Přejít na obsah

spin90

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení spin90

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mam este otazku, Pri zmene pristrojovky zo starej (s hodinami) na novu som citla ze treba pomenit nejake piny. Nemozem ale nikde najst schemu ktore za co pomenit. Nema to niekto ? Alebo bude lepsie vymenit nie celu pristrojovku ale len tachometer ? Asi tak spravim. A co moze byt pricinou velkej citlivosti auta na pustanie plynoveho pedala ? Ked pustim pedal tak autom furt cukne. Ako, do istej miery to je v poriadku, ale na tomto aute mi to pride ako dost intenzivne. Cim to moze byt ? Je to vlastnost motora alebo moze byt problem aj v niecom mechanickom ? Posledna vec co sa objavila bolo, ze pri startovani obcas, hlavne ked je motor studeny, pocut na chvilku nenormalny skripot. Ide z toho az strach, Napadlo ma ci to nemoze byt nejaky remen, ale ten je zubkovany tak pochybujem ze by preklzoval. Co to moze byt ? Zacinam mat obavy ze to auto uz neda do poriadku nikto Ale snad postupne to pojde no.
  2. Inak, napadlo ma, mam ultrazvukovu cisticku v pivnici odlozenu. To by bolo na cistenie karburatora ako stvorene. Aky roztok dat do cisticky ? Vie niekto ? Cely karbec tam sice nevojde, ale niektore diely urcite ano.
  3. Knihy o tom som si uz pohladal, ale dakujem. Na tu opravnu sadu na akrburator mas aky nazor ? Nevies ake s tym maju ludia skusenosti ? Bude to v poriadku ? Mam na mysli toto http://www.fifoautoshop.sk/articol/2769200/_lskl_opravn_sada_karburtora.html .ň Po oprave bude zrejme potrebne vsetko ponastavovat, pravda ?
  4. Mam PDFko Urzba_a_opravy_skoda_favorit . Je to tam pomerne podrobne. Tak zatial teda dakujem za pomoc, dufam ze to dajak spravim, nech este sluzi aspon 5 rokov
  5. Dakujem za reakciu, Tu opravnu sadu na karburator by som mohol pouzit aj tuto napriklad http://www.fifoautoshop.sk/articol/2769200/_lskl_opravn_sada_karburtora.html ? Su tam tie tesnenia ako tak kvalitne ? Ide mi o to,ze som cital ze kvalita tych tesneni je vselijaka a neviem ktore teda kupit aby to tam aj nejaky ten piatok vydrzalo. V sade su samozrejme aj ine komponenty na vymenu. Na ten spinac sa dnes pozriem. ci spina, ked nie tak objednam spolu s tou sadou. Nejaky spinac, alebo nieco s dvoma kontaktmi som tam vlastne aj nasiel a bol stale v stave "zopnute" aj pri zaradenej spiatocke aj vyradenej. Neviem ale ci to bolo to, prislo mi to ze je to skor na vrchu, nie od spodu. K malovaniu, tak je mi jasne ze to nebude nic moc, ale bude to lepsie ako to je Takze skusim pouzit klasiku syntetiku riedenu S6006 tkou, zaklad nejaky cerveny a pouzijem ked tak aj odhrdzovac. Snad mi to nezozerie aj plech. Dam nejaky tmel, to uz nejmenej vybrusit a pohrat sa, neni to na vystavy. Co ale som si zas vsimol a co ma znepokojuje su skrvny oleja pod autom. Nerobilo to, ale minule som siel na parkovisko, pozrel pod auto bo mi tam nejaky srubek spadol a nasiel som cerstve skvrny od oleja. Bol pod lavou castou motora. Cize budem musiet najst odkial to unika a zistit co s tym robit. Olej som meral, ale auto stalo z kopca, ukazalo mi tesne and spodnou riskou. Pre istotu teda dnes dolejem. Z coho by to mohlo tiect ? Narychlo som to nejak nevedel najst. Tecuci olej ma znepokojuje este viac ako cudny karburator, kedze to je priame ohrozenie motora. Z prevodovky to ale asi nebude, pod no to bolo suche. Kazdoapdne neviem v akom stave je olej v prevodovke a motore, takze chcem to komplet vymenit. No zda sa ze budme musiet aj nieco pretesnovat. Ktore tesnenia rovno preventivne vymenit ? Jeden vikend si na to snad najdem, cas.
  6. Zdravim, Kupil som si favorit, r. v. 1989. Ma to teda karburator. Nemam s nim nejake väčšie problémy, ale predsa len by som potreboval poradiť s voľnobehom. Kolíšu mi otáčky hned po zapnutí motora. Kolisa to tak, až to takmer zdochne, potom znova sa rozbehne, chvilku bezi a zas silny pokles. A toto sa opakuje. Čim by to mohlo byť ? Čítal som, že karburátorom, že treba vymeniť tesnenia. Čítam akurát nejaké PDFko kde je to popísané. Je to dosť zložité, ale tesnenie by som možno vymeniť zvládol. Otázka ale je, kde ho kúpiť ? Vedeli by ste mi odporúčiť niečo kvalitné ? Nemám nikoho kto tomu rozumie a do kalsického autoservisu mi je blbe isť s takýmto vrakom, ale ked si enbudem vediet pomoct budem musiet. Druhý problém je s bielymi cúvacími svetlami. Tie mi pri cúvaní nejdu vôbec. Čo tam zvykne odísť ? Žiarovky som samozrejme kontroloval. Prepinac na prevodovke nejak neviem najst, este sa na to mrknem dokladnejsie. Problém je, že čoskoru budem musieť ísť na EK, tak sa bojím či prejde. S kolísajúcimi otáčkami asi sotva. Akú farbu by ste mi odporúčili na natretie karosérie ? Klasická syntetika sa nebude odlupovať ? Chcem to trocha pretrieť nech to ako tak vyzera. Pripadne vedeli by ste mi poradit dobry autoservis, kde mi karburator precistia, najlepsie v kosiciach ? Za rady ďakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...