. JayBee1

    Termostat

    Jj, na okreskách se teď dá olej sotva dostat na 80 °C, to už musí být nějak členitější terén nebo nějaké předjetí a pak to při šolíchání hned chladne. Ale na dálnici by 90 °C neměl být problém. Jestli se voda pořádně nezahřeje, tak chladí olej víc než je zdrávo a protože je chladič oleje v okruhu v podstatě hned za čerpadlem, jde chladný olej do celého motoru, což dlouhodobě není dobře.
  8. PyroSVK: Mám dva adaptéry se stejným výsledkem ELM327 Identifieru a běží na nich jak Carista, tak VAG DPF. Mám i jeden s takovýmto výsledkem, na kterém Carista nejde, ale VAG DPF ano! Zkus ho reklamovat a vyměnit za jiný. Nefunkčnost VAG DPF určitě není typem adaptéru.
  9. JayBee1

    Kabeláž vo dverách a jej lámavosť

    Dělal jsem to večer venku potmě, takže pořádné fotky nemám. Ale není to žádná raketová věda. Jestli jsi aspoň průměrně manuálně zručný a technicky zdatný, dáš to bez problémů. Stáhni si dílenskou příručku Karoserie - montážní práce. Tam máš postup demontáže výplně dveří. Navíc tu o tom máme i vlákno a v něm odkaz na článek s popisem, fotkami, potřebným nářadím atd. Zbytek dobře shrnul Jarda-k. Jen ještě dodám, že po sundání dveřní výplně není od věci si ještě před demontáží původní svazek nafotit, ať potom případně zbytečně nespekuluješ, co jak mělo být, kudy vést a tak. Jednotlivé konektory jsou odlišné, takže špatně zapojit nic nemůžeš. Opravdu není potřeba se toho bát. Správný svazek si můžeš sám najít po registraci podle VIN na skoda-dily.cz, kde pořídíš i případné příchytky. Nebo by ti měli podle VIN říct správné číslo dílu v jakémkoliv servisu Škoda.
  10. JayBee1

    svítící kontrolka stále otevřených dveří

    Twisted, jestli to nedělá mikrospínač v zámku, další na řadě je kabelový svazek v průchodce. Jestli průchodka na straně auta netěsní, může to dělat i konektor. Na straně auta průchodka dole drží napevno a nahoře je zacvakávací zobáček, který je potřeba povolit odtlačením směrem od husího krku, tedy nahoru, potom vytáhnout vrchní část a teprve potom jde vyháknout spodní pevná packa. Když to budeš rvát silou bez odtlačení, můžeš zobáček zlomit (viz druhý obrázek)!
  11. JayBee1

    Neoriginální radio

    Nedodals žádné informace o rádiu (výrobce, typ), ale nejspíš to bude na detekci stavu ruční/parkovací brzdy. Některá rádia mají kvůli bezpečnosti některé funkce zablokované, pokud je auto v pohybu (klávesnice apod.). Že auto v pohybu není, zjišťuje rádio právě pomocí kontaktu "brake", který se myslím připojuje na napájecí drát spínače ruční brzdy.
  12. JayBee1

    svítící kontrolka stále otevřených dveří

    Bez maxidotu to jde vyčíst jedině diagnostikou.
  13. JayBee1

    Neoriginální radio

    Jasně, může být. Také mám couvací kameru napájenou trvale (nahrávám ji). Ano, přesně tak, jde o drát "od žárovky" zpátečky. Rádiu to nic neudělá.
  14. JayBee1

    Neoriginální radio

    Ten "signál" je prostě palubní napětí a obvykle se bere od světla zpátečky. Analogové drátové kamery k tomu často mají zvláštní kablík s dodatečnou žílou, viz např. červené cancourky zde nebo zde. U bezdrátu se holt musí natáhnout kablík zvlášť a potom lze uvažovat místo tažení zezadu od světla i o napojení se na svazek někde vepředu.
×