Jump to content

JayBee1

Uživatel
  • Content Count

    465
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

JayBee1 last won the day on May 12 2016

JayBee1 had the most liked content!

Community Reputation

144 Excellent

About JayBee1

Recent Profile Visitors

1,678 profile views
  1. Pozor, objednal jsem obložení kufru z wolrdparts.cz podle chobottem výše uvedených čísel 1S086742782V a 1S086742882V - nepřišly boční koberce, ale velké panely z tvrdého plastu, které vypadají, jakoby patřily na dvojmístnou verzi VW Up!, nebo jestli to takhle má třídvéřko, nevím, ale na pětidvéřko Citigo nejdou!
  2. @Dodi 15 Co píšeš, jde sice nakódovat, jenže takhle se to nechová. Určitě nemusíš mít kvůli otevření kufru klíček v zapalování, což je fakt pruda. Edit: Ty ne, ale tazatel psal, že musí "2. zapnout zapalování(!)". To při zapnutém dvojitém zamykání není potřeba. @micka Já bych to vzal do autorizáku. Sice to bude něco stát, ale když tam člověk nenatrefí na blba, tak by si s tím měli poradit. Jak píše DušanV, vždycky mají možnost nahrát do jednotek aktuální SW dle VIN, což často pomůže. Mě takhle svého času vyléčili natáčecí světla na Roomsteru, se kterými si ani odborník na kódování nevěděl rady.
  3. To se sice řešilo, ale mezitím technika zase poskočila. Teď jsou k sehnání LEDky s menšími chladiči a ani uchycení už není problém, viz obrázky, snáz se seženou neutrálnější odstíny bílé... Já mám natáčecí, takže mám smůlu, protože v pravém světle vadí chladič při vytočení světla doprava, ale do světel bez natáčení by se určitě něco vešlo. Zkoušel jsem tyto. Kdyby měl někdo zájem otestovat, jsou k dispozici.
  4. @malé zvíře Omyl, pojištěnému viníkovi to bude u spodní části zad, protože se vše zatáhne z jeho povinného ručení. Leda by jel pod vlivem apod. Jinak ho bude trápit jenom případný postih za porušení zákona, na který nemáš ani nejmenší vliv. @Daveh Automaticky nepůjde určitě nic, náhradu jakékoliv újmy je třeba nejprve uplatnit. V případě jednoznačně zaviněné dopraví nehody se bude vše (tzn. i výše řečené) řešit z povinného ručení viníka. V případě nehody v zahraničí si na ČKP vyhledej, kdo ji u nás zastupuje, a s ním potom budeš své nároky řešit. Rakouskou Allianz s naší Allianz, Donau s Kooperativou, Ergo s Dekrou CZ, Euroherc s Generali, Garantu s Avusem... Teprve kdyby nebyla s pojišťovnou/zástupcem kloudná řeč, přijde na řadu soud. V případě požadavku na odškodnění za psychickou újmu je potom soud téměř jistý - bez rozhodnutí soudu ti jednoduše nikdo nic nedá.
  5. @Pe Ťo Ne, prostě ECU motoru zrovna z nějakého důvodu EGR zavřela. Určitě to tak nemáš pořád - zapni si automatický update (viz zde) a zjistíš, že se hodnota uzavření EGR během cesty hýbe. Jinak hodnoty vypadají být v pořádku.
  6. @Grooverider Nepoškodíš. Výměnu snímače případně zvládneš jednoduše svépomocí, viz zde (O2 ?) nebo novější a podrobnější zde (F2/R CAYC).
  7. Tohle se řešilo o pár stran zpět. Už lze vývojáři zaplatit, aniž by musely být v Googlím účtu uloženy údaje o platební kartě? U F2/R CAYC konečně zase všechno zobrazuje bez chyb. Vlevo 3.2.0, vpravo 3.3.0: @marspk Je to přesně jak píše Wlady1980 - první je pasivní regenerace (všimni si teplot hodně přes 300 °C), třetí aktivní regenerace. Na to ses ale nemusel ptát tady, stačilo se podívat do nápovědy v aplikaci, kde je vše detailně popsáno i s obrázky:
