Jump to content

DiKey

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6 Neutral

About DiKey

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

862 profile views
  1. DiKey

    LED parkovačky na Superb II

    Když jsem auto koupil tak tam byli Osram Blue jedna vysvícená. Zkoušel jsem dávat co jsem měl použité asi tři W5W otočím a nic kouknu úplně očouzené. Tak tam nakonec skončili Čínské ledky. Teď se vypálili čipy na LEDce dám tu starou modrou Osramku a nic a opět spálená. Tak jsem tam dal posledního žluťáska a jede. Vzhledem k tomu že i Centrální el. tam omezuje voltáž. Je to jen náhoda? Takhle jsem s tím vergloval na O1 a nic a tady asi 4ks W5W na první otočení šli do Prčic...
  2. DiKey

    Výměna volantu O II - Superb

    Řešil někdo u SII jak vyndat kolenní airbag abych mohl přehodit gateway. Díky
  3. DiKey

    Zatékání do Superb II combi

    No s tou panoramou je sranda. Dokud jsem nedal pryč sadu pro opravu kol v zimě tak jsem netušil že mám vzadu bazén. Ještě že to bylo v době kdy vystoupal teplota. Led bych totiž nerad vysekával. Problém byl že tam bylo schopno třeba po dešti nebo cestě natéct 15čísel vody. Dostal jsem se k tomu až teď. Vycetl jsem pár informací že je to těsnění u světla ale to vypadalo v pohodě. Tak jsem rozebral celou pravou bočnici. No nikde nic, vypadalo to na nějaký ten otvor co je vpravo. Tak na to chrstnu kbelík vody a co myslíte. Začnou se kapky tlačit skrze těsnění kabeláže světla. Tak jsem to zvenku vzal silikonem. Čekám na další déšť tak tentokrát menší čurek z pravého světla. Říkám si nebudu se s tím srát zalepím rovnou silikonem. Další déšť. No tentokrát flíček u D sloupku. Kalužka u spodku sloupku a něco teklo ze záseku roletky. Prošahám hadičku panoramy nic vypadá průchozí ale je možné že teče tím těsněním. Tak to postříkám z venku voskem a pro jistotu i levou hadičku. Tak čekám na další déšť. No to mě poser teklo to z levého sloupku, kalužka u sloupku a po krytu úložiště až do rezervy. Demontuju teda tentokrát jen sloupek pravý a voda tekla někde z otvoru plechu kolem bílého konektoru. No to mě poser. Tak budu teď testovně oblepovat zadek panoramy, zkontroluju průchod hadiček, zkrátím ty odtokové membrany. Zavoskuju kolem hadič k i zevnitř a budu se modlit k Poseidonovy ať to pomůže! Jediné co to trošku zmírňuje že pokaždé stálo auto jinde. Akorát proč proboha půl roku to teče dolem a najednou i hořejškem 😱
  4. DiKey

    Alarm CAN Bus vlastní

    Ahoj. Testuji teď vlastní CAN-Bus Alarm. Nenašel jsem žádný systém aby odpovídal kladeným požadavkům. Funkce budoucí nebo v testování následují: * sleduje originál dálkový ovladač ale řídí se vlastní logikou * narušení řeším sirénou, immo, zamknutím, blinkry * komfortní funkce - SMS přehled odemknutí/zamknutí * ovládání přes SMS Když by někoho napadlo něco zajímavého k tomuto tématu.
  5. DiKey

    Couvací kamera a columbus

    Chci si dodělat parkovací kameru a samozřejmě bych byl rád kdybych se v tom pletl ale dle mého názoru Columbus potřebuje RGB kameru a Číňani prodávají CVBS kamery. Tudíž je třeba adaptér CVBS2RGB který se prodává okolo 2000Kč... Nebo je to jinak?
  6. Čistě náhodou má někdo rozchozeno FM1100 s převodníkem LV-CAN200? Díky
  7. DiKey

    Natáčení světlometů (AFS) nefunkční

    Já mám funkční natáčení a u front sensor bývá okolo 30% a zadní tak okolo těch 70%. I když přesně nevím jak jednotka s hodnotama dál pracuje? Jestli k tomu má někdo něco blíže...
  8. DiKey

    Svítí červená kontrolka řízení

    Pro S.S. jsou baterie AGM a tu tam máš. Jestli funguje AGM jako klasické gelovky tak nabití nic moc. Dodávám že u klasické autobaterie je 11,98V málo a čas na dobití. Každopádně stejně bych doporučil pořídit nabíječku tak jako tak. Výstup z alternátoru by odpovídal systému S.S t.j. nabíjení. až do 15V. Takže stav až na nízkou voltáž baterie celkově vypadá OK. Každopádně jak jsem říkal pokud ti cvaká v Posilovači řízení tak to bude nějaká mechanická závada kombinovaná s elektronickou. Tak to je návštěva servisu a oprava na záruku jistá...
  9. DiKey

    Svítí červená kontrolka řízení

    Díky za zajímavou závadu na procvičení. Ale teď máš všechny indície. Koukni na stav baterie podle jednotky 61. Pokud bude špatná, logicky nech vyměnit. Stejně tak vezmi co jsi zjistil dej do servisu ať to opravý na záruku. Není totiž co řešit. Možná jsem viděl nějaké TPI na řízení. Zkus pohledat. Může to pomoct při jednání se servisem. Když bude třeba oxidace na konektoru kabelu řízení nebo dokonce jednotky tak ti to vymění my ostatní to očistíme a budeme se modlit aby to fungovalo a vydrželo!
  10. DiKey

    Svítí červená kontrolka řízení

    Co se podívat nejdřív do jednotky 61 na stav baterie co si o ní myslí a pak jí odstranit z gateway. Tím se odstaví od systému jak to má originál Škodovka pro auta bez SS. A zachová se i měření stavu baterie. Nebo ne?
  11. DiKey

    Svítí červená kontrolka řízení

    Nicméně v kontextu se nic nemění. Sdělení bylo že po S.S. Patří ABS a posilovač k největším žroutům energie 😉
  12. DiKey

    Svítí červená kontrolka řízení

    Nevím, jestli je to jen součástí Greenline jako doplněk S.S. Každopádně se té prasečině říká rekuperace. Brzdíš Alternátor reguluje na 15V akceleruješ nebo jedeš klidnou jízdou alternátor reguluje na 12V. Tohle perpetum mobile by mohlo způsobovat problémy. Modelový případ. Baterie bude slabá, řídící jednotka baterie to nepozná a 12V nepokryje napájení ABS čerpadla, řízení. Ve výsledku nastane kolaps... Dá se koupit multimetr do zásuvky zapalovače Čína to dělá za pár korun. Užitečná to věc. Zapíchneš a průběžně můžeš koukat, jestli alternátor dává stále 14,4V nebo jestli to lítá mezi 12V-15V. No mít to ekokurvítko v autě tak hledám způsob jak to vypnout :-(
  13. DiKey

    Svítí červená kontrolka řízení

    Ještě takový postřeh, není ten tvůj Rapid v provedení GreenLine?
  14. DiKey

    Svítí červená kontrolka řízení

    Kdyby tak existovala webová stránka kde něco zadáš a vypadne ti odpověď... V clusteru je chyba výpadku komunikace nějaké jednotky, vzhledem k tomu že se neobjevila závada jiné jednotky (ABS, Airbag) předpokládejme že jde o steering control. V ABS je nízká voltáž svorky B+ V Power steering je chyba nízké voltáže a chyba kterou nedokážu identifikovat. Takže předpokládám že vynecháme teorii a držme se faktů. Jinak jsem stejnou chybu PS viděl když se pokoušel někdo kodováním vyřadit SS...
  15. DiKey

    Svítí červená kontrolka řízení

    Závada mohla být způsobena slabou baterii.. Nicméně to vypadá spíš na závažnou závadu která by se mohla zhoršovat... Nemáš tam start-stop? Nicméně myslím že v rapidu je nějaký elektrohydraulický posilovač. Který evidetně kompletně vypadl. nešlo do něj napájení. Např. špatný kontakt kostra, špatný napájecí kontakt. Spíš si myslím že je to ale horší např. oxidace v jednotce posilovače. Výstup z Caristy sice není optimální ale každopádně popisuje co se stalo. Výpadek na ABS. Abnormální výpadek Power steering konkrétně ty kódy by mohl vyluštit nějaký SuperVag A UDS kód v přístrojovce nejspíš znamená kompletní výpadek komunikace s Power steering! Tudíž byla jednotka mrtvá na komunikaci! Např. když jsem testoval přístrojovku tak jsem nedokázal nasimulovat komunikaci posilovače a už se to tam sypalo.... Ve výsledku to vypadá jako závažná závada s kterou bych nejezdil... Ty jedině tak můžeš voltmetrem proměřit stav baterie...
×