Přejít na obsah

Kazz2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kazz2

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Kazz2

    Porucha klimy?

    Možno bude potrebné vykonať len základné nastavenie servomotorou pomocou diagnostického prístroja.
  2. Nemali tie 1.8T problémy so zapľovacími cievkami?
  3. V tomto prípade je asi príčina v znečistenej chladiacej kvapaliny. Tieto nečistoty (lepšie povedané mastnota) obalujú obe kovové tyčky vo vyrovnávacej nádobke chladiaceho systému a teda tým je narušená el. vodivosť medzi oboma tyčkami, teda systém to detekuje a signailizuje akoby tam nebola chladiaca kvapalina. Po naštartovaní motora začne kvapalina v chladiacom systéme recirkulovať a zohrievať sa a tuto nečistotu/mastnotu začne omývať čím sa opäť zabezpečí el. vodivosť medzi oboma tyčkami. Toto znečistenie môže byť spôsobené vadou v tesnení poda hlavou valcov (nemusí to byť ale pravidlo). Na tvojom mieste by som dal najskôr vypustiť starú chladiacu kvapalinu, dal by som prepláchnuť chladiaci systém a samozrejme vyčistiť vyrovnávaciu nádobku a po prevedení týchto úkonov by som tam dal naliať originálnu chladiacu kvapalinu G12 (samozrejme správne nariedenú). Potom sleduj, ako sa to správa (teda nevymieňaj hneď to tesnenie pod hlavou valcov).
×
×
  • Vytvořit nový...