Přejít na obsah

poka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

848 zobrazení profilu

Oznámení poka

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Poděkování za tyto a jistě následující celoroční informace přímo od zdroje, pro nás všechny zde normální, posílám Mistrovi Fóra Bojlerovi
  2. Carlo: Můžeš prosím tě podrobněji popsat rozdíl mezi tím vyfoceným 59kW motorem a původní 55kW, případně nějak naznačit barvou na té fotce ta upravená místa...vlastním taky 59kW verzi , tak by mě to zajímalo podrobněji...díky moc
  3. Kup si verzi motoru BUD 1.4 16V 59kW 132Nm = velice příjemné povozeníčko se spotřebou cca 6,5l průměrem, dálkové trasy nad 100km mám i za 5,5l a to je benzín a jezdím svižně. Při akceleraci má jadrnější zvuk než verze 55kW, při pohodové jízdě není skoro slyšet. Je ale otázka, zda-li tento benzín snadno seženeš... Je to motor co se dává do nové octávie v základu. V MR2008 co jsem Fabii kupoval se dával pouze do verzí combi a sedan. Nevím jestli chceš krátkou Fabču, tam tehdy dávali jen tu slabší 55kW 126Nm verzi...
  4. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=autobazar+Plus
  5. Svařované jakkoliv sebelépe se NIKDY NEBUDE chovat stejně jako nové z fabriky... to je pravda, vyvařované auto vykazuje vyšší tuhost karoserie oproti seriovce . Podmínkou ovšem je, že dotyčný to umí a hlavně se to kvůli kšeftu nesnaží udělat co v nejkratší době. To ale jen tak naokraj, aby nedocházelo k šíření bludů. Realita je však taková, že se to ve většině případů jen v rychlosti "přismrká" a veškerá energie se věnuje jen tomu, aby to nebylo vidět (jinak to přeci nikdo nekoupí). Určitě tady spousta lidí takové auto má a nemá o tom ani tušení. Ale to jsme zase u toho, že bazarníci jsou banda podvodníků. Ufff, už jsem se lekl,že místní profi přispěvovatel bude obhajovat svařované totálky... No naštěstí jsi mě nesklamal
  6. Zeptám se kde "to" taky koupili, bylo mi řečeno že nějaký bazar u Ostravy. Jezdí s tím teď často do Brna, tak doufám že nezůstane někde na dálnici trčet Každopádně je zajímavé,že je těch případů více a kdoví kolik jich ještě bude
  7. Ještě tady zbývá že jste snad taky kupovali auto bez předložení originálního velkého TP a začnu se bavit Přece není možné aby byli lidi takoví najivní blázni... Nechte si zkontrolovaz zda tam vůbec máte funkční bagy pokud je tam vůbec máte a další případnou elektroniku... Bazarníci právě na takové lidi spoléhají , jezdí to tak to nebudeme řešit
  8. Svařované jakkoliv sebelépe se NIKDY NEBUDE chovat stejně jako nové z fabriky... Ten Váš kámoš je MOŽNÁ vyjímka, znám desítky případů kdy se svařované vraky prodávaly jako nebourané... Bagy pouze zaslepené s napojenými drátky aby nesvítila kontrolka na přístrojovce... Na téma svařovaných vraků se již nemíním bavit a nesouvisí to s tímto tématem... Každopádně v tom,že někdo vymění kastli u skoro nového auta je zatajená totálka nebo čorka o tom žádná... Kdyby vyměnili motor tak to by šlo ukecat na zmetek z výroby a jeho výměnu, kastle se mění když je zničená nebo kradená ( nebo žeby zmetek z výroby=špatný lak ) buďte realisti a dívejte se na to logicky...
  9. Pokud by se jednalo o kompletní výměnu celé karosérie tak jak je z fabriky tak dejme tomu (když vynechám klamání o tom,že to auto prý nebylo havarované). Ale jezdit auto svařené ze dvou vraků,tak od toho ruce pryč cena necena (vozit svoje nejdražší v takovém vraku bych prostě nemohl),ale každý má své city a pocity někde jinde... Pokud je vyměněna kastle z důvodu totálky,tak tam už nikdy není jistota co ten zbytek auta (bagy,brzdy,řízení atd atd)...
  10. skoda ze u FI nebola 1,4 16V 63kW uplne idealny motor.... Jak to,že není - co motor BUD 1.4 16V 59kw má stejný toč.moment 132 na 3800ot a 59kW v 5000ot tahá jak fík i pěkně odspodu, nej.benzín pro Fabie I generace
  11. Rád uvítám jakekoliv poznatky nebo informace, máte s něma podobnou zkušenost? Myslím si, že by to ten bazar opravdu mohl být. Pravdu mi nikdy sice neřeknou, protože nedokáží přiznat, že to celé "prosr*li" Otec tam koupil taky kombíka (1,4/74kw) (je to bazar vedle servisu škoda, jméno už nevím). Skoro to samé v TP, 2002, provoz Praha, karoserie vyměněna po 6 měsících, "najeto" to mělo 75tisíc...no po 10tisíc provozu byly vyměněny jenom spínač na otevírání okna a spínač brzdových světel a samozřejmě na začátku provozní náplně...a jinak jezdí dobře No a Vám nevadí,že jste zřejmě taky koupili podezřelé auto s velkou pravděpodobností totálku nebo čorku??? Nechali jste si prověřit auto přes cebiu nebo policajty? Pro výměnu kastle v 6 měsíci není jediný logický důvod (pokud vynecháme že auto šlo přes boudu nebo o legalizaci čorky)
  12. Ale asi se shodnem v jednom,ž tady něco hodně smrdí a normální důvod na tu výměnu neexistuje...
  13. v TP mají napsáno suše stručně "výměna nebo změna (teď nevím) karoserie" a její číslo auto dáno do provozu někdy (nevím přesně) r.2002 a tento zápis (výměna/změna) má datum cca 6 měsíců potom firemní auto provozováno a přihlášeno v Praze , jo a najeto "napsáno" při koupi na tachometru asi 70000km koupeno po 5 letech provozu Můj názor je,že kdyby ta firma prodávala solidní auto s najetými skutečnými 70tis km,tak si ho někdo koupí z té firmy při prodeji combi s poměrně málo km by to neměl být problém prodat a byl by určitě i zájem Můj pohled na věc je,že je to ČORKA nebo TOTÁLKA
  14. Rád uvítám jakekoliv poznatky nebo informace, máte s něma podobnou zkušenost? Myslím si, že by to ten bazar opravdu mohl být. Pravdu mi nikdy sice neřeknou, protože nedokáží přiznat, že to celé "prosr*li"
  15. Tak tak + plná výbava a není co řešit. Zvlášť teď , pár měsíců před koncem výroby se dá koupit za super cenu a na rozdíl od nulté a první série nové Fabie má vychytané mouchy...známí ze servisu mi říkali, že už mají přes deset upozornění na úpravu změn nalezených "závad" u nové Fabky (od pitomostí s uchycením nějakého tapecu až k úpravě ŘJ)..Klasika testováno na lidech
×
×
  • Vytvořit nový...