Přejít na obsah

JohnDoe

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

910 zobrazení profilu

Oznámení JohnDoe

Nováček

Nováček (1/14)

-1

Popularita

  1. Po skoro 3 letech a 38 tisících jsem si dneska všiml, že se mi hlavice taky začíná loupat. Dá se to vyreklamovat na záruku mobility plus?
  2. Chce prohlídku. Registrace auta je konec 07/2015, takže je to asi jasné. Radši se teda objednám a holt olej půjde z auta o trošku dříve.
  3. Měnil jsem u dealera a řekl jsem mu o přechod na pevný interval (myslím, že to mám i na faktuře), tak otázka, jestli se na to nevykašlal. Jinak jezdím spíš delší cesty...
  4. Měl bych dotaz. Po prvních 15 tis. jsem měnil olej a přešel na pevný interval 1rok/15tis (začátek srpna 2016). Dneska na mě začal maxidot řvát, že za 29 dnů mám jít na servisní prohlídku, tachometr má něco málo přes 27 tis. Je toto běžné? A je problém, když to přešvihnu a pojedu až v těch cca 30 tis. či v srpnu?
  5. Já teda jeden den jezdil z náhradními klíči a mrcha byla v pohodě, proto jsem vyloučil SW chybu. Baterku jsem teď vyměnil, auto odemyká i startuje v pohodě
  6. Jsem idiot, psal jsem rychleji, než jsem myslel, dík za opravu.
  7. Díky za odkaz. Rozloupnutí klíčku je v pohodě, baterka CR2505 CR2025. Zítra ji zkusím koupit a přehodit. EDIT: chyba opravena
  8. Po asi 15 měsících se mi objevila hláška o slabé baterii. V návodu píšou něco o synchronizaci. Museli jste ji po výměně baterky dělat?
  9. JohnDoe

    16" vs. 17"

    Když už nad tím uvažuješ takhle, tak bych na začátek volil 17 a po jejich sjetí je prodal a koupil 16 s novým pneu.
  10. JohnDoe

    16" vs. 17"

    17 jsou už dost tvrdé, ale jde to přežít. Horší když vletíš do velké díry... Spotřeba, nedokážu posoudit. I s velkými pneu mi to žere paradoxně méně (proti zimním 15), ovšem začal jsem dávat VIF a taky se motor přehoupnul přes 10k km. Ovladatelnost - dobře drží, to je jasné, vypadají luxusně a žádnou změnu v dynamice nepociťuji. Přesto všechno bych dnes volil 16, právě kvůli tvrdosti a mé obavě o poškození podvozku na našich silnicích.
  11. Dneska jsem si při jízdě s vypnutým rádiem všiml, že při zapnuté klimatizaci se z ventilace ozývá nějaké pištění/svištění, no prostě pro mě nepatřičný zvuk. Při vypnutí klimy ticho, při zvýšení otáček to ventilátor přehluší. Je to chyba nebo vlastnost? Nějaké zkušenosti, cokoliv?
  12. O konstrukci nynějších motorů moc nevím, děkuji za vysvětlení. Ke spotřebě udávané na foru.. Směrodatný je pro mě spíš spritmonitor, tam jsou ty spotřeby o litr výše. S-S jsem vypnul asi po třech popojetí. A vypínám pravidelně, díkybohu že to jde. Životnost motoru... To je těžká otázka. Osobně bych po několika letech auta točil, ale ne každý má fůru peněz na nové auto. Takže takový člověk má na výběr buď starou šunku s EU3 (přinejlepším) nebo motory, které jsou jak říkáš superhyper na papíře úsporné, ale zároveň se kazí. Nic není černobílé. Neboj, fabii jako veterána si opravdu nenechám
  13. Není náhodou třeba pro správné dochlazení turba i olejové čerpadlo? Pokud ne, díky za osvětu. Srovnávat Š120 a T148 s Fabií co plní EU6 je úsměvné. Souhlasím s progresem v redukci emisí, čmoudící čipnuté TDIčka bych sešrotoval, ale všechno má své meze. Těch pár deci (a jestli vůbec) co na 100 km S-S ušetří, svět nezachrání. Pořád si myslím, že tohle spolu s novinkami typu ACT se akorát podepíší na nižší životnosti motorů. K tomu uvážit, že výroba nových aut je sakra energeticky náročná a jsme vlastně na nule. A ano, zkoušel jsem se Stop-Startem jezdit, při popojíždění v koloně mě to akorát brutálně vytáčelo.
  14. ehm. opravdu? turbo se po svižné jízdě po dálnici uchladí samo, že...
×
×
  • Vytvořit nový...