Jump to content

DiKey

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6 Neutral

About DiKey

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

928 profile views
  1. acek: hodíš sem aktuální sken jaké jsou tam teď firmwary. Díky
  2. Ahoj Acek: Ta jednotka má jaké HW 3C8 ??? ??? ?, SW: xxxx označení. Adresu používá jakou? Díky
  3. DiKey

    Kde najdu gateway?

    Sice staré téma ale nějak jsem nenašel jak demontovat u Superbu II s kolenním airbagem gateway. Je to rozděleno na tři dílenské příručky. Demontáž airbagu, ofuku a gateway ale jak jsem se to pokoušel demontovat tak vypadá že ve čtvrté DP ke které jsem se zatím nedostal bude demontáž celé palubovky. Nějaká rada, nápad? Díky
  4. Pěkné. Škoda že žádný jiný vývojář v aplikaci neumí z PID vytáhnout nic užitečné...
  5. Když jsem auto koupil tak tam byli Osram Blue jedna vysvícená. Zkoušel jsem dávat co jsem měl použité asi tři W5W otočím a nic kouknu úplně očouzené. Tak tam nakonec skončili Čínské ledky. Teď se vypálili čipy na LEDce dám tu starou modrou Osramku a nic a opět spálená. Tak jsem tam dal posledního žluťáska a jede. Vzhledem k tomu že i Centrální el. tam omezuje voltáž. Je to jen náhoda? Takhle jsem s tím vergloval na O1 a nic a tady asi 4ks W5W na první otočení šli do Prčic...
  6. Řešil někdo u SII jak vyndat kolenní airbag abych mohl přehodit gateway. Díky
  7. Ahoj. Testuji teď vlastní CAN-Bus Alarm. Nenašel jsem žádný systém aby odpovídal kladeným požadavkům. Funkce budoucí nebo v testování následují: * sleduje originál dálkový ovladač ale řídí se vlastní logikou * narušení řeším sirénou, immo, zamknutím, blinkry * komfortní funkce - SMS přehled odemknutí/zamknutí * ovládání přes SMS Když by někoho napadlo něco zajímavého k tomuto tématu.
  8. Chci si dodělat parkovací kameru a samozřejmě bych byl rád kdybych se v tom pletl ale dle mého názoru Columbus potřebuje RGB kameru a Číňani prodávají CVBS kamery. Tudíž je třeba adaptér CVBS2RGB který se prodává okolo 2000Kč... Nebo je to jinak?
  9. Čistě náhodou má někdo rozchozeno FM1100 s převodníkem LV-CAN200? Díky
  10. Já mám funkční natáčení a u front sensor bývá okolo 30% a zadní tak okolo těch 70%. I když přesně nevím jak jednotka s hodnotama dál pracuje? Jestli k tomu má někdo něco blíže...
  11. Pro S.S. jsou baterie AGM a tu tam máš. Jestli funguje AGM jako klasické gelovky tak nabití nic moc. Dodávám že u klasické autobaterie je 11,98V málo a čas na dobití. Každopádně stejně bych doporučil pořídit nabíječku tak jako tak. Výstup z alternátoru by odpovídal systému S.S t.j. nabíjení. až do 15V. Takže stav až na nízkou voltáž baterie celkově vypadá OK. Každopádně jak jsem říkal pokud ti cvaká v Posilovači řízení tak to bude nějaká mechanická závada kombinovaná s elektronickou. Tak to je návštěva servisu a oprava na záruku jistá...
  12. Díky za zajímavou závadu na procvičení. Ale teď máš všechny indície. Koukni na stav baterie podle jednotky 61. Pokud bude špatná, logicky nech vyměnit. Stejně tak vezmi co jsi zjistil dej do servisu ať to opravý na záruku. Není totiž co řešit. Možná jsem viděl nějaké TPI na řízení. Zkus pohledat. Může to pomoct při jednání se servisem. Když bude třeba oxidace na konektoru kabelu řízení nebo dokonce jednotky tak ti to vymění my ostatní to očistíme a budeme se modlit aby to fungovalo a vydrželo!
  13. Co se podívat nejdřív do jednotky 61 na stav baterie co si o ní myslí a pak jí odstranit z gateway. Tím se odstaví od systému jak to má originál Škodovka pro auta bez SS. A zachová se i měření stavu baterie. Nebo ne?
  14. Nicméně v kontextu se nic nemění. Sdělení bylo že po S.S. Patří ABS a posilovač k největším žroutům energie 😉
  15. Nevím, jestli je to jen součástí Greenline jako doplněk S.S. Každopádně se té prasečině říká rekuperace. Brzdíš Alternátor reguluje na 15V akceleruješ nebo jedeš klidnou jízdou alternátor reguluje na 12V. Tohle perpetum mobile by mohlo způsobovat problémy. Modelový případ. Baterie bude slabá, řídící jednotka baterie to nepozná a 12V nepokryje napájení ABS čerpadla, řízení. Ve výsledku nastane kolaps... Dá se koupit multimetr do zásuvky zapalovače Čína to dělá za pár korun. Užitečná to věc. Zapíchneš a průběžně můžeš koukat, jestli alternátor dává stále 14,4V nebo jestli to lítá mezi 12V-15V. No mít to ekokurvítko v autě tak hledám způsob jak to vypnout :-(
×
×
  • Create New...