Přejít na obsah

jack znojmo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

635 zobrazení profilu

Oznámení jack znojmo

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Myslím, že to nebude mít zásadní vliv. Mám sice už motor 1.5 GTEC, ale nepozoruji v chování motoru jakýkoliv rozdíl. A jak již napsal Sudetak, tak motory 1.4 a 1.5 GTEC je používaný v celé Evropě už řadu let takže technicky je připraven i na "norský" plyn.
  2. Asi jsem jediný co má Octavii GTEC :-) r.v.22 ... nicméně spotřeba není špatná Ale je fakt, že ty cukačky ve městě jsou kolem 5 kg
  3. Volal jsem do servisu ... u mého Golfa 1.4 TGI není interval výměny palivového filtru. Jedině pokud někdo jezdí většinově na neprémiový benzin tak by mohl výměnit dobrovolně preventivně = u mě nehrozí 98 % cest na CNG nebo pokud by na to upozornila diagnostika při servisní prohlídce,
  4. I když nerad, souhlasím s guam. Cena benzínu odráží cenu ropy a vzhledem k nastupujícícm alternativám se domnívám, že cena benzínu bude stagnovat v rozmění 25-30 Kč (bude záležet i na dolaru). Ale i dlouhodobě to vidím stabilně. Obecně bych při výpočtu zadával CNG za 26 Kč, benzin za 28 Kč. Porovnám-li spotřebu 4 kg cng a 6 litrů benzinů, pořád tam dlouhodobě zůstáva rozdíl cca 0,5 Kč/km. Pokud je DSG Octavia 1.0eTSI levnější o 64t než 1.5 TGI, tak se rozdíl vrátí za 120 tisíc km (do toho bych nešel). 2.0 TDI DSG je levnější o 10 tisíc Kč ... spotřeba i emise srovnatelné. U ojetiny kolem 100t km se k tomu přidává riziko oprav, které nebudou kryty zárukou. Takže CNG je podle mně varianta, ale finanční výhody bych v tom asi nehledal. Navrhuji řešeni vzít ojetou 1.4 TSI bez filtru 92 nebo 110 kW a zajezdíte si skvěle se spotřebou do 6 litrů.
  5. Na prvním 1.4 TGI jsem najel 80tkm za 3 roky a nic. Teď mám najeto na další 1.4 TGI 50tkm a bez problému. Cca jednou měsíčně dělám "italskou údržbu motoru" = když je vše zahřáte, tak motor zhruba 5 minut (rychlé jízdy) pořádně točím a zhruba jednou za 3 měsíce toto dělám když jedu na benzín. Tankuju jen Vervu100 a takuju tak třetinu (15 litrů) a pak ji postupně 6 měsíců vyjíždím do 0km :-)
  6. Jestli jsem to našel dobře, tak jde o auto ještě před faceliftem ... takže dle mého soudu hezčí než po, ale na techniku to nemá vliv. Vzhledem k tomu, že to není od prvního majitele, radši bych si prověřil historii a kdo s tím jezdil (vzhledem k né uplně typické výbavě to vypadá buď na předváděčku koupenou firmou nebo a to spíše na konkréní objednávku na míru ... málo prodejců objedná na sklad auto s keyless a vyhříváním vzadu). Také bych určitě řešil možnost dokoupení záruky Škoda Plus.
  7. Nejsem si jist, ale podle mne tam patří 5w-30
  8. “Bezešve” ... to sedlo. Souhlas.
  9. Já nevím … amatérsky (stopky) jsem měřil pružné zrychlení na CNG a N100 … rozdíl jsem neshledal. Nicméně N95 degraduje rozhodně rychleji (zvlášť v zimě) než N100. Já beru Vervu = spokojenost … a tak 10 litrů - to na půl roku stačí :-)
  10. Případně vady by se asi objevili v zaruce. Docela pěkný článek zde ... https://www.auto.cz/prevodovky-vw-dsg-v-ojetinach-jak-jsou-na-tom-se-spolehlivosti-122786
  11. To wdog Plynova nadrz je vetsi nez benzinova kvuli emisim ... Proteze potom je auto schvalovano jako primarne cng = lepsi koncernove emise. Ale to ze motor nestihaji vyrabet je samozrejme spatne, ale skoda s tim nic neudela ... Ta je rada ze stiha vyrabet 1.0 tsi ... ?
  12. To the_doctor ... Cena je asi ok ... Pokud je stav auta bezvadny ... Jinak pro zivotnost prevodovky je dulezite jak se k ni chovate prvnich 5t km ... Ale to uz nepoznate ... Doporucuji zkusebni jizdu ve vsech rezimech jizdy
  13. Skoda ma nabidku jaky ji povoli koncern. Leon prisel s manualem a uz nejde objednat. Golf taky uz v tgi nelze objednat. Caddy v 1.4 tgi taky uz ne a proc? Protoze poptavka je obrovska a my nejsme tak vyznamny trh. To stejne udelala dacia s lpg ... Dal ho prodava v evrope, ale nestiha a my jsme maly trh. Takze Skodaauto by chtela, ale motory Tgi proste nestihaji vyrabet.
  14. Přesně stejná zkušenost, ale se statickými LED světlomety v Golf VII (2018). Na požádaní upraveno a hrana se ztratila taky.
  15. Co se týká ceny v zahraničí tak okolní státy se pohybují od 1,00 - 1,3 E … záleží na místě atd., což znamená, že cena se dostává na úroveň N95. Ale souvisí to i s konkurencí. Když je v HR plyn za 33 Kč je dáno tím, že širokodaleko není okolo žádná čerpačka. V Německu se dá najít taky CNG pod 1 euro, ale pozor plyn nemusí být tak kvalitní (písmenko "L") jako u nás. My máme výhodu, že ruský plyn je jeden z nejkvalitnějších. Poláci postupně odcházejí od dodávek ruského plynu. Nicméně podle toho co jsem slyšel o vývoji cen ropy, tak ceny CNG a N95 se přiblíží i u nás.
×
×
  • Vytvořit nový...