JayBee1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    350
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Popularita

100 Výborná

O uživateli JayBee1

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

695 zobrazení profilu
  1. Určitě. Ani vyhledávání ho nenajde. Edit1: O několik minut později už to funguje. Edit2: O chvilku později už to zase nejde. Asi nějaké problémy na serverech.Tak holt trpělivost a zkoušet...
  2. Hledáš tzv. S-kontakt - ve spínačce by to měl být kontakt 86s, v pojistkovém boxu pod volantem pojistka č. 19. Vše už se řešilo zde, máš to tam i s fotkou spínačky a odkazem na schéma. Založil jsi duplicitní téma, což je proti pravidlům fóra.
  3. Stáhni si dílenskou příručku, po rozbalení jdi do složky převodovky, otevři příručku pro DSG, nalistuj opravu skupiny 34 - "ovládání, skříň", kapitolu "ovládání řazení" a tam už najdeš "demontáž a montáž krytu ovládání řazení" a "demontáž a montáž hlavice ovládání řazení". Máš to tam rozepsané krok po kroku i s obrázky.
  4. Mám nějaké nové poznatky k 2.20.7 - v sobotu se mi spustila aktivní regenerace, tam vypadalo všechno normálně, ale když skončila aktivní fáze, ikonka víc zčervenala a byla takhle výrazná celou dobu do ochladnutí DPF, kdy zase normálně zešedla. U 2.17.6P byla ikona pořád stejná, jenom zmizel symbol hodin a DPF. Jinak u 2.17.6P se mi stávalo, že přestala komunikovat s adaptérem a musel jsem restartovat telefon. 2.20.7 to ještě neudělala (ťuk, ťuk), tak uvidíme.
  5. Dneska se bohužel šetří na všem. Origo Economy je proti baterce z výroby údajně kapku ošizená na olovu. Jenže Bosche a Varty jsou na tom ještě hůř! Těžko říct, nakolik se dá věřit testům, který si dělala ŠA, ale jestli je ten test odolnosti proti cyklickému zatížení jenom z poloviny pravdivý... Škoda Economy je jistota (samozřejmě s příplatkem za "značku"), jinak platí příspěvek standavfr z 1. strany, tzn. buď Exide, nebo to nejlevnější.
  6. Základ je diagnostika, potom se dá teprve laborovat. Jaké chyby hlásila diagnostika před výměnou vstřiků? Co píše teď?
  7. Viz dílenská příručka Karoserie - Montážní práce, skupina 58, bod 1.8 Demontáž a montáž pouzdra kliky, 1.9 Demontáž a montáž pouzdra zámku - Facelift (strana 41 příručky, 49 v pdf) a 1.10 Demontáž a montáž kliky dveří (strana 42 příručky, 50 v pdf). Jestli to "plastové kolečko" není krytka, po jejímž vypáčení se teprve dostaneš k aretačnímu šroubku pouzdra a pomocí přípravku T10389 (nebo samodomo náhrady, nic s čím by si kutil neporadil) k pojistce pouzdra...
  8. Funguje. Mimo menších fontů jsem ale zatím žádný rozdíl ve funkčnosti nezaznamenal a starší verze s většími fonty se mi líbí víc. Zatím dám novější verzi šanci, uvidíme. Vlevo 2.17.6P, vpravo 2.20.7.
  9. Ale vůbec ne, naopak, každá zkušenost dobrá a tím víc, když je od fochu. Že má každý svou pravdu je přece normální - různí lidé jezdí různě, v různých autech, na různých místech, za různých podmínek a logicky mohou mít různé zkušenosti. Ostatně sám se odvoláváš na zkušenosti od lidí. My tady snad nejsme lidi? Já ti neoponuju. S tím, že "jen blbec si myslí, že když má prémiovku, nic se mu sestane," naprosto souhlasím. Což ale nemění nic na faktu, že stejně hloupá je představa "já jezdím opatrně, mně se nemůže nic stát." Prostě jsou to extrémy a realita je opět někde mezi, ostatně jako vždycky. No a k těm testům - je třeba je brát s rezervou, ale pokud nějaká pneu okupuje čelní příčky ve všech testovaných rozměrech napříč všemi trhy a zároveň je vysoko hodnocená uživateli, tak prostě JE opravdu tak dobrá. Což je třeba případ 15degrenem zmíněných Michelinů CrossClimate. Jestli stojí za tu investici, si musí zhodnotit každý sám.
  10. Ono je to ještě trošku jinak - obecně se u letních skutečné rozdíly mezi prémiovou a slušnou levnou pneu projeví, až když je tlačená k hraně. U zimních se už rozdíly mohou za specifických podmínek projevit podstatně dřív a pro celoroční to platí dvojnásob. Co říká cosby, se dá říct i opačně - jen blbec si může myslet, že když ubere, tak se nikdy nedostane do krizové situace, kdy vyšponuje pneumatiky na hranu jejich možností. Obvykle totiž nejsme na silnici sami. No a tady narážíme na to štěstí, o kterém píše 15degren. Prostě když má člověk ten pech, že narazí na silnici na vola, blbě mu skočí zvěř nebo padne šutr či strom před auto (stalo se mojí ženě), potom může nesjetá prémiová pneu uchránit člověka od značné škody nebo i znamenat rozdíl mezi životem a v lepším případě smrtí. Ať si to každý přebere po svém. Za mě radši nešetřit, což ale neznamená nutně kupovat vždycky to nejlepší a už vůbec ne nejdražší. Spíš nešetřit za každou cenu. Pro toho, kdo jezdí ostře, by měly být prémiové pneu povinností. Závodníky na 10 let starých pneu bez vzorku bych věšel za koule do průvanu.
  11. To jako najednou z ničeho nic? Nebo jsi pořídil jeté auto a zjistils to až následně? O jaké světlomety jde? Klasické dvoužárovkové pevné (čevené auto uprostřed), dvoužárovkové dynamické (černé auto vpravo), nebo jednožárovkové Monte Carlo (bílé auto dole)? Podle toho může být řada různých příčin a jejich kombinací...
  12. Odešla mi originál baterie 61 Ah, tak jsem objednal ze škoda eshopu Economy 61 Ah za 2237 Kč. Včera jsem si ji byl vyzvednout v autoru - výrobce je Exide a platil jsem 1965 Kč. To jsem z toho jelen. Jinak baterie má rozměry 242x175x190 mm a v držáku je po obou stranách 1,5 - 2 cm místa. Hádám, že 278x175x190 mm by se tam vešla, ale neměřil jsem to.
  13. Jestli myslíš spínač tlaku oleje, tak ten je na hlavě zezadu vpravo (když stojíš před autem pod zvedlou haubnou).
  14. Číňan v parametrech lže, až se mu od huby práší. Tady by měly být použité Philips Luxeon Z ES LXZ2-5770 (5700 K) nebo LXZ2-6570 (6500 K) - při 3V, 700mA a 85°C je typický sv. tok čipu 240 lm a efektivita 125 lm/W (datasheet zde). Žárovka H7 má normovaný světelný tok 1500 lm. Jak si asi v porovnání s klasikou povedou LED náhrady s cca stejným světelným tokem? To by chtělo foťák na stativu, nastavit clonu a čas napevno a udělat fotku s žárovkami a potom s LED. Mám chuť něco na Alíku objednat a otestovat. Jenže u projektorů s natáčením existuje u čínských ballastů nebezpečí, že odejde jednotka v reflektoru... Hmm, petrolejky... Co by potom měli říkat vlastníci předface clonkových projektorů se špinavou čočkou.
  15. Nechápu, sám říkáš, že máš DPF zničený, protože se ho někdo pokusil vylágrovat. Potom se není čemu divit, že senzor diferenčního tlaku hlásí chyby. Jestli chceš mít auto v pořádku, bez budoucích problémů na emisích, nákup nového DPF a odstranění případného upraveného SW tě stejně nemine. Mimochodem, nový economy DPF stojí 13 tKč. Podmínkou je dát "protiúčtem" starý, což nevím, jestli platí i pro poškozený. Nevidím důvod, proč by tohle muselo mít vlastní téma a nemohlo být v tématu 2.0 TDI CR DPF (103 kW).