Přejít na obsah

Milhouse

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Milhouse

  • Narozeniny 1.7.1979

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    315948116

Návštěvy profilu

1 289 zobrazení profilu

Oznámení Milhouse

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Přidám svoje zkušenosti - třeba pomůžou. Mám 1.4MPi 50kW, hatchback, rok 1999. Najeto 115000 většinou po silnicích 1. třídy. Jezdím stylem "na spotřebu" - občast dost extrémně - takže i za 4,2l/100 (viz. Economyrun - kdyby si snad někdo chtěl rejpnout :-)). Běžně jezdím za 5,5l/100, přes 6l/100 neumím (samozřejmně na delší trati). Auto je na tenhle styl zvyklé, takže BYLO poměrně líné (ve srovnání se stejným firemním, které jezdí v jiném režimu). "Bylo" jsem napsal, protože po chipování u CIMBU auto ožilo, zklidnil se chod motoru - srovnal bych ho teď s 1.4/55kW s kterým jsem taky pár km najel. Suma sumárum - kdybych znovu kupoval, jdu do 1.4MPi. A proč? Ekonomika provozu - tj. benzín + údržba, na kterou není nutno jezdit do autorizovaného servisu - zvládne to zpravidla i šikovnej "garážovej krtek". Prošel jsem si ale i častými nemocemi tohoto motoru - výměna těsnění pod hlavou, škubání při volnoběhu i v tahu - odstraněno chiptuningem, chrastění rozvoďáku - zatím neřeším. Kromě motoru i výměna ložisek předních kol, potíže se stabilizátorem, prasklá PP pružina. Díky šetrnému provoznímu režimu mám po 9 letech provozu stále původní kotouče, brzdové destičky i výfuk!!! Přeju hodně štěstí při výběru!
  2. Našel jsem na netu firmu BÖHM, která vyrábí střešní nosiče a prodává i jiné značky. Máte s nimi někdo nějaké zkušenosti? Byl jsem se tam podívat a prodavač zkritizoval firmu HAKR (hlavně nosiče na kola) a pochopitelně vychválil to svoje. HAKR prý má problémy s korozí, oni na to dávají elektroforézu. Přemýšlím jestli koupit nosič na krátkou Fabii do přípravy ve střeše nebo pod okraj střechy aby se to dalo dát i na kombika.
  3. Píšu sem, protože to sedí k nadpisu. U fabie 1,4/50kW se mi projevuje poškubávání (vynechávání) motoru při zatížení v nižších otáčkách (kolem 2000). S postupem času se to objevuje častěji. Nejvíc je to při razantnějším sešlápnutí plynu po předchozím brzdění motorem. Když je auto studené, nedělá to. Zdá se mi, že přechodová oblast z nízkých otáček taky už není co bývala :-). Kde byste hledali problém? Doporučili byste mi navštívit Cimbu v Sukoradech - dělá i takovéhle opravy? Škrtící klapku jsem čistil - stylem stříkání spreje (Wurth) přímo na klapku. Nijak výrazně se to nezlepšilo. Dík za názory.
  4. Před týdnem jsem vyčistil a můžu potvrdit prospěšnost zákroku. Hlavně se zlepšila přechodová oblast z volnoběhu do 2000 ot. Auto jde líp odspoda. A má to vliv i na spotřebu.
  5. Dnes mám další novou zkušenost se spotřebou. Připravuju se na letošní Economy run a snažím se co nejlíp připravit auto. Za poslední půl rok se mi postupně zvyšovala spotřeba a při nízkých otáčkách (asi 1500-2000) to moc nechtělo táhnout. Tak jsem zkusil čištění škrtící klapky a zdáse, že to pomohlo. Zatím jen na 75km. Spotřeba jako dřív a táhne líp odspoda. Ta klapka byla po obvodě dost špinavá. Přípravek Wurth - Čistič karburátoru a škrtících klapek, zakoupeno v HK za 300,-.
  6. Mám 1999 v provozu od 9/2000. Výfuk je ve střední části už dost rezavej a na prvním tlumiči je v místě spoje viditelná prasklina, ale ještě není skrz. Doufám, že vydrží co nejdýl! Auto skoro není garážované, jezdí v létě i v zimě.
  7. Milhouse

    ŘÍDÍCÍ TYČ

    Tak jsem úspěšně vyměnil levou tyčku řízení a pravý čep řízení. Šlo to docela dobře až na to že jsem si při stahování protrh manžetu. Zajímavá zkušenost: čep TRW stál 150,- , tyčka (asi TRW) stojí 150,- ale koupil jsem jinou podobnější té původní za 200,- - vše v neznačkové prodejně. Manžetu neměli, tak jsem musel do značkové prodejny Škoda - manžeta 255,- a sponka 45,-. Když jsem se pro zajímavost zeptal na tu tyčku, málem mě vomejvali: tyčka se prý prodává i s vnějším čepem a stojí 3500,-!!! Ať žijou neoriginální díly!!! To to radši budu každý dva roky měnit. Zdar
  8. Milhouse

    ŘÍDÍCÍ TYČ

    Zdravím, u levého předního kola mám vůli spojovací tyče - asi ve vnitřním kloubu u řízení. Dá se to vyměnit v garáži bez spouštění převodovky atd... (viz dílenská příručka)? Nebo to mám dát do servisu - kolik asi zaplatím? Dík za odpovědi.
  9. Milhouse

    Koroze

    Připojuju se. Taky mám 1999 a zatím jsem žádný puchýř neviděl.
  10. Tak jsem si tu diskusi prošel ještě jednou. Musím se omluvit, přehlédnul jsem, že jde o jízdu ve městě. Nějak jsem si nedokázal představit, že někdo najede 95% po městě. Jediná moje městská zkušenost je z Brna. V ZIMĚ jsem několikrát jel v pátek ráno z Komárova do Kr. pole, tj. asi 8 km v hustém provozu, převýšení směrem nahoru. Většinou to bylo kolem 8l/100km. Souhlasím s Rabbytem. Podle hustoty provozu bych mohl mít spotřebu někdy přes 7 a někdy i pod 6.
  11. niesu zavistlivy len nepisu tu sprostosti..ked mas napisane v paieroch ze ti to zerie na 100km napr. 7l tak preco tu ides presviedcat ostatnych a aj seba ze to nieje pravda a ze v MB su asi tupci a pisu do technicaku prostosti, proste nemam rad ludi co idu machrovat ze aku maju uzastnu sptrebu a ze aky su oni uzastny jazci ked to niej pravda a nemoze byt pravda! treba si uvedomit ze to je stary pomali 30 rocny motor s elektronikov a nie najnovsi vystrelok mody! a ked tu niekto do toho este napise ze nechape ze preco si ludia kupuju naftaky ked aj s benzinom sa da tak usporne jazdyt tak potom uz fakt nechapem co to tu je za ECONO ZDRUZENIE. ja napisem aspon pravdu ze mi to zerie po meste 7.8l na 100km a neklamem a kludne spim. A v podstate mi to je uplne jedno kolko ti to zerie....ja mam sluzobne auto na neobmedzene pouzivanie takze asi tak... Stále vrtáš do vosího hnízda. Abychom si rozumněli: obhajuju tady hlavně motor 1,4 MPi a nechlubím se svojí nohou! Včera večer RK - Brno za 4,0 podle PC (takže skutečnost odhaduju asi 4,3). Spal jsem klidně a dnes budu asi taky. Kdo nechce ať nevěří. Upozorňuju, že trasu dokonale znám, takže vím kde se jak rozjet a kde jak brzdit. Napadlo mě, že kdybych měl k dispozici kameru, tak bych tu jízdu natočil i s komentářem, co zrovna dělám.
  12. Já jsem měl na vnitřní straně kotoučů na činné ploše taky vyleštěnou vrstvu rzi a hoblovalo mi to destičky. Kotouče jsem sundal, kompletně odrbal a omlátil (šlo to hezky dolů a činná plocha zůstáva docela rovná) a lehce přelíznul ruční bruskou. Stalo se to asi tím, že jezdím skoro bez brzdění. Je potřeba občas pořádně zabrzdit, aby se to průběžně strhávalo.
  13. Něco by mělo být na Autorevue.cz když si vyhledáš "economy run". Redaktoři se několikrát zůčastnili a psali články. Jinak existuje výborná knížka pana Horníčka - Jak jezdit s nižší spotřebou. Mám ji přečtenou už asi 100krát. Je ke stažení tady: http://rapidshare.de/files/18524006/JakJez...trebou.rar.html
×
×
  • Vytvořit nový...