Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

JayBee1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    401
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

116 Výborná

O uživateli JayBee1

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

1 172 zobrazení profilu
  1. JayBee1

    Hučení ventilátoru topení

    Celkem logicky ti jde vždy to, co máš nastavené. Vzduch buď nuceně žene ventilátor, nebo jde jenom náporem, ale polohu směšovacích klapek určuješ ty nastavením teploty. Nějak nechápu, proč by to mělo být jinak.
  2. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    Hmm, 0 °C na výstupu z DPF - to měl teď v těch třicítkách auto v mrazáku? Jelikož je CUNA v podporovaných motorech, tak tohle rozhodně normální není. Mně se to nelíbí. Minimálně bych se podíval, jestli je v pořádku readyness...
  3. JayBee1

    Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter

    Redfish: To vypadá na zakázané oprávnění k nákupům v Caristě. Nevím, kde to v EMUI je, hledej v nastavení něco jako Oprávnění aplikací, Správce oprávnění nebo tak nějak.
  4. Xanticek4400: Nemusí. Např. většina lidí, co ho používá na průběžné monitorování DPF, ho vůbec nevyndává. Je možné, že si adaptér něco málo bere i u vypnutého auta, takže by ho asi mělo smysl vyndat, pokud by auto dlouho stálo a nebylo na dobíječce. Jinak nevidím důvod na něj vůbec sahat. Na druhou stranu, pokud bych ho použil jednou za uherák na načtení chyb, bylo by zbytečné, aby byl pořád připojený. To jsme se ale dostali od nákupu vhodného adaptéru někam trochu jinam...
  5. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    Ovce: Jo, to bude asi ono, jenom u mě na to, zdá se, nemá vliv telefon, ale adaptér. S v1.5 výpadky, s v2.1 bez problémů. Tys adaptéry neměnil, používáš pořád stejný?
  6. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    Také se vám stává, že se po chvíli přeruší komunikace s OBD a aplikaci je potřeba úplně restartovat (ukončit, vyčistit z paměti a znovu spustit)? V průběhu času jsem koupil několik levných malých/krátkých BT adaptérů z Číny a u obou adaptérů v1.5, na kterých funguje Carista, dochází při běhu VAG DPF k chybám v komunikaci. Někdy to funguje docela dlouho, takže se výpadek při kratších jízdách ani neprojeví, někdy to ale vypadne už po pár minutách nebo dokonce už po několika sekundách. Mám ale jeden pro Caristu nevhodný adaptér v2.1, na kterém ovšem běží VAG DPF bez problémů. Zapnu, jedu přes celou republiku a aplikace celou dobu šlape. Tak nevím, možná je to jenom náhoda, možná jsou oba v1.5 vadné... Vaše zkušenosti?
  7. JayBee1

    Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW

    Začal jsem používat PHM & náklady - moc šikovná apka (díky Malta).
  8. Potkala mě při nájezdech nad 150 tis. km poměrně obvyklá závada, kterou lze snadno řešit svépomocí, tak se podělím o návod. O co jde? Při jízdě po dálnici začalo blikat žhavení. Motor ale normálně běžel, do nouzáku naštěstí nepadal a žádná další kontrolka se nerozsvítila. VAG DPF ukazoval obvyklé otevírání EGR a regenerace DPF normálně probíhaly. Diagnostika vypsala 2 chyby snímače diferenčního tlaku: 7397 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2454 00 [032] - Short to GND Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 16820 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 1. Výměna Snímač se nachází vlevo vedle motoru, je velice dobře přístupný a výměna je velice jednoduchá. Je potřeba torx T30, kombinačky a plochý šroubovák. Já jsem podle VIN objednal prvovýrobu Bosch na skoda-dily.cz za 800 Kč, originál stojí 1437 Kč a autorizovaný servis si za výměnu v mém případě účtuje 1700 Kč. vyháknout plastový držák snímače, snímač z něj odšroubovat (torx) a držák odložit stranou odpojit konektor (je potřeba přizdvihnout zobáček držící konektor na snímači, k čemuž lze použít menší plochý šroubovák) stáhnout svorky obou hadiček o cca 2 cm dolů pod tělo snímače (kombinačky) stáhnout hadičky ze snímače (tahem to moc nejde, lepší je odtlačit plochým šroubovákem) nový snímač namontovat opačným postupem 2. Přizpůsobení Po výměně je potřeba nový snímač přizpůsobit a smazat chyby. Já jsem použil obvyklý VCDS: vybrat jednotku "01-Engine" vybrat "Basic Settings - 04" zvolit adaptaci diferenčního senzoru a potvrdit - téměř okamžitě by měla naskočit vedle tlačítka potvrzující hláška, poté se vrátit zpět vybrat Fault Codes - 02 a smazat chyby ukončit VCDS, odpojit kabel, vypnout zapalování minimálně na 10s Případné jedničky z readyness kódu zmizí po nastartování motoru.
  9. JayBee1

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    Soot = saze Ash = popel Spalováním nafty a malého množství oleje (jehož spalování nelze zabránit) vznikají saze, které se usazují v DPF (Soot Mass). Při regeneraci drtivá většina sazí shoří a zůstane jen malé množství nespalitelného popela, z nějž má významnou část na svědomí právě olej. Odtud Oil Ash = olejový popel (nikoliv tedy popílek v oleji nebo saze v oleji). Význam jednotlivých hodnot už se tu několikrát řešil, např. na str. 3 a 4. Místo opakovaných dotazů a odpovědí na totéž doporučuji napříště pročíst téma.
  10. JayBee1

    Kabeláž vo dverách a jej lámavosť

    Přidávám se do klubu. Před odjezdem na dovolenou jsem pro jistotu připojil auto na diagnostiku a jednotka 09 vypsala: 03301 - Response Closing Status of Drivers Door 008 - Implausible Signal - Intermittent Sundal jsem manžetu, tenký zelený držel jen na bužírce (po jeho opravě a smazání chyby už znovu nevyskočila), u několika dalších koukala z bužírky měď, ale zatím všechno drželo, a prakticky u všech byly vidět příčné praskliny bužírky. Čekat, jak to bude postupně odcházet a opravovat to IMO nemá smysl, objednám a vyměním celý svazek.
  11. JayBee1

    Můžu zveřejnit video z autokamery?

    Samozřejmě v praxi to tak bude většinou fungovat, ale tvrdit, že když to není veřejné, tak nic neporušuješ, je zjednodušení vedoucí k omylu. Pokud předáš něčí citlivé údaje bez jeho souhlasu nebo jiného právního důvodu třetí osobě, je to samozřejmě protiprávní, přestože nedošlo k jejich zveřejnění. Jen je tam o několik řádů nižší pravděpodobnost, že se v tom bude někdo šťourat.
  12. JayBee1

    Swing + MDI jednotka

    Pokud se někdo potká se stejným problémem, bude hledat na netu řešení a najde tohle téma, příspěvek "vyřešeno" mu určitě ohromně pomůže. Nechtěl by ses podělit o to JAK to bylo vyřešeno? I kdyby to byla úplná hloupost, pořád je to lepší...
  13. JayBee1

    Poškrábaný světlomet

    Je to vůbec povrchové? Připomíná to praskliny od teplotního šoku nebo něco takového. Tomu by ostatně odpovídal i vznik "z ničeho nic"...
  14. JayBee1

    Tempomat (předfacelift FII, R)

  15. JayBee1

    Originál Parkovací Senzory

    Auto má jenom jeden pípák v B sloupku za řidičem. 3D zvuková signalizace by sice byla fajn, ale to bychom v téhle cenové kategorii chtěli už moc.
×