Přejít na obsah

smreko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    155
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.tonpy.eu
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 558 zobrazení profilu

Oznámení smreko

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravím mam jednotku telestart T91 LIN a nemám origo ovládače od nej je možné nakódovať na ňu ovládač z predošlej verzie T90?, lebo nechce mi to žiadným spôsobom sa spárovať ani cez diagnostiku, tam mi napíše prerušené z bezpečnostných dôvodov a po odpojení jednotky telestart a opätovnom pripojení a stlačení tlačítka OFF na DO červená diodka chvíľu blika a zhasne a po nasledovnéj skúške nezopne a nereaguje webasto :/
  2. Zdravím ťa podarilo sa ti tento problém odstrániť, popripade maš viac info o danom probléme momentálne riešim ten istý problém
  3. zdravím podarilo. sa ti. prísť na daný problém, mam ten isty problém iba že vstreky sú pôvodné a korekcie všetko je v pohode ale spotreba vysoka ako na voľnobuhu tak aj v jazde nechápem čo sa dejes tym motorom casovanie rozvidov tiez je okey sinchronizacia tozvodu ci je 0° alebo do minusu alebo plusu iba zvyšuje spotrebu vôbec neznižuje ale naopak iba zvyšuje... kontroloval som aj rozvod všetko je okey...
  4. Tak to celkom aj tak slušna cena ja som cca v roku 2007, kupoval max-dot na fabiu benzin za cca 5000kč bol síce nový :) a práce to da fakt dosť ta prerábka s tým že som to ja osobne odflákol a spravil do rychla ma to stálo 6hodín práce a bavenia sa materialne a finančne ťažko povedať nakoľko všecko bylo na púde neboli skladem :)
  5. noo tak pravdu povediac to ani neviem mňa to stálo námahu čo sa týka práce ale ja mam anglicke budíky a tie na moc nevídu snaď...
  6. Tak konečne som si tiež našiel chvíľu času a podarilo sa... len mam budíky anglické z roku 2007 chcem poprosiť či by sa nenašla daka dobra duša čo ma europske a firmware z nich či by neposkytol mam už aj europsku plaketu len smola je že nie firmware je tam totiž rozdiel v ukazovani rýchlosti stupnice su rozdielne
  7. Zdravím, milý priaznivci škodoviek potrebujem pomôcť mám tu park asistent 1Z0 919 283C z octávie II pred facelift je vystrihaný z auta angličana a jediné čo tam ostalo sú kúsky káblov na konektorov cca po 2cm, túto jednotku potrebujem namontovať do octávie II pred facelift 2,0TDI 103kw BKD ale nakoľko mam síce schémy na túto octáviu tak žiaľ schéma na park asisten 8kanál sa tam nenachádza a teraz som v úzkich už dlho hľadám kade tade a nemôžem ju násť preto sa obraciam na Vás keby sa našiel niekto ochotný a poskytol by mi original schému zapojenia na daný park asistent, budem veľmi vďačný a vopred ďakujem za každú ochotu čo sa nájde...
  8. smreko

    Mizí voda

    Zdravím, mám podobný problém, u mojej Octávie 1,9TDI 66kw, AGR, stráca sa mi voda z chladiaceho systému cez expanzni ventil nádobky, v krátkeh minulosti bol na vozidle vymenený chladič, vyrovnávacia nádobka + výčko, výmena termostatu (aj keď starý vo vriacej vode pekne otváral + kontrola teplotného čidla na chladičy a kontrola funkčnosti vetrákov kontrola vodnej pumpy ta je v poriadku nakoľko bola dávana nová pred 2,5 rokom s novimy rozvodamy, spolu s generálkou hlavy (vodítka, guferka, ventily, prebrus apod...) + nove tesnenia vrátane sktutiek hlavy, všekto je po G.O., samozrejme všetky postupy pri prácach boli dodržané, materialy neboli žiadna čína. Na vozidle jazdí môj otec teda 50-60km/hod občas keď to preženie 90 km/h, auto sa nevitača nad 2700otač./min. Preto mi je až neuveriteľné že po 2,5roku mám tento problém ako tu popisuje zakladateľ tohoto vlákna. Príznaky sú viac než jasné. Strácanie vody cez expanzni prepad vyrovnavaciej nádobky, natlakované hadice k chladiču vrátane nádobky, po štarte výrazny úbytok v nádobke po jej otvorení počas behu motora voda opäť trocha stúpne. Teplota motora je pekne na 90°C, mo prebehnutí motora v zaťaži (do kopca) stúpla voda na 95°C v tom čase som odskúšal hadice pripojene k chladiču a vrchná bola horuca a spodná studená a samozrejme tvrdé, taktiež kúrenie na voľnobehu nekúry (respektíve úplne slabučko) a pri vyšších otáčkach kúry už lepšie. Podobá sa to na zavzdušnený systém, ale ten ma octavia samo odvzdušňovací. Takže len informatívne ak by niekoho niečo ešte napadlo čo by to mohlo byť iné ako tesnenie pod hlavou tak nech sem dá svoj poznatok poprípade skúsenosť. Ak neprídem k inému záveru tak po výkende sa ide objednať tesnenie pod hlavu + skrutky a šup sa do práce. Vopred vďaka za námety a poznatky. Samozrejme ak odstránim poruchu tiež prispejem záverom ako sa to celé nakoniec podarilo.
  9. Ja osobne som už na niekoľkých vozidlach čistil stropnicu čističom čalúdnenia od firmy Stac Plastic, s ohromujúcim výsledkom a bez námahy, stačí nastriekať a po chvíľke zotrieť vlhkou handrou, nezanecháva žiadne škvrny ani nič podobné, a očisti bez problémov mastne škvrny od maziv a pod...., prikladám aj link na tento produkt, ja som si ho tam tiež zakúpil http://www.tonpy.eu/product.php?id_product=4326
  10. ano to je pravda že cez VAG sa to len kontroluje, správnosť nastavenia synchronizácie a ešte je dobre dodať že tento úkon sa robý pri zohriatom motore na prevádzkovu teplotu teda 90 stupňov, a táto synchronizácia sa robý na vačkovom hriadeľu
  11. ano je pravda že časovanie motora u PD sa robý cez VAG, odchýlka ktorú uvádzaš 1,1 - 1,4 stupňa nie je tak strašná vydel som aj väčšie a jazdili v pohode, akorád im to viac žerie aspon keď je odchýlka v pluse ak je v mínuse troška menej auto žerie ale zase výkon je úplne mimo, čo sa týka nastavenia časovania nie je to tak strašná a zdlhavá práca, a 90-95% garažových majstrov sú presvedčený že sa to vôbec nenastavuje lebo tam nie je vstrekovacie čerpadlo a teda nie je to ako naštelovať, že sa to robý iba na kolíky, no žiaľ nie je to tak. Ak maš VAG tak si to spravíš aj sám na nete je mnoho videa ako sa to robý vrátane návodov k tomu
  12. čo sa týka kvality materialov, v dnešnej dobe by som nebol taký optimista že sú kvalitnejšie, práve naopak kvalitá klesá nadol, nakoľko sa dnes všade šetrý vrátane výroby, moja fabka ma práve druhú výmenu rozvodov prvá bola robená v DE a neviem či menili ten tlmič alebo nie nakoľko rozvody stým tlmičom je už slušná pálka, aj keď je pravda že nikde nie je zaručený fakt že budem robiť aj ďalšiu výmenu, už ma napadlo navrtať tam dieru a narezať závit
  13. ja som sa dal do výmeny rozvodov vrátane prerábky zo staršieho ATD na novšie rozvody, zohnal som si všetky potrebné diely, vrátane krytov rozvodov, a pri montovani som narazil na problém po namontovaní nového spodného kritu rozvodov som prišiel nato že diera pre vodiacu kladku nemá v bloku dierku so závitom pre primontovanie vodiacej kladky, no a tu som ostal stáť a potrebujem poradiť čo ďalej, pre úplnosť prikladám aj foto prvá foto je z novšieho typu motora ako to má byť a ďalšie z toho môjho ATD kde to chýba, ak môžte poradiť tak šup sem stým,
  14. smreko

    skrat

    Dík misko za korektnú odpoveď závadu som už poriešil sám dnes som kúpil aj rele, to už bolo relé vybehané tak nedržalo kotvu a zlepilo tie kontakty, žhaviace sviečky som testoval cez odpor (na meraku) a sú dobre inštalácia je tiež OK, síce neskoro ale predsa sa niekdo našiel čo tu neprebera káble či sú z Tesca alebo tak podobne.
  15. smreko

    skrat

    Dnes som mal trocha času sa na to pozrieť a ejha zavada najdena, bolo to nakoniec rele na vyhrev chladiacej kvapaliny, čo sa nachádza v motorovom priestore, bolo úplne spečene a zlepene, pre bližšie info prikladám aj foto, pre inšpiráciu druhým, aby na budúce kontrolu urýchlili. Toto rele slúži na zopínanie 3 vyhrievacích sviečok, ktoré sa nachádzaju pri termostate a čidle teploty motora, ešte skúsim zistiť čo to mohlo spôsobiť, s ďalšími poznatkamy sa určite podelím.
×
×
  • Vytvořit nový...