Přejít na obsah

Dex Drexler

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

748 zobrazení profilu

Oznámení Dex Drexler

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. Dex Drexler

    Autobaterie

    Tak jako spoustě dalších zde, se mi akumulátor odporoučel po 15-ti měsících. Škoda mě při reklamaci odpálkovala, že se nyní uznávají reklamace na akumulátory pouze do půl roku stáří nebo 10 000km. Máte někdo podobnou zkušenost nebo informace zda je to skutečně tak?
  2. To omicron: diky za nazor, nad 140kW jsem taky uvazoval, jenze kdyz jsem tam nasypal vybavu jakou bych chtel, jsem na stejne cene jako RS. A v tom pripade mi RS pripada jako lepsi volba. Nicmene u me uz je vyreseno, uz mam bezfiltrovou 169kW RS.
  3. Dobrá připomínka, díky ...ovšem mám stejně nesmělý hloupý dotaz - dle čeho se dá poznat, že už má GPF? Je to od MR19? Tzn. verze se 180kW? A 169kW budou všechny bez?
  4. Jen se nenápadně vrátím ke Kii, porovnání existuje, teda za předpokladu, že se tomu dá věřit, na vybermiauto.cz. Porovnání přikládám a o malinko je Ceed širší než OIII a podélně výrazně kratší. I rozměry kufru ma menší, takže kdoví kde ty litry nahrabali. Tolik k Ceedu. A když už sem se rozhodl sem opět po čase napsat, hned sem hodím i své současné rozhodování. Mám tříletou OIII 1,4 TSi a uvažuju co dál. Auto je absolutně spolehlivé a s 1,4TSI jsem spokojen. Ale stárne a uvažuju o výměně dokud má aspoň nějakou solidní hodnotu. A aby mi to dávalo smysl, chci získat aspoň něco navíc. Výměna za 1,5TSI, zvlášť po tom co tu občas čtu, asi výhrou nebude. Takže mi zbývá pouze RS, kde bych krom "pár koníků" navíc získal i trošku lepší jízdní vlastnosti, což je asi jediná věc, která mi na OIII vadí, Na výměnu nespěchám, ale dle info od škody bude od dubna končit prodej RS v manuálu a zůstane pouze DSG. A jelikož jsem stará škola a fofrklacek potřebuju k životu, je to pro mě celkem zásadní limit. Navíc ta cena se za poslední rok vyšplhala někam, kde bych už očekával trošku jiná vozítka. Takže se teď ve mě mísí otázky jako: .... vyměnit tříletou 1,4TSI za novou 1,5TSI? ... jít ještě dnes do RS i za tu vysokou cenu? ... nepočkat s čím příjde O IV i když, vzhledem k poslednímu vývoji, bude ta cena zase o řádný kus výš? ... a když už čekat na O IV, nebudou v nabídce zase pořád ty stejný motory? ... nevykašlat se na Škodu a nejít třeba do Levorga, který má podvozek o 2 ligy jinde? A to za stejnou cenu? Jak byste se rozhodovali vy v podobné situaci?
  5. Když jsem tu před časem (před koupí) pročítal stížnosti na drnčení, říkal jsem si, že to nemúže být tak horký, jak se to tu líčí. Dnes už mám svou OIII, najeto pouhých asi 3500km a už se začínají ozývat první zvuky. Něco drnčí kolem volantu (to je asi nejhlasitější), klepání se ozývá z PP dveří, PZ dveří, uchycení PP pásu a přední přihrádky u spolujezdce. A to jezdím po rozbitých cestách krokem, protože s tímto podvozkem a hučením od zadní nápravy se ani rychle jezdit nedá. Předchozí Focus s najetými 200k km a častou "sportovní jízdou" si dodnes ani nevrzne. Kde asi soudruzi udělali chybu....
  6. Dex Drexler

    MR2017

    OK, zopakuji znova co jsem se dočetl. 1,2TSi by měla skončit v 21. tydnu roku 2016. Od 22.tydne 2016 by měla místo ní naběhnout 1,0TSi. O 1,5 není nikde zatím žádná zmínka.
  7. Dex Drexler

    MR2017

    Dle informací na konkurenčním foru bude 1,0 od MR2017. O 1,5 se zatím nemluví.
  8. OCTA75: ještě jsem přehlídl motorizaci.... ale dle ceny a freshe přepokládám 1,2TSI? Diesla si nechtěl?
  9. OCTA75: upřímně závidím. Já objednával 4. prosince a zatím nic. Asi budu muset popohnat prodejce jestli už zná aspoň termín výroby. Jinak objednáno téměř to samý co DEZENT - 1,4 TSI v Denim barvě akorát v kombajnu. Výbava STYLE + xenony + nějaký další hovadinky jako Bolero, sklopný zrcátka, Kessy, vyhřávaný trysky atd. Jo a kola mám teda jiný - Terron. Co se barvy týká, tak to mám podobně jako všichni dnes zmínění. Na prvním místě stříbrná, ale těch jezdí mraky, takže ne. Druhá Race neprošla přes manželku. Topaz tlačila žena, ale podle mě je to děsně nepraktická brava, takže jsme se nakonec shodli na Denimu. Upřímně jsem zvědavej, jak se mi ta barva nakonec bude líbit z blízka....jestli se dočkám
  10. OIII combi 1,4 TSi Style - objednána 4.12.2015, předpokládaný termín dodání dle prodejce je konec února, čili cca 12 tydnů ..... za mě spokojenost, pokud to tedy klapne :-)
  11. před pár dny jsem byl v salonu RS230 projet a prodejce mi potvrdil, že to konkrétní velmi dobře vybavené auto by vyšlo na cca 850k CZK, byl to sice manuál a lift, ale i tak jsem zkusil manuál naházet do konfigu a v max možné výbavě jsem se nedostal přes 950k. Takže přes milion se můžeš dostat opravdu jen v kombinaci s DSG a combi. A to stejně jen o fous. Při započtení slevy jsi na 900k ....nekup to
  12. Tak to máš ještě dobrý, ja mám zdražení o 9 tisíc jen mezi "prvním jednáním" a objednáním o 2 týdny později :-D mmch. dle sdělení prodejce není zdražování konec a dá se očekávat další pohyb cen....
  13. Ve výpisu v nabídce ze salonu LED nemám vůbec, nicméně v konfigu v informacích o výbavách to přibylo, takže to vypadá že zadní LEDky jsou teď v základu od výbavy style, Takže už chápu to zdražení základu o 5 tisíc
  14. Tak jsem byl včera v saloonu si připravit půdu pro objednání O3 a náhodou jsem zjistil, že z nabídky v konfigu byl odstraněn chrom paket. Tak se tam ptám a odpověď mě celkem pobavila. Dodavatel prý nestíhá dodávat, takže je momentálně neumožněno objednání tohoto doplňku. OK, říkám si, bez něj to přežiju a aspoň se finančně přiblížím vysněnému bufíku. Nicméně teď nad tím přemýšlím a nějak mi tam chybí i zadní LED světla. Z konfigu taky zmizely. A to je věc, kterou prostě chci. Má někdo nějaký informace jak to s nimi vypadá? Je to stejnej případ jako u chromu? Je nějaký předpoklad kdy se vrátí?
×
×
  • Vytvořit nový...