Přejít na obsah

Blažejik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 188 zobrazení profilu

Oznámení Blažejik

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

18

Popularita

  1. Ahoj všem, chci se zeptat, půjde mi Swing 5L0035150L rozchodit v Yetině r. v. 2010? Chci to jen kvůli bluetooth a USB .. Díky za zpětnou vazbu!
  2. Ahoj všichni! máte někdo zkušenosti s instalací většího turba na motor s kódem CBZA z motoru 1,4 TSi? Bohužel je na trh dodáváno X, nejlépe Y variant motorů a pro jistotu jsou i pro každou variantu specifické díly, jakožto i turba. U některých dmychadel jsou součástí výfukové skříně i svody, u některých nikoliv. Tvořit nějaký hybrid bude dost problematické, nicméně varianta, kdy se vyrobí svody, je reálná. Samozřejmostí jsou větší vstřiky, u kterých by zásadnější problém být neměl, větší sání, intercooler a výfukový systém. Odešlo mi turbo a když už ho budu měnit, zajímá mě, jestli někdo něco podobného tvořil a podělil by se o zkušenosti. Komentáře o nesmyslnosti těchto úprav na tomto motoru a podobné výkřiky si nechte.
  3. Myslis techto brzd? Za temahle kolama?
  4. Zdravicko, chci si dodelat MDI s bluetooth, ale nemam v aute (Room 2014) pozici pod prihradkou spolujezdce, kam MDI davali z vyroby. Nevite, zda se da nekde ten kus plastu sehnat? Jde mi o tu cast palubni desky. Cislo dilu nebo tak neco? Diky
  5. Zdravím všechny! Chci se Vás zeptat, jestli má lze použít zadní tlumič z Octavie 1 RS na Roomster? Jsou shodné? Lze to? Nelze? Díky za odpověď
  6. Petrkiller: Pri normalnim brzdeni stačí jen lehce slapnout na brzdovy pedal a nastup brzd je znat. Kdyz se do nej ale opres a chces rychle zastavit, jde predek opravdu hodne na krtka..
  7. Jay: Litaky jsem v zime jezdil do doby, nez jsem trefil zasnezeny obrubnik, ktery jsem tam opravdu necekal. Od te doby jedine plech.. A s rezervou bylo pocitano Marfan: Udaje z měření by mohly byt zajimave, ale na STK mam jeste hodne casu
  8. Petrkiller: Nejsem zrovna člověk, který ma přístup k náhradním dílům za pakatel, takže hold musím platit. A na nový Volvo XC90 nemám, tak si zpříjemňuji život Roomsterem, kterýho ještě nějaký ten rok mít určitě budu Jestli Tvá Fabie brzdí jako prase, tak nevím, jak brzdí moje auto Jay: Kola 16" Comet Dark, na zimu 16" plechy, taky černý. Světla i maska z Fabie Monte carlo, tak aby to ladilo
  9. Zdravíčko pánové!! Tak brzdy jsou vyměněny. Dalo to trošku práce se sháněním, protože domluvené komponenty mi doslova zmizely před očima, ale se tak prostě někdy stane Zadní náprava byla použita z Octavie RS, tam nebyla výměna vůbec žádný problém - výměna kus za kus. Vyměnil jsem lanovody za nové a vše cajk. Přední část by byla o poznání jednodušší na shánění, kdybych rovnou poptával třmeny z Passatu B5, motor 2,5TDi. Třmeny jsou stejné jako na Octavii RS a mám dokonce dojem, že tyto mají větší průměr pístku (57mm), nicméně Z RS-ka jsou téměř k nesehnání. A když už, tak za docela nekřesťanské peníze. Těhlice jsem použil z Fabie II, kotouče a desky nové. Přední část byla zároveň náročnější na výměnu, ale jak se zpívá, pár přátel stačí mít.... a vše jde! Suma sumárum: Zadní náprava komplet - 4000,- (celkově velmi slušný stav) Přední třmeny i s držáky - 1500,- Těhlice - 2000,- Kotouče 312mm - 3000,- Destičky - 1500,- A jestli to brzdí?? Je to jedovatý jako prase!! Foto dodám
  10. Určitě se podělím o zkušenosti a dojmy.
  11. I kdybych dal na auto brzdy z Roomstera TDi, tak se po mne v pripade vyse zminene nehody, at uz s jakymkoli nasledkem, po pravni strance sveze kazdy dobry pravnik. Takze kdyz uz, dam tam brzdy z O 1 RS. Stejne jako kazdy clovek verim, ze bourat nebudu a delam vse pro to, aby se nic takoveho nestalo. Ano, vim, ze to neznamena, ze se nic takoveho nestane, ale to bychom jako lidi nesmeli delat vubec nic, aby nahodou nekde neco... Takže volim predni brzdy 312/25 a zadni 256/25 z Octavie 1 RS. Howgh.
  12. V první řadě se podíváme na ty pneumatiky. Toto leto jezdím Vredestein Ultrac Cento XL. A teď k těm brzdám. Byly zmíněny kompletní brzdy z Octavie I RS. Zadní náprava je jasná, ta je shodná. Ale přední kotouče 312/25 a co těhlice? Použiju těhlice z Fabia 2? Tam není problém s rozměrem kotouče, uchycením třmenu apod.?
  13. Mnohokrát děkuji za rozvíjející se diskuzi. Nejraději bych ty brzdy neřešil, ale ona ta krabička s těma 93kW je docela dobrá sršeň. Neříkám, že letí, na to jsou jiný auta a hlavně motory, ale je to celkem sranda. Každopádně, když už pak člověk tu sršeň trochu podráždí, je to celkem cvrkot jí zastavit. Vím, auto jede vždy jen tak, jak se mu šlápne na plyn, ale.... Nejvíce se mi zatím zamlouvá varianta výměmy komponentů z Roomstera TDi. Teď jen zjistit, co vše je potřeba a pak se rozhodnu.
  14. Ahoj, cca před rokem a čtvrt jsem dostal možnost za super peníze koupit nového Roomstera 1,2TSi (2014 - 63kW). Výbava byla docela dobrá, ale už jsem jí trochu doplnil. Místo manuální klimatizace dodělán Climatronic, dále multifunkční volant, navigace Columbus, bluetooth jednotka, vypínání airbagu spolujezdce a vyhřívání zadních sedaček. Doplnili jsme se softwarové úpravy (navigace + telefon na MaxiDOT) a 77kW. Auto jelo hezky, ale nakonec jsem výkon nechal zvýšit na 93kW. S výkonem jsem spokojen, spíš musím být, výše to hnát nebudu, ale brzdy mě docela trápí. Zadní nápravu s bubínkama chci vyměnit za zadní nápravu z OI RS, ale přední nevím. Nacpu tam brzdy z O2, nebo mám někde na vrakáči sehnat z FII RS? Elektro věci tak nějak zvládám, nicméně, tohle je mimo můj rozsah. Hledal jsem hledal, ale buď málo nebo blbě. Poradí někdo?
×
×
  • Vytvořit nový...