Přejít na obsah

21let

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

969 zobrazení profilu

Oznámení 21let

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím vás, k Octavii Scout 2.0 TDI PD jsme pořídili 1.6 TDI CR (rv 2012). Každý kdo v tomto combi autě seděl se diví, že když pustí spojku trvá to cca. 2 vteřiny a pak trošku auto přibrzdí, jde to poznat většinou na 3 rychlostní stupeň, když auto rozjedu např. na rychlost kolem 90km/h a pustím plyn, auto si jede vesele dál (možná trošku se začne zachvilku zpomalovat), přiznám se, že jsem to u žádného auta nezažil a kdo s tím autem jel se taky diví. V servise říkají, že je vše v pořádku. V autě je nově vyměněná spojka. Ještě občas auto udělá to, že když na zpátečku nebo při pomalém rozjedu pouštím spojku tak při konci, kdy pomalinku začnu udržovat otáčky plynem do cca. 1000ot. začnou otáčky lítat nahoru a dolů (max. tak o 100ot), při vyšších otáčkách to nedělá. Máte někdo taky takové auto? Chová se to stejně? Díky moc za informaci
  2. Zdravím Vás, moje Octavia II Scout 2.0 TDI (rv. 2009), mi při startování občas zakouří, pak z výfuku nic moc nejde, občas při akceleraci. Někde jsem četl, že by mohlo pomoci naučit EGR, to jsem provedl přes VCDS zadáním v kódování motoru kódem 30605 a 5x vypnutí/zapnutí klíčku. V hodnotách ale mám tyto údaje (při nastartování), zajímavá je hodnota -1.4% je to v pořádku? Tato hodnota je stále stejná a nejde s ní hýbnout. Address 01: Engine (03G 906 021 PQ) 18:23:21 11.6 % Position (spec.) EGR-Actuator 11.6 % Position (act.) EGR-Actuator -1.4 % Learned (geschl.) EGR-Actuator 00000000 EGR-Actuator Adaption 11.6 % Position (act.) EGR-Actuator Děkuji za radu
  3. Neměl bych mít, je to dovoz z Německa, servis vždy v autorizovaném servise Škoda v Německu. Ještě je varianta nějaké poškozené hadice u turba, která by teoreticky asi přisávala falešný vzduch. Ale zvláštní, že ty saze ve výfuku jsou i když je tam filtr pevných částic (není poškozený).
  4. Tak mám další poznatek, při otáčkách cca. 3500-4000 auto kouří docela dost, při nižších nekouří vůbec, pokud tedy nemám otáčky kolem 1500-2000 kdy sešlápnu plyn, od turba (nové) slyším menší svištění větru cca. 5 vteřin, při těchto 5 vteřinách se z výfuku vyhrne černý dým.
  5. Dnes jsem ten EGR vyměnil, ale nepomohlo. Jinak jsem včera ten starý EGR vyčistil a dneska byl celý od sazí (nevím jestli je to normální). Udělal jsem pár screenů z VCDS, které jsou v příloze. Nevím jestli z toho jde něco vyčíst, ale zdá se mi, že za filtrem by neměla být tak vysoká teplota. Ale to jde vidět v příloze.
  6. Dívali jsme se na ten filtr mikrokamerou a byl celý, jen některé póry byly už zanesené, ŘJ mi nic neukazuje. Kdyby byl děravý, tak by to asi něco hlásilo, ne? Ty saze letí jen když třeba hodně vytočím motor nebo najednou rychle sešlápnu plyn za jízdy. Dělalo to i při přeřazování rychlosti. Včera jsem objednal nový EGR ventil, tak ho dneska vyměním a uvidíme. Nevím co jiného by to potom dělalo. Bojím se, že když vyměním FAP filtr, tak se rychle zanese díky tomu "kouření". Třeba to po výměně té váhy a EGR vyčistí a bude to OK.
  7. Tak jsem si udělal i diagnostiku EGR v CSV formátu, auto má za jízdy na cca. 2000 ot. přes 1000mg/str (recirkulace). Což dle popisků je asi docela hodně. Myslíte si, že je to vadným EGR? Dnes jsem ho měl vytažený, byl samozřejmě špinavý, takže ho tedy nikdo nečistil. Když jsem testoval jeho otevření/zavření, tak se otevírá pár milimetrů (dírka cca. pro zápalku), má se otevírat více?
  8. Jen pro zajímavost přikládám soubory z VAG, což se týkají EGR ventilu. Nevím zda-li je to v pořádku, ale některé hodnoty jsou někdy i vyšší, že by opravdu EGR ventil?
  9. Zdravím Vás, prosím o informaci. Mám scouta r.v. 2009. Dovezeno z Německa (do ledna servisováno v autorizovaném servise v Německu). V lednu autu odešlo turbo, v ČR jej prodejce vyměnit za repasované, které se mu neodbornou montáží rozsypalo, nechal jsem jej vyměnit za originál a ptám se. Od prvopočátku při nastartování vyletí z výfuku černý dým, když se jede autem a sešlápne se plyn, tak opět černý dým (oblak). Ve výfuku jsou saze. Mikrokamerou mi v servise kontrolovali, zda-li není odstraněn DPF a zjistilo se, že nikoli, ale póry jsou trošku zaneseny. Vyměnil jsem i váhu vzduchu, problém je stejný. Připadá mi, že auto má pomalejší nástup turba, jako by to bylo "přicpané" a pak se to rozjede. Jak bylo staré turbo rozsypané, vytekl snad i nějaký olej do výfukového potrubí - mělo být proplachováno a je to již asi 5.000km a kouřivost stále. Diagnostika nic nepíše. Dokážete mi prosím poradit jak dále postupovat? Zatím si s tím nikdo neví rady. Filtry a olej nový. Děkuji
  10. Ahoj, mám dotaz, lze nějakým snadným způsobem (např. HEX CAN cabel a VAG) zjistit zda-li je přehraná řídicí jednotka v autě, aby byl "deaktivován" FAP filtr? Škoda Octavia Scout 2009 mi při akceleraci a nastartování černě zakouří, myslím si, že s FAP filtrem by to nemělo dělat. Váha vzduchu je nově vyměněna. Děkuji
  11. Ahoj, půjčil jsem si od kamaráda ze servisu HEX-CAN cabel a propoil s VCDS software verze 14.10, nahrajou se mi data z jednotek, ale u jednotky komfortu, která je uvedena v záložce instalováno (mám Scouta 8/2009 v plné výbavě) se mi napíše toto: 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 Adresa 46: Komfort systém Není nainstalováno Zvláštní, že si na maxidotu nastavuji hromadu funkcí (zavírání dveří, sklápění zrcátek,...) a toto nemohu nastavit. Při připojení se totiž u tohoto kanálu zobrazuje jen pokus o připojení (má 3 pokusy a stejně nic). Je možné komfort tedy upravovat nebo je problém někde jinde? Děkuji
  12. Zdravím Vás, mám k Vám prosbičku. Mám 4 měsíce Octavii II 2.0 TDi. Prodejce před prodejem mně, udělal repas turba, vozidlo dovezeno ze zahraničí. Problém nastal po pár stovkách kilometrů, které jsem najezdil. Auto najednou napsalo porucha motoru. Při diagnostice napsal technikovi VAG, že nesedí tlaky turba. Když zkusil plyn více sešlápnout, hadice (vlevo do chladiče) se vcucla, potom auto nechtělo ani naskočit. Naskočilo po smazání chyby + otevření vršku nalití oleje - hadice se tak vrátila zpět. Turbo je rozdělané a zničené (v hadicích byly kousky hliníku - asi pozůstatek starého turba a někdo to nevyčistil). Auto občas při akceleraci vypustilo černý dým a pak už nic. Uvažuji o novém (nerepasovaném turbu), jen současný technik si myslí, že turbo bude "skoro v pořádku" a ten problém, který vzniká nebude turbem, ale něčím jiným. Mohu prosím někoho z vás poprosit, zda-li jste se s tímto problémem nesetkali a netušíte v čem by mohl být zakopaný pes? Já autům nerozumím, ale rád bych to co nejdříve vyřešil, případně zjistil co vše mne čeká, když tam někdo nechal kousky turba, zda-li se tím mohl "ucpat" chladič turba nebo jiná věc, netuším proč se to tedy tak chová. Auto jezdilo celou dobu, občas při rozjedu trošku trhlo, ale mohlo to být tím turbem. Omlouvám se za toto téma, ale třeba mne nakopnete .... správným směrem. Moc díky ... Tomáš
×
×
  • Vytvořit nový...