Jump to content

DiKey

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About DiKey

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,302 profile views
  1. Asi položka úhel natočení ve stupních teoreticky by tam mělo být 0...
  2. Zdravím 3C8959760 jednotka vybíjí baterii nefungují tlačítka. Moje chyba dal jsem novější firmware než 801 co tam byl. Nakonec jsem tam dal o něco starší 2601 který sice nehází chybu ale taky nic nedělá a nejspíš i vybíjí baterii. Kodování bez výsledku.. Někdo nápad? Jinak vybíjení obecně byl problém ve zkratovaných tlačítcích ovládání sedadla od vlhka...
  3. Ahoj. Sice staré téma ale zkusím se zeptat. Co umí navíc jednotka 1K0 937 087 AB (Dávala se asi Fl SII takže LED světla) oproti 1K0 937 087 P. Díly
  4. DiKey

    Vibrace volantu

    Já jsem žil v tom že hliníková nápravnice se rovná hliníková ramena o kombinaci s plechovými rameny nevím... Jinak jak už jsem psal tak 2 roky jsem řešil vibrace na nápravnici. Vyřešil jsem následovně a to vyměnou brzd respektive vyčištění dosedací plochy brzd a vyčištění dosedacích ploch disků a výměnu oskákaných hliníků od předchozího majitele. Občas lehce zavibruje ale oproti předchozímu stavu je to tak 98% vyřešeno... Předtím asi v pěti servisech a prí oxidace na discích je v pohodě, sbíral bych jim živnostáky! Do posledního servisu v Trutnově kde to
  5. DiKey

    Vibrace volantu

    Co takhle zkontrolovat dosedací plochy disků? Na straně auta i na straně disků musí být bez oxidace, koroze naprosto čisté hladké....
  6. Není potřeba vyrábět žádné složité přípravky. Stačí zepředu vložit lehce nepotřebnou kartu, široky teflon klín, nebo cokoliv podobného. Ani to nijak necvakne a lehce se rámeček vyndá za koženku.
  7. Na O1 mě cvakala mnohem víc jedna z klapek u středového panelu dokonce po otevření dveří bez klíčku protože se Climatronic pokoušel klapkou dojet do koncové polohy kam se stářím prostě nedostal. Jediná možnost bez demontáže byl reset klapek od té doby OK. Na SII byl taky nějaký drobný problém opět reset do maximálních pozic a OK. V tvém případě nevím. Nemám nastudované ani nevím jak to tam má vypadat. Podle videa to vypadá že je klapka totálně zaseklá možná se jen pokouší zajet do nejzašší pozice která už není aktuální a nemusí to ničemu vadit. Každopádně nejrychlejší rada zdarm
  8. Obecně do ventylátoru jde PWM jestli ten modul nefunguje správně tak by to mohlo dělat toto. Nebo je ventylátor mechanicky vydrbaný a pak to bude dělat to samé. Reklamace nebo rozebrat zkontrolovat ventylátor. Climatronic by neměl přímo řídit ventylátor u OII se tomu myslím říkalo IPC modul.
  9. Jinak tady někdo radil pokud nefunguje Lucky Patcher vypnout Optimalizaci MIUI. Lucky Patcher začne fungovat ale přestanou fungovat prakticky všechny aplikace protože se vymaže nastavení do defaultu. To znamená všechny nelegální aplikace MIUI dostanou všechna oprávnění a všechny vaše aplikace které si neumí požádat korektně o svá práva je třeba znova nastavovat pěkná otrava. Jelikož nepoužívám Lucky Patcher s Caristou denně řešení by mohl být "Druhý prostor"....
  10. Linie na obrázku chybí. Normálně je dole zleva doprava takže 25 bude někde jinde...(to je tak u okopírovaných příruček ať už v papíru nebo PDF) Číslo pak určuje nad sebou pomyslný sloupec na který se skočí po kliknutí a zvýrazní se sám pokud používáš ELSu.
  11. Jestli to bylo při koupi si nepamatuji. Jediné o čem vím že opravovali na té straně mechanismus víčka nádrže že by ty lemplové si takhle ušetřili práci :-D Já právě že tam původní rádio bylo kodované na changer jestli tam nevedla kabeláž pak se podívám. Měl bych pro ni využití ?
  12. Zdar chlapci. Pokud to víte. SII Combi vzadu vpravo nahoře v místě kde by měla být lékarnička. To je nějaký zbytek po Changeru nebo co? Díky.
  13. a) primárně z výpisu vydíš že jednotky ztrácí mezi sebou komunikaci, proměř datové vedení Gateway možná je v hajzlu konektor b) Sleduj co se děje s Voltáží při startu, asi regulace alternátoru
  14. misor1994: žádné konspirační teorie ale fakta! Nevím jestli se to dá stále zjistit ale třeba u O1 bylo: B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO a vím že to šlo u zjistit i u SI. Každopádně pokud koupíš auto u černýho čičmundy v Něměcku a export byl z Čech, Slovenska, Polska, Italie, Ukrajiny, Holandska do Německa tak někdo něco kryje stočené, km, velkou, totální havárii apd.... Ten podvozek je důležitý pokud máš tzv. sportovní podvozek ve skutečnosti snížený tak je to nejhorší co mohlo vzniknout...
  15. Těch km bude mnohem víc... Do Německa natahali někde v 70letech Turky a ty tam bazarničí do dneška. Není vyjímkou že tahají vraky z Ukrajiny a podobně. Podívej se originál podle VIN minimálně kam bylo auto určeno. Staré SI třeba vyexportované do Italie tahali Turci přes Německo a prodávali do Čech... Co máš za podvozek?
×
×
  • Create New...