Přejít na obsah

turbokocur

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

711 zobrazení profilu

Oznámení turbokocur

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. pripájam sa k tejto diskusii. mám combi a zateká mi do pravej strany kufra za tapacírom, tam, kde sú odvetrávacie otvory. mám strešné lišty či hagusy či ako ich voláte. na strope však ani náznak vlhkosti, všetko suché. jedine keď auto umyjem wapkou alebo je búrka a silno prší, tak po takej hodinke sa objaví na spodku kufra za tým tapacírom voda. neviem ale prísť na to, kadiaľ sa tam tá voda dostáva. hmatom som zistil, že všetko je hore suché aj v okolí veka nádrže. spodkom od kolesa to nebude, lebo auto stálo pár dní von a počas toho boli lejaky. čo som zistil je to, že voda sa z nejakého dôvodu zdržuje aj na samotnom tapacíri a to v časti, kde je na spodku upevnený ten otvárací dekel tapacíra. tak na tom čiernom plastovom prahu na spodku toho dekla je voda a potom dole na dne. nikde inde nenapadá vás, kde by mohol byť pes zakopaný? hľadal som tu na fóre, ale nemám mokrý ani strop, ani odspodu do nebude, ani od svetla
  2. 30-tis. km je uz dlhsia doba. treba to zdvihnut a zapriet sa tyckou a skusat. inak ja som spravil generalku napravy az na tlmice a tu bol potom zadrhel - horne ulozenie tlmica nemas sancu rozhybat to auto tak, aby si pocul horne ulozenie. mne sa to teda nepodarilo a to som sa snazil
  3. tak prave lozisko fuc, chytil som megajamu (15-20 cm hlbka) na ceste v noci. uz huci lozisko, nepresne riadenie, zase som zarobil. objednal som nove lozisko SKF, ale ked to lozisko len rukou este nenalisovane pootocim, pohyb je miestami trhavy a ked to potocim rychlejsie, tak vydava to aj zvuk. doposial som vzdy zvykol novymi loziskami pootocit a sli hladko, teraz prvykrat to vidim. je to OK? lisovanim a dotiahnutim poloosi sa to eliminuje alebo to ist vratit do obchodu?
  4. hej ja len ze clovek si priplati s vidinou vyssej kvality a skonci to takto
  5. 10.84 € ... ten autorizak co som spominal vyssie zastresuje viacero znaciek, je to taky sukromnik tuna. zrejme si cenovu politiku este sam trochu upravuje. inak si teda tych 12 € za kus vysvetlit teda neviem. ten remen by ale mal byt tvarovo a materialovo podobny, nie? to ze si tam vyrazili ine cislo vadit nemusi. dnes som sa na zahranicnych forach docital, ze Lemforder udajne loziska sam nevyraba, skor ich nakupi u niekoho ineho a predava pod svojou znackou. neviem, ci sa tomu da verit, i ked Lemforder sa skutocne specializuje na gumove suciastky a kombinovane suciastky guma-kov. pride mi ale dost divne, ze by Lemforder kupoval a prebalobal suciastky z konkurencneho konzorcia ... tak ci onak, uz som to v aute vymenil, nakolko mi to surilo. uvidime, co tie INA loziska vydrzia. teraz pozeram, mal som objednat loziska SKF. idu po 7-8 € za kus, ale maju kovovy aj vonkajsi obal. v danom eshope ich neponukali, a vlastne hladal som cez heureku vyhradne Lemforder, preto ma obisli. a SKF na 100% loziska sam vyraba :-D kurnik sopa, to su zmatky s tymi dielmi niekedy ...
  6. no u nas v Skodovke autorizaku stoji vyse 12 € / kus, co je brutalna marza. raz som si tam bol kupovat krytky na otvory pre skrutky na kryte motora, pytali 2 € / kus. potom som sa ja debil chytal za hlavu, na skoda-diely.sk mali to iste v cene 0.65 € / kus. bohuzial, na skoda-diely.sk prvovyrobove lozisko neponukaju, iba znacku INA v cene 3.30 € / kus. podla toho co som sa docital na nete, tak Lemforder je pouzivany ako prvovyroba, VW Group si to potom prebali a drbne svoju marzu. uz som v minulosti kupoval do ramien silentbloky a bral som prvovyrobu Skoda, dosli mi Lemforder silentbloky v krabickach zalepenymi tou Skoda orig. diel nalepkou. hned som to omrkol na nete a zistil som, ze je to OK. dokonca Lemforder ide aj do BMW-ciek
  7. no prvovyroba (origo) by mal byt ten Lemforder a cena ako som pisal - objednaval som za 5.50 € / kus
  8. len maly dotaz objednal som si z eshopu jedneho slovenskeho obchodu s 99% spokojnostou zakaznikov axialne loziska znacky Lemforder do ulozenia prednych tlmicov. o dva dni neskor som kurierom obdrzal balicek, ktory obsahoval dve male modre skatulky s logom a napisom Lemforder, ale v oboch skatulkach bolo na lozisku vyrazene: INA Germany. pokial viem, INA patri pod Schaeffle Group, ktora konkuruje ZF Group, ktora zastresuje Lemforder. este kebyze mi dojdu loziska Sachs, tak to pochopim, lebo je to tiez ZF Group. ale INA Germany? mam to zaslat spat do obchodu alebo je to v poriadku? ZF Group odkupilo INA Germany? serie ma to, lebo som chcel spicku za 5.50 € / kus a nie INA za 3.30 € / kus. a teraz mam INA za 5.50 € / kus. je to prebalene? este ma znepokojilo to, ze spod puzdra loziska nevycnieva vazelina. dosial co som mal v rukach taketo loziska, spod kazdeho aspon trochu precnievala vazelina ... vdaka za odpovede
  9. co ma tuhost riadenia pri vysokej rychlosti spolocne s prudkou akceleraciou? ked prudko pridam, riadenie stuhne. ked idem 150, riadenie ale take tuhe nie je. ked na to dupnem v zakrute, riadenie stuhne. ak neuberiem, som v tom poli, lebo zakrutu nevyberiem. to co ty popisujes, o to sa stara elektricky posilnovac, ale nie na oktavkach 1. generacie
  10. predsa len sa časom objavuje dotaz z mojej strany. už mám na tých ložiskách zase o pár tisíc km viac, nehučia, som s nimi spokojný zatiaľ. čo ma ale štve je to, že auto je nejaké nepokojné. idem po rovine, nový asfalt a ono sa to chová, akoby som šiel po zvlnenej vozovke. kĺby boli menené nedávno, dačo nemecké, nie čína. mám podozrenie na homokinetické kĺby. je normálne, že keď prudko pridám plyn, napr. na trojke keď idem 50 km/h a dám to na podlahu až k 80 km/h a snažím sa točiť volantom, tak ide len veľmi ťažko? ak nepridávam tak prudko, ide ľahko. okrem toho pukania pri plne vytočenom kolese sa aj takto prejavujú poškodené kĺby? ešte mi napadá, či predsa len netrebalo tie matice náboja utiahnuť na 250 nm ako sa to píše v dielenskej príručke aj v knižke Jak Na To Octavia.
  11. nedávno som kvôli môjmu problému s chybou 17664 vo VAGu aj po výmene čidla zašiel do autorizáku. tam mi prakticky nič nevedeli povedať, že nechápu a nevedia, prečo sa to deje. asi by skúsili meniť dajakú jednotku ... a potom si nejako mechanik všimol niečo divné, nejaké tenké kábliky poťahané v motorovom priestore. povedal mi, že na 100% to nie je originál, niečo bolo dorábané, ale že netuší, čo to môže byť ... auto je z dovozu, takže neviem sám, čo tam je. doposiaľ som myslel, že to je tam od výroby. je to akýsi plastový valček s priemerom zhruba 2 cm a výškou 3 cm, do ktorého vedú 3 kábliky a je tam LED dióda, ktorá ale nesvieti. jeden kábel je uzemnený na palivovom čerpadle. ďalší je napojený na zvätok káblikov, na ktoré sa napája aj konektor toho čidla teplotného. a jeden káblik je vedený pod konektor, ktorý je umiestnený pod batériou. ďalej som už nedovidel. ale práve toto ma serie. nebude tu prúser? ten skrat na plus? prečo to ide na ten zväzok káblikov, kde sa napája konektor teplotného čidla? a čo to môže byť, ten valček? nejaký chiptuning v podobe odporu, nech si jednotka myslí, že teplota chladiacej kvapaliny je nižšia a nariadi vstrekovať viac paliva? i keď vo VAGu mi ukazuje teplotu dajme tomu dobre. na ciferníkoch presne na 90°C, vo VAGu o 6-7 stupňov menej. ktovie, či to domontované čudo ešte vôbec funguje. neviete niekto, čo to môže byť? podľa popisu montáže ... ďakujem vopred za pomoc. bojím sa to len tak prestrihnúť, či to nie je nejaký svojský imobilizér a auto nenakopnem ...
  12. tak ja len toľko, že s novými ložiskami pre zmenu SKF (predtým 3x po sebe odišli FAG po 5-tisíc km) zatiaľ 5-tisíc km a ani bzuknutie. ten moment som nechal tých 65 nm a bez problémov zatiaľ.
  13. ja mám 1.9 TDi 66 kW a tiež mi to klepe. prvých pár sekúnd po štarte klepe dosť, potom sa utíši, no stále počuť klepkanie. povedali mi v servise, že sú to hydroštely, už nevedia udržať olej. kúpil som prípravok od Liqui Moly na hydroštely, leje sa to do oleja. neviem no, že by to malo efekt ... vraj sa to prejaví po 700 km, už som pártisíc spravil a prakticky bez efektu. čo ešte zvykne klepať? zotrvačník?
  14. tak som sa nasral, kúpil zase nové čidlo, originál zelené 4-polóve. staré som vybral, konektor prečistil, skontroloval káble. káble vyzerajú byť OK. namontoval som nové čidlo, pripojil konektor, doplnil kvapalinu do nádobky, napojil diagnostiku a zase kua 17664 skrat na plus sporadicky! zase dajaká riadiaca jednotka úžasná volskwagenovská?! RJ motora? čo mám skúsiť pomeniť? porazí ma už ...
  15. tak som ten ventil očistil, puzdro nad membránou je prasknuté, čo by ale nemuselo vadiť, lebo do membrány nezasahuje, asi ju má len chrániť. predsa len som to puzdro stiahol medeným drôtom na fest. očistil motor a iné aby som videl, či to nepresakuje a namontoval. zatiaľ som spravil asi 700 km a nikde ani kvapka oleja. ale bez tak ma zaujíma, prečo sa do toho sacieho potrrubia dostáva olej z motora. minule som nastavoval predstrek, aby som sa dostal k remenici, čiastočne som demontoval pevné plastové sacie potrubie medzi EGR a intercoolerom. a vo vnútri vrstvička oleja po obvode. takisto aj na hadici medzi EGR a tým plastovým potrubím, čo som spomínal. hadica je suchá iba tá čo je hneď za filterboxom. jeden jej koniec bol už trochu zaolejovaný a aj to práve tam, kde sa napája ten ventil regulátora tlaku.
×
×
  • Vytvořit nový...