Jump to content

JayBee1

Uživatel
  • Posts

    543
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

JayBee1 last won the day on May 12 2016

JayBee1 had the most liked content!

Recent Profile Visitors

2,600 profile views

JayBee1's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

176

Reputation

  1. Jo, bez fotek z místa a času nebo bez kamerového záznamu to nejspíš bude problém. Uvidíme. Vyboulení boku pneu není nic divného, sám jsem to kdysi zažil a to v obci při pravděpodobně mnohem nižší rychlosti. Jakmile jde náraz k jedné straně a nemůže se roznést na celou pneu, je to raz dva. Pořád lepší než u nízkoprofilových pneu s tvrdou bočnicí, kde sice pneu třeba vydrží, ale ráfek má potom v lepším případě jenom tvar brambory. Mimochodem, že je ráfek ok, nemusí být pravda. Tím víc, jestli jde o liťáky. To se pořádně pozná až na vyvažovačce, jestli v místě nárazu kapku nehází. Až se bude měnit pneu, nechal bych všechno pořádně zkontrolovat a pokud pojišťovna správce komunikace uzná jeho odpovědnost i přes dle mého soudu nedostatečné prokázání, poslal bych za ní nejen cenu pneu a geometrii, ale i případnou opravu kopnutého kola, která taky není zadarmo.
  2. Osobní zkušenost nemám, ale musím se zeptat. Byl výmol označený? Pokud ne, to je první dobrá zpráva a důležitá. Jestli byl označený a to třeba jen obecně značkou A 7a s doplňkovou značkou E 13 určující délku úseku, která mohla stát i několik km před tou "tvou" dírou, jsi bez šance. Zastavils a máš fotky z daného místa a času? Nebo ještě lépe volals PČR? Pokud ano, to je druhá dobrá zpráva. Pokud jsou splněné tyto předpoklady, napsat žádost o náhradu škody a poslat doporučeně/datovkou/mailem na podatelnu obecního nebo krajského úřadu, podle toho, čí je daná silnice, ti moc času nezabere, takže proč to místo psaní do diskuse rovnou neudělat? Jinak přesně toto řeší připojištění Výmol od Kooperativy a připojištění ráfků a pneu od Uniqy. Ty si to v klidu vyřešíš se svou pojišťovnou a ta se pak případně může s viníkem handrkovat.
  3. @BeardedMan Adaptér je jenom prostředek pro standardizovanou komunikaci a funguje všude stejně, koncernové vozy s CAY motory nevyjímaje. Jiná věc může být podpora konkrétního motoru v konkrétní aplikaci, ale to sem nepatří a je to případně potřeba řešit v tématu dané aplikace. Asi jsi špatně hledal, protože funkčnost jsem tu řešil hned několikrát, např. zde (viz můj podpis - Roomster 1.6 TDI má CAY motor). Pokud ti jde o rozměrovou kompatibilitu pro trvalý provoz, tak pod kryt zásuvky/pojistek F2/Roomsteru se spolehlivě vejdou krátké čínské adaptéry, jako např. tento.
  4. Je pravda, že ptačince mohou být dost agresívní a obzvlášť při dlouhodobějším působení během letního střídání teplot mohou být docela slušná žíravina, která dokáže poškodit i bezvadný lak, natož třeba fóliový polep. Tady jsi hádám bez šance.
  5. Černý humor bezvadně pomáhá ventilovat stres. Docela se mi líbí ta naše česká povaha, kdy i v nejhorších chvílích a z nejhorších věcí si umíme udělat "prdel". Možná právě díky tomu se obvykle hned ze všeho nehroutíme. Abych přispěl svou trochou do mlýna, tak v listopadu 2015 mě rozsekala nádherná jazyková hříčka, kdy se spolu baví dva pařani: "Co Paříž?" "Counter-Strike" Jo a kontrolní otázka: Jestlipak víte, jaký je rozdíl mezi černým a morbidním humorem? Černý humor, je deset malých dětí v popelnici, morbidní humor je jedno malé dítě v deseti popelnicích. ;)
  6. Držte se laskavě tématu, tady se řeší aplikace. Věci okolo motoru si řešte v příslušné sekci.
  7. Tak to je nesmysl už z principu - když se musí stříkat nafta navíc do výfuku, spotřeba musí být naopak nepatrně vyšší. Na druhou stranu PP je stejně kecálek, který operuje vypočtenými čísly, tak je to asi jedno. Ať si píše, co chce.
  8. Můj čínský klon VCDS 18.9.1 má v jednotce 61 dokumentované pouze dva kanály a ani jeden z nich není Start/Stop. Kanály jsem tedy prošel a podobnou hodnotu má uloženou pouze kanál 21 a to konkrétně 09 20 00. Ostatní kanály mají uložené hodnoty úplně jiného formátu, takže si dovolím říct, že kanál 21 je ten správný. Vzhledem k tomu, že tam mám uloženou jinou než avizovanou hodnotu, jsem se do ničeho dalšího nepouštěl.
  9. Co myslíš tím nelze povolit? To jako vytáhnout ze stropního úchytu? Je zaseklý v zatažené poloze?
  10. Připadá mi to úplně v pohodě. Soudě z fotek tomu autu nic není.
  11. Když jsem to začal číst, hned mi nedošlo, kolikátého je...
  12. Myslím, že stačí na internetu vyhledat frázi "ředění G12", ale je to i tady na fóru, namátkou třeba zde. Dej G12/+/++ v ředění: 2:3 = -27 °C (obvykle stačí, ale jeden nikdy neví) 1:1 = -38 °C (pokud auto jezdí v zimě po vrškách hor nebo máš prostě strach z velkých mrazů, zkrátka jistota) 3:2 = -55 °C (v našich podmínkách zbytečné) Nebo si kup už hotovou směs G12evo do -35 °C. :)
  13. @PepeSpeed Myslím, že už se to tu někde řešilo - předface má myslím CAN 1.6, face CAN 2.0, tzn. fungovat to bude leda s převodníkem a s něčím tam byly tuším problémy. Snad se zobrazením parkovacích senzorů na rádiu nebo se zobrazováním informací z rádia na maxidotu, něco takového. Zkus tady trochu pohledat.
  14. Pokud je to po výměně, nejlépe opakované, je G450 nejspíš v pořádku. Potom bývá problém obvykle v kabelu. Někdo tu někde psal, že ty tenké drátky na straně konektoru rády uhnívají a někdo snad měl dokonce káblík překousaný. Mohl být načatý a manipulací při výměně snímače se vedení přerušilo úplně. Takže zkus zkontrolovat vedení. Kdyby nic jiného, vyloučíš jednu z možností.
  15. Jednoúčelovost VAG DPF je svým způsobem výhoda - díky tomu není vybíravý na adaptér. Zatímco komplexní aplikace (Carista, Carly, Car Scanner...) potřebují adaptér v1.5, VAG DPF chodí doslova s čímkoliv, co jsem mu kdy podsunul, např. s ořezaným v2.0 adaptérem s takovýmto výsledkem (SU2020 výše kecá). Protože adaptér nechávám trvale zapojený, přidám i druhý poznatek - zdaleka ne všechny to skutečně bez problému zvládají a zrovna složitější dvojdeskové adaptéry dělají problémy víc než ty jednoduché šmejdy, na kterých komplexní apky nefungují. Shrnuto, podtrženo - běhá na všem, je intuitivní, přehledný a docela pěkný, cena víc než rozumná, za mě je VAG DPF na průběžné monitorování stavu DPF nejlepší. :)
×
×
  • Create New...