  8. @Rbk151 VAG DPF funguje skoro na všem, protože toho moc nepotřebuje. Běží např. i na tomto. Problém je, že na tvém adaptéru pravděpodobně nebude fungovat Carista a podobné komplexnější aplikace.
  9. To jako za práci? Protože jestli to celé stálo 2 tKč, tak to určitě nebyla výměna, ale jenom lokální oprava poškozených drátků. Tzn. závada se může zase brzy objevit na jiném drátku z kabelového svazku nebo, v závislosti na kvalitě opravy, i u stejného.
  10. DP jsou zde: https://forum.skodahome.cz/topic/131796-dílenská-příručka-a-učební-pomůcky-fabia-ii-roomster/?do=findComment&comment=2021188 Před a po faceliftu je rozdílný hardware, takže úplně stejné to určitě nebude.
  11. Asi v pořádku. Zdá se, že borec chápe, že se choval jako hovado, a jestli sám, bez donucení, neřídí a chodí k psychologovi a navíc z rozhodnutí soudu několik let nesedne za volant, potom už snad nebude hrozbou. Samozřejmě to může být účelová přetvářka, ale buďme optimisté.
  12. Přesně to samé řešila někdy před rokem či dvěma kolegyně a zjistili jsme, že druhý klíč normálně funguje, takže nejspíš v háji mikrospínač tlačítka odemykání prvního klíče. S jistotou to nevím, protože když zjistila, že druhý klíč funguje, přestala to řešit.
  13. @marspk 1.) To už se v tomto vlákně řešilo, hledej, čti. 2.) Dodržuj pravidla fóra a necituj bezprostředně předcházející příspěvek!
  14. Marrtinek477: Ujasni si, co vlastně chceš. Píšeš o havarijním, spoluúčasti a pak sem dáš odkaz na povinné. U havarijního je spoluúčast 5 tKč (u většiny pojišťoven 5 %, min. 5 tKč) normální střed. Řada lidí, co nemají hluboko do kapsy a neškodí, si naopak sjednává súč vyšší. Pokud chceš súč nižší, indikuje to, že často škodíš (což sám píšeš) a většina pojišťoven tak na tebe bude koukat. Konkrétně třeba u Allianz či České pojišťovny je nárůst ceny při nízké súč obrovský - prostě potenciální škodiče nechtějí. U Kooperativy už běžně nižší súč ani nesjednáš! Z trochu větších pojišťoven má zatím laxní přístup ke súč ČSOB pojišťovna, která ani nenabízí větší súč než 5 %, min. 5 tKč. Příplatek za 3 %, min. 3 tKč nebo fixní 2 tKč bez procentulání složky je potom velmi malý až směšný. Kde Allianz za fix 1 tKč nebo Česká za 1%, min. 1 tKč navyšuje o tisíce, tam ČSOBP za fix 2 tKč navyšuje o stovky. S likvidací u nového Directu zatím žádné praktické zkušenosti nemám. Triglav byl hrůza, ale to je minulost. Neodpustím si ještě jednu poznámku. Webové srovnávače jsou pofidérní nástroje pro akvizici klientů. Proč musíš povinně vyplnit mail a telefon, když nechceš "akční neveřejné nabídky", hmm? Online srovnávače/sjednávače obvykle neumožňují větší individualizaci smlouvy, viz výše zahrnutí nestandardní/mimořádné výbavy apod. Samozřejmě člověk neznalý či nepozorný může přehlédnout u levných nabídek některých pojišťoven špeky typu územní rozsah ČR (přičemž pak nabourá pár kilometrů za hranicemi) nebo povinné ručení se spoluúčastí atd. Pojišťovnám to samozřejmě vyhovuje...
  15. Nebo ještě líp zaškrtnout v nastavení "Enable auto-update function on start". Jelikož "Auto connect on start" je myslím zapnuté ve výchozím stavu, stačí VAG DPF spustit a všechno jede automaticky. Pokud by bylo potřeba z nějakého důvodu auto-update vypnout, potom stačí ťuknout na obrázek filtru...
×
×
  • Create New...