Přejít na obsah

-reskator-

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení -reskator-

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nárast spotreby oleja je dosť výrazný a už viackrát som tento problém riešil v servise, kde mi však bolo povedané, že bohužiaľ práve pri modeloch Yeti 2012 s touto motorizáciou je to niečo ako v IT terminológii "know-bug". Ten motor je fajn, ale s rastúcimi kilometrami výrazne stúpa aj spotreba oleja a to aj po výmenách súčiastok a servisných zásahoch. Takže môžem potvrdiť, že s tým olejom je to tak ako hovoríš. OK, ďakujem. Ako ja hlavne nechcem ten start/stop system hlavne kvôli tomu, že sa tým podľa viacerých fór a článko zbytočne ničí motor, ktorý ma tiež určitý počet štartov a vypnutí. Keď idem napríklad do takej Varšavy, kde stojím v zápche niekedy aj 2 hodiny, myslím, že motor by pri tomto systéme porazilo. Ako možno sa mýlim, skúsenosť so štart / stop mám iba teoretickú.
  2. Vnútorný limit spoľahlivosti- už teraz sa blížim 300.000 km a teda keďže som ho kupoval ako nové auto a viem po akom všetkom možnom teréne jazdilo a čo muselo zvládnuť, tak si myslím, že je už pomaly ale isto najvyšší čas na výmenu V motore sa veľmi šprtať nechcem, až taký znalec nie som, ale ten start/stop mi robí vrásky- ak by som ho dal vypnúť v neautorizovanom servise, neprídem tým o záruku? Tých 6.5 l je kombinovaná spotreba, alebo ide o spotrebu na diaľnici? Vďaka
  3. Počkaj, takže ak by som ho chcel uplne vypnut, tak to musim nejako nacipovat?
  4. Ahojte, viem, že sa s takýmito vecami asi stretávate bežne, ale opíšem vám situáciu, ktorá ma dostala na vážky: Som hrdým majiteľom Škody Yeti r.v. 2012, motor 1.8 TSI 4x4 - v podstate nemôžem na toto autíčko povedať krivého slova. Bohužiaľ, za tie roky na cestách už zažilo čokoľvek a má nabehané viac kilometrov ako je môj taký vnútroný "limit spoľahlivosti" (neberte to prosím doslova, veľa jazdím po zahraničí a potrebujem, aby ma auto niekde "nenechalo"). Rozhodol som sa preto ísť do predajne Škoda, s tým, že by som chcel ten istý motorický model auta, kde mi však oznámili, že vďaka našej skvelej EÚ už takéto motory nevyrábajú a musel by som sa uspokojiť s modelom 1,4 TSI 110 kW, 6 stup. mech. 4x4. Ponúkli mi aj dieselový motor, avšak keďže bývam v Tatrách a videl som ako po ostatné týždne vo veľkom susedom zamŕzali nafťáky som túto možnosť zavrhol (áno, niekto môže argumentovať že sa mýlim, ale je to môj názor a nezmením ho ). Je teda súčasný model s motorom 1,4 naozaj ekvivalentom motoru 1.8? Ide mi hlavne o parametre ako akcelerácia a rýchlosť na diaľniciach, hlavne teda či sa chudáčik veľmi netrápi. Rozhodol som sa preto, že by som asi išiel do modelu s výbavou Style a tu je hneď niekoľko otáznikov, ktoré sa mi naskytli a bol by som rád, ak by mi ich niekto tu vedel zodpovedať predtým, než auto objednám: - start/stop systém - je súčasťou týchto modelov? dá sa prípadne úplne vypnúť? - BiXenonove svetlomety s funkciou AFS, LED dennym svietením a vysuvné integrované ostrekovače svetlometov - nemám s týmito svetlami a touto kombináciou skúsenosti. Sú dostatočneé? Alebo sa mám skúsiť poobzerať po nejakých iných svetlách? - štartovanie auta cez tlačítko ŠTART - je prítomné aj v tomto aute? Prípadne, dá sa auto nastaviť tak, aby sa štartovalo klasicky kľúčom (viete, stará láska nehrdzavie ) - 230V menič napätia - v servise mi bolo povedané, že niečo takéto v súčasnosti ponúka iba model SuberB. Myslíte, že je nejaká možnosť ako ho dostať do Yetiho ako natívnu funkciu? - Navigačný systém AMUNDSEN - doteraz som vždy využíval mobilné navigácie, toto je pre mňa novinka, celkom sa ale obávam toho, že mapy bude potreba aktualizovať cez SD kartu. Nemám s tým žiadne skúsenosti, je to náročné? - spotreba? Výrobca uvádza pri tomto modeli spotrebue 6,3. Ja mám skúsenosť s 1.8TSI, že tá spotreba sa vždy pohybovala okolo 7-8 litrov (podľa štýlu jazdy). Budem vďačný za naozaj každú radu a pripomienku, aj keď sa vám možno zdajú byť primitívne, ale doma ma naučili, že keď niečo neviem, mám sa pýatať Vopred ďakujem všetkým za vecné a konštruktívne názory
  5. Môj škoda Yeti, ročník 2012, najazdených 120.000 kilometrov, menené len brzdové obloženia, a teraz výmena spojky lebo húka (výrobná vada), motoricky je veľmi dobré a nevidím žiaden problém, čo sa týka karosérie už bolo 3x na prelakovanie, lebo stále hrdzaveje na dverách
  6. Ahojte, aj ja sem teda prispejem a požiadam vás o radu, som momentálne šťastným majiteľom Škody Yeti 1.8 TSI, rok výroby 2012, nabehaných už 140.000 kilometrov, motoricky fajn, ALE rátam, že do zimy bude nabehaných nejakých 180.000 - 200.000 kilometrov a to je už proste veľa (som novinár, veľa s autom cestujem hore dole po Európe) a preto som sa rozhodol, že niekedy na jar/leto budúceho roku vymením starého Yetiho za nového Yetiho. Bol som teda v predajni a tam mi oznámili smutný fakt a to že motory 1.8 TSI tento rok ukončili svoju výrobu (link na článok), a ako náhradu za ne mi ponúkli motor o výkone 1.4 TSI 110 KW 4x4, alebo potom dieselové motory 2.0 TDI / 81 KW alebo 110 KW. Ostal som teda v miernom šoku, pretože mojím osvedčeným motorom aj na prácu aj na vzdialenosti aj vzhľadom na umiestnenie v rámci Európy sa stal benzínový motor 1.8 TSI a teraz sa naskytuje otázka - bábo raď. Podľa vyjadrení v predajni sa motor triedy 1.8 TSI nebude vyrábať už ani na budúci rok a predajca sa ma snažil silou mocou ukecať, aby som zobral motor 1.4 TSI s čím som ja nesúhlasil, nakoľko na moju prácu potrebujem rýchle a silné auto a v niektorých momentoch mi proste nepostačuje výkonnostne ani motor 1.8 TSI a na druhej strane mi teda už len s frflaním ponúkol spomínané dieselové motory. Prečo tak váham ísť do dieslu? Jedna vec je, že v Tatrách v zime sú naozaj vysoké mínusové teploty a neviem ako by si s tým dieselové motory podarili, druhou vecou je cena dieslu - napr. v Poľsku sa mi často stáva, že pri čerpaní benzínu si všimnem, že cena za 1l benzínu a 1l dieslu sú úplne totožné, a tretím faktorom je, že som proste milovník benzínu, moje prvé auto bol Renault Megané 1.4 benzín, teraz mám Yetiho a jednoducho nechcem od Škodovky odísť. Zaujímalo by ma teda, čo na situáciu hovoríte vy? Ako sa rozhodnúť, prípadne ako vyriešiť problém s nedostatočnou ponukou motorov? Ešte poznámka - Škodu Yeti mám od leta roku 2012 - neviem či je to len moje auto, ale od roku 2012 mi už na tretíkrát museli prestriekavať farbu na dverách, pretože vždy sa buď pod lakom objavila hrdza, resp. sa škaredým spôsobom začal lúpať lak z auta. Neviem či som mal len smolu na vadnú karosériu, ale dúfam, že na nových modeloch je už tento problém vychytaný.
×
×
  • Vytvořit nový...