Přejít na obsah

Pike

Uživatel
  • Počet příspěvků

    209
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pike

  • Narozeniny 16.8.1978

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 166 zobrazení profilu

Oznámení Pike

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nejde jen o ty trubky musí se vyměnit víc věcí, kdysi jsem tady o tom psal čím se liší, myslím že to nemá smysl.
  2. Řetěz včetně napínáku je tam u olejového čerpadla a u vačkových hřídelí, předpokládám, že se hrabalo do toho druhého případu. Kolik to má nalítáno a co to mělo za problém?
  3. Nebylo by možná od věci napsat typ motoru, rok výroby...
  4. Pike

    BE AWARE

    To ja netvrdim. Napsal jsem pouze svuj nazor namisto nadavek a bezmyslenkovitem umistovani na blacklist viz HONZA83. Muzu jen litovat inspirona, ze se mu stala takovato neprijemnost. Ale na druhou stranu, kdyz uz mjauto ma "pomerne" naplneny online katalog tak jsem si behem par zmatenych kliku sam overil, ze prava sada pro jeho vuz je CT939K2 pripadne CT914K1 (coz souhlasi s katalogem Contitechu). To mohl udelat i on sam, misto aby se 2x ptal a nechal si pak poslat spatnou sadu (jo duveruj ale proveruj, kazdy se nekdy splete), zabralo to presne 23 sekund. To ze ho okradli na postovnem (ceny jasne popsany na strankach) uz ani nezasluhuje komentovat.
  5. Pike

    BE AWARE

    Neni duvod, kvuli jedne spatne zkusenosti? Nejdriv si radeji neco over sam nez zacnes placat nesmysly! Ja u teto firmy nakupuju dlouho a znam i spoustu jinych, verim ze i lide tu z fora. A musim kontrovat, zkusenosti mam jen dobre, nakupuju vetsinou osobne, ale i se zasilkami nikdy nebyl problem, jsou velmi vstricni a ochotni. Je pro me smutne slyset a zaroven tezko uveritelne, ze by se zachovali takhle. Jestli nebyl problem nekde uplne jinde, ze...
  6. Pike

    1.8 20V AGN

    Časování ventilů zajišťuje především vačkový hřídel, který je v obou modifikacích jiný. Řídící jednotka pouze dává příkaz ke změně času sání v závislosti na zatížení a otáčkách motoru, ale úhly jsou pevně dány vačkovou hřídelí. V příloze jsou lehce popsány změny nového typu. 1.8_MR98.pdf
  7. Pike

    1.8 20V AGN

    Asi ti přestávám rozumnět :
  8. Pike

    1.8 20V AGN

    Soudruzi z Audi by se asi hodně divili jakou že "prasárnu" to vymysleli, moc tlusté potrubí ve kterém se to víří, hm, tak to je hukot. 1.8 20V 92 kW AGN MR98 a novější byly osazovány sáním s proměnnou délkou kanálu (pomáhá dynamickému přeplňování), které je plastové. Výsledkem bylo zvýšení točivého momentu v nižších otáčkách a zlepšení jeho průběhu v otáčkách vyšších spolu s výkonem. Zároveň se zlepšila plynulost chodu motoru při změnách otáček. Kromě jiného se od staré verze liší vstřikovacími ventily, škrtící klapkou, váhou vzduchu, jiným časováním sacích ventilů a samozřejmě řídící jednotkou - takže když měnit, tak rovnou celý motor. Bližší popis viz. učební pomůcka Škoda č. 23 strana 31. Jinak ne že by se o tomto motoru na fóru už nepsalo dost a dost....
  9. Pro AGU origo patří NGK PFR6Q (jednobodové) nebo Bosch F7LTCR. Pravděpodobně si tam dal NGK BKUR6ET-10, to jsou trojbodovky, ale pro 1.8 20V bez turba (AGN). Možná není od věci někdy otevřít katalog, správná svíčka dělá hodně.
  10. Nejedná se o interval výměny ale pouze doporučený interval kontroly...
  11. Ten kdo začal urážet si byl ty, projdi si to, ale předtím se prober. Od začátku jsem se slušně ptal na úplně banální věc, kterou si nebyl schopný zodpovědět. Jak jinak ti mám nejjednodušeji dokázat, že je něco dané, než odkazem na manuál do kterého můžeš nahlédnout taky a čekal bych, že mu budeš věřit (ono jde vidět, že sehnat relevantní informace jiným způsobem je pro tebe celkem nepředstvitelná věc). Pozor! Předchozí věta byla delší, přečti si ji alespoň 4x ať ji celou pojmeš. Nemáš o motorech ani páru což dokazuješ už jen třeba tím tvrzením o podobnosti 1.6 a 1.8. Končím toto vlákno protože s člověkem tohoto ražení NEMÁ smysl diskutovat, ostatní mi to určitě rádi potvrdí když si přečtou naše reakce zde.
  12. Ještě reakce k tobě, nevím kdo by mi měl zakazovat nebo přikazovat jakej olej mám lít do svýho auta a to že motor nebere olej znamená dost, navíc když mi nebere tenhle řídkej, neklapou hydroštosy, nikde neteče. Nevím kolik aut nebo motorů ti prošlo rukama nebo kde bereš informace, ale mě už pár motorů rukama prošlo(jak motocyklový tak autový) a info mám přímo z výroby a když je potřeba klidně z vývoje, na autě si cokoliv udělám sám, max s pomocí specialistů při nějakým větším problému, kterej mě zatím naštěstí nepotkal... Tak nepochybuj o tom co dělám nebo nedělám dobře nebo špatně. Jaký olej použít/nepoužít přikazuje/zakazuje manuál k autu. Upozorňoval jsem na slovo LONGLIFE (tento olej jak si napsal používáš ve svém motoru), které určuje servisní interval oleje a tím pádem i normu tohoto oleje (v případě benzínu VW 503.00). Tento olej je zakázáno používat ve starších motorech vzhledem k možnému poškození motoru (výroba i vývoj potvrzují). Nemůžeš míchat dohromady viskozitu ("klepe, protéká" a kdoví, co ještě) se servisním intervalem (i když může dělat totéž). Pokud motor spotřebovává více oleje než specifikuje výrobce, je někde jistá chyba, ale pokud ne, nevypovídá to o jeho stavu naprosto nic, zvlášť ještě pokud pan majitel neví co do auta leje, že Tak tomuhle psaní se můžu tak možná vysmát, myslíš že olej v ceně okolo 1000 za litr bude pro můj motor špatnej? Nějaký přikazování nebo zakazování v manuálu mě vůbec nezajímá, do 9 let starýho auta budu dávat co uznám sám za vhodný a nevím kde si četl že míchám servisní interval a viskozitu??? To už máš asi z toho hulení co? A nakonec, já vím co leju do auta, špičkovej olej 5W-30, ale asi těžko si budu pamatovat jeho přesný specifikace, když jsem ho měnil před rokem. Tak si už nech ty svoje chytrý keci, když sám o tom víš kulový a akorát si dokážeš přečíst pár manuálů... Zatím si tu neřek nic co by mělo nějakou váhu. Tak fajn no, ať si to ten tvůj motor užije ty "znalče", s pakem se fakt nemá cenu bavit...
  13. Ještě reakce k tobě, nevím kdo by mi měl zakazovat nebo přikazovat jakej olej mám lít do svýho auta a to že motor nebere olej znamená dost, navíc když mi nebere tenhle řídkej, neklapou hydroštosy, nikde neteče. Nevím kolik aut nebo motorů ti prošlo rukama nebo kde bereš informace, ale mě už pár motorů rukama prošlo(jak motocyklový tak autový) a info mám přímo z výroby a když je potřeba klidně z vývoje, na autě si cokoliv udělám sám, max s pomocí specialistů při nějakým větším problému, kterej mě zatím naštěstí nepotkal... Tak nepochybuj o tom co dělám nebo nedělám dobře nebo špatně. Jaký olej použít/nepoužít přikazuje/zakazuje manuál k autu. Upozorňoval jsem na slovo LONGLIFE (tento olej jak si napsal používáš ve svém motoru), které určuje servisní interval oleje a tím pádem i normu tohoto oleje (v případě benzínu VW 503.00). Tento olej je zakázáno používat ve starších motorech vzhledem k možnému poškození motoru (výroba i vývoj potvrzují). Nemůžeš míchat dohromady viskozitu ("klepe, protéká" a kdoví, co ještě) se servisním intervalem (i když může dělat totéž). Pokud motor spotřebovává více oleje než specifikuje výrobce, je někde jistá chyba, ale pokud ne, nevypovídá to o jeho stavu naprosto nic, zvlášť ještě pokud pan majitel neví co do auta leje, že
  14. Pike

    Chiptuning

    :palec2: :palec2: Vsimate si, ze pokazde, kdo od neho prijede po chipu, dostane nejakou uzasnou radu, nebo vylepseni=))))))))))))))) Jsem zvedav na dalsiho, s cim prijde=)) Taky se usmívám nad tím co tady čtu, očekávám, že příští rada bude netankovat benzín vůbec, prý to zvyšuje výkon...
×
×
  • Vytvořit nový...