Dakujem za reakciu,
Tu opravnu sadu na karburator by som mohol pouzit aj tuto napriklad http://www.fifoautoshop.sk/articol/2769200/_lskl_opravn_sada_karburtora.html ? Su tam tie tesnenia ako tak kvalitne ? Ide mi o to,ze som cital ze kvalita tych tesneni je vselijaka a neviem ktore teda kupit aby to tam aj nejaky ten piatok vydrzalo. V sade su samozrejme aj ine komponenty na vymenu.
Na ten spinac sa dnes pozriem. ci spina, ked nie tak objednam spolu s tou sadou. Nejaky spinac, alebo nieco s dvoma kontaktmi som tam vlastne aj nasiel a bol stale v stave "zopnute" aj pri zaradenej spiatocke aj vyradenej. Neviem ale ci to bolo to, prislo mi to ze je to skor na vrchu, nie od spodu.
K malovaniu, tak je mi jasne ze to nebude nic moc, ale bude to lepsie ako to je Takze skusim pouzit klasiku syntetiku riedenu S6006 tkou, zaklad nejaky cerveny a pouzijem ked tak aj odhrdzovac. Snad mi to nezozerie aj plech. Dam nejaky tmel, to uz nejmenej vybrusit a pohrat sa, neni to na vystavy.
Co ale som si zas vsimol a co ma znepokojuje su skrvny oleja pod autom. Nerobilo to, ale minule som siel na parkovisko, pozrel pod auto bo mi tam nejaky srubek spadol a nasiel som cerstve skvrny od oleja. Bol pod lavou castou motora. Cize budem musiet najst odkial to unika a zistit co s tym robit. Olej som meral, ale auto stalo z kopca, ukazalo mi tesne and spodnou riskou. Pre istotu teda dnes dolejem. Z coho by to mohlo tiect ? Narychlo som to nejak nevedel najst. Tecuci olej ma znepokojuje este viac ako cudny karburator, kedze to je priame ohrozenie motora. Z prevodovky to ale asi nebude, pod no to bolo suche.
Kazdoapdne neviem v akom stave je olej v prevodovke a motore, takze chcem to komplet vymenit. No zda sa ze budme musiet aj nieco pretesnovat. Ktore tesnenia rovno preventivne vymenit ? Jeden vikend si na to snad najdem, cas.