I když nerad, souhlasím s guam. Cena benzínu odráží cenu ropy a vzhledem k nastupujícícm alternativám se domnívám, že cena benzínu bude stagnovat v rozmění 25-30 Kč (bude záležet i na dolaru). Ale i dlouhodobě to vidím stabilně. Obecně bych při výpočtu zadával CNG za 26 Kč, benzin za 28 Kč. Porovnám-li spotřebu 4 kg cng a 6 litrů benzinů, pořád tam dlouhodobě zůstáva rozdíl cca 0,5 Kč/km.
Pokud je DSG Octavia 1.0eTSI levnější o 64t než 1.5 TGI, tak se rozdíl vrátí za 120 tisíc km (do toho bych nešel). 2.0 TDI DSG je levnější o 10 tisíc Kč ... spotřeba i emise srovnatelné. U ojetiny kolem 100t km se k tomu přidává riziko oprav, které nebudou kryty zárukou. Takže CNG je podle mně varianta, ale finanční výhody bych v tom asi nehledal. Navrhuji řešeni vzít ojetou 1.4 TSI bez filtru 92 nebo 110 kW a zajezdíte si skvěle se spotřebou do 6 litrů.