Přidám svoje zkušenosti - třeba pomůžou. Mám 1.4MPi 50kW, hatchback, rok 1999. Najeto 115000 většinou po silnicích 1. třídy. Jezdím stylem "na spotřebu" - občast dost extrémně - takže i za 4,2l/100 (viz. Economyrun - kdyby si snad někdo chtěl rejpnout :-)). Běžně jezdím za 5,5l/100, přes 6l/100 neumím (samozřejmně na delší trati). Auto je na tenhle styl zvyklé, takže BYLO poměrně líné (ve srovnání se stejným firemním, které jezdí v jiném režimu). "Bylo" jsem napsal, protože po chipování u CIMBU auto ožilo, zklidnil se chod motoru - srovnal bych ho teď s 1.4/55kW s kterým jsem taky pár km najel. Suma sumárum - kdybych znovu kupoval, jdu do 1.4MPi. A proč? Ekonomika provozu - tj. benzín + údržba, na kterou není nutno jezdit do autorizovaného servisu - zvládne to zpravidla i šikovnej "garážovej krtek". Prošel jsem si ale i častými nemocemi tohoto motoru - výměna těsnění pod hlavou, škubání při volnoběhu i v tahu - odstraněno chiptuningem, chrastění rozvoďáku - zatím neřeším. Kromě motoru i výměna ložisek předních kol, potíže se stabilizátorem, prasklá PP pružina. Díky šetrnému provoznímu režimu mám po 9 letech provozu stále původní kotouče, brzdové destičky i výfuk!!! Přeju hodně štěstí při výběru!