Přejít na obsah

Bombero

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bombero

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čau chlapy, probírá se tady úplně všechno, tak doufám, že poradíte i v tomto případě a budete pokud možno vycházet ze svých osobních zkušeností:-) Jde mi o to, jak se s bandou kamarádů a kamarádek, asi 8-10 (50/50) nejlépa zabavit na silvestrovský večer. Samozřejmě se počítá se zapojením alkoholu a tím, že nikdo nebude abstinovat . Prostě nechceme jenom chlastat a tlachat o nesmyslech (i když se stoupající hladinkou alkoholu v krvi může být i tohle zábavné, že). Konkrétně mám na mysli nějaké hry jako např. protahování vajíčka z jedné nohavice do druhé (samozřejmě kluk-holka) nebo něco na ten způsob, aby někdo nemyslel třeba hned swingers párty (i když to by taky nebylo úplně od věci ). Máte někdo nějaké nápady nebo osobní zkušenosti???
  2. Chtěl bych znát váš názor. Myslíte si, že tyto tablety mají smysl a fungují nebo jsou to jen zbytečně vyhozené peníze. Popřípadě máte s nimi někdo zkušenost??? http://www.leonardovbc.com/CZ/Shop/ProdZoom.asp?ID=13729
  3. Takže závada je konečně odstraněna. Jednalo se o jednu přepálenou cestu na tom plošném spoji co je v pojistkovce. Díky tomu nemohlo sepnout relé zapalování a další s tímto související obvody.
  4. Prosím odborníky o radu. Při otočení klíčku ve spínací skřínce do první polohy by se měla rozsvítit kontrolka dobíjení a mazání a také by měly začít ukazovat budíky(palivoměr a teplota vody), nic z toho se však neděje. Rovněž po nastartování nefunguje otáčkoměr. Má to spolu souvislost a nevíte někdo čím by to moho, být??Dík za rady.
  5. Bombero

    Volant

    JJ, všem dík za odpověď. Trochu sem to předpokládal, ale raději sem se ujistil
  6. Bombero

    Volant

    Chlapi, po výměně předních tlumičů se mi stalo, že mám volant trošičku jakoby doprava i když kola jsou rovně. Nevíte jestli to s tím má nějakou souvislost? Že by geometrie?? Dík za odpověď.
  7. Myslím že nejlepší odpověď najdeš ve vyhlášce.
  8. Jako legální přestavbu to v ČR nikdy udělat nemůžeš, protože ti to nikdo nepovolí a je jedno jestli tam dáš silnější 1.6 nebo 1.8T. Technickou to možná projde, pokud máš známosti, nic není nemožné. Pokud ale prodáš stávající auto a připlatíš si na ojeté 1.8T, rozdíl mezi koupí jiného auta a náklady na výměnu motoru bude minimální. A taky bych chtěl vidět, kde budeš brát prachy na soudy až někoho naboříš a policie zjistí že to byla nelegální přestavba.
  9. Já když jsem sundával ty origo černé lišty co jsou na dveřích tak jsem to nechal stát delší dobu na slunci (asi 2 hod.) a pak je normálně rukou strhnul. Nejhorší byl začátek a chtělo to trochu zabrat, ale pak už to šlo pěkně a lepidlo tam nezůstalo prakticky žádné a nějaké ty zbytky jsem očistil technickým benzínem. Myslím že tady ty chromované lišty nebudou určitě držet lépe . Podotýkám ale, že to bylo v létě a bylo hodně teplo .
  10. JAsne ved ja by som sa do toho urcite nepustil, to by som dal urobit odbornikovi, len chcem vediet co to obnasa, Takze v naraznikoch je treba nechat tie listy a tak to cele urobit? NA dverach su len nalepene ci nie? Je pod nimy drazka? JA som len laik tak preto sa na vsetko pytam :-)) Je to pekne ale asi dost narocne a asi aj to bude drahe ked to dam niekomu robit... Ne ne, ty plastové lišty se musí sundat. U předního nárazníku jsou pod tou lištou šrouby(dva na každé straně), které z velké části ten nárazník drží. Je tedy dobré jinak vyřešit uchycení nárazníku(ale drží to i bez těch šroubů-vyzkoušeno). Zadní je přišroubován z kufru, takže tam je to pohoda. Jinak na drážku v nárazníku, která vznikne odstraněním lišty, se musí použít jiný plast(nejlépe ze starého třeba prasklého nárazníku). Ale s tím si musí poradit ten, kdo to bude svařovat. Na dveřích jsou ty lišty jen nalepené, drážka pod nimi sice je, ale pokud je odlepíš a tu drážku tam necháš,vypadá to celkem dobře i tak. To odlepování jde celkem špatně. Buď nahřát nebo nechat dvě hodiny stát na slunci(vlastní zkušenost) a pak to jde dolů samo. Musíš ale trošku zabrat. Lepidlo co na dveřích zůstane tak odstraníš třeba technickým benzínem. Jinak zavaření lišty na nárazníku stojí cca 500-1000Kč i s materiálem. Záleží jak kde. No a potom už je to práce pro lakýrníka.
  11. Bombero

    koroze

    Pardon,myslel jsem nedávat silikon do díry. Lepit plasty samozřejmě ano ale pořádně!
  12. Bombero

    koroze

    Koroze je sviňa, jak jednou začne, tak nechce přestat. Doporučuji co nejvíce vybrousit jemným smirkovým papírem, aby si odstranil co nejvíce rzi(pokud možno všechnu). V případě, že tam vznikne díra(jako že asi jo), kup tmel se skelnými vlákny a zatmel ji.Pak to zase lehce vybrus,aby jsi místo zahladil. Nakonec nastříkej "rapaťákem". Je to takový asfalt ve spreji a celkem dlouho to schne. Pak ho můžeš nalakovat do barvy auta a nalepit zpět plastové díly. Silikon tam nedávej, nemá to smysl.
  13. Pokud nejsi celkem zručný kutil, tak se do toho raději nepouštěj. Pokud jde o nárazníky, tak lišty se musí nejprve zavařit (nejlépe u někoho, kdo svařuje plasty). Pak překytovat laminátovým tmelem,aby sváry nepopraskaly, vybrousit, potom klasický hladký tmel, zase vybrousit, pak nastříkat plničem, zase vybrousit (tentokrát pod vodou) no a pak nalakovat. U dveří je to trošičku složitější.
  14. prosím tě, jaký to máš podvozek? Jestli myslíš značku, tak je to Vogtland (dovezeno z Německa). Info na www.vogtland.com
  15. Stavitelný podvozek mám už asi rok a maximální spokojenost. Předek -20/80 a zadek -20/60. V kombinaci se 17" kolama se to nedá se sériovým srovnat.Je stavitelný pouze výškově, tuhost závisí na výšce,čím výš,tím je to měkčí. Při max. snížení mám přední nárazník asi 7cm nad zemí. Na naše silnice se s tím musí hodně opatrně ,ale v zatáčkách to neurveš,sedí jako přibitá. Se stavitelným podvozkem je vhodné koupit i sportovní stabilizátor!!
×
×
  • Vytvořit nový